וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מהפך דרמטי למילאן בפירנצה

הונטלאר (81) ופאטו (90) מחקו פיגור מול פיורנטינה, העניקו לרוסונרי ניצחון 1:2 והפער מאינטר כעת רק ארבע נקודות

אחרי שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בזכות 1:2 דחוק על ליבורנו ביום ראשון, אירחה הערב (רביעי) פיורנטינה את מילאן במשחק השלמה מהמחזור ה-17, אז נדחתה ההתמודדות בגלל שלג שנערם על כר הדשא בארטמיו פרנקי. לאונרדו, שידע כי ניצחון במשחק ההשלמה יעלה את מילאן שלו למקום השני ויקרב אותה עד כדי ארבע נקודות מאינטר המוליכה, ראה משחקניו כדורגל מאכזב במשך 81 דקות, אבל גם מהפך גדול בסיום עם שערים של הונטלאר ופאטו בדרך לניצחון חשוב 1:2.

סטבן יובטיץ' פתח בהתקפה לצד אלברטו ג'ילארדינו, ובדקה ה-14 השילוב הזה הניב את שער היתרון של הוויולה. המונטנגרי הצעיר מצא את החלוץ שהכניע מקרוב את כריסטיאן אביאטי ושוב חגג מול הקבוצה בה לא ממש הצליח להפגין את כישוריו. מילאן, שאיבדה במחצית הראשונה את הקפטן מאסימו אמברוסיני בגלל פציעה, החזיקה יותר בכדור במהלך אותן דקות, אך ראתה דווקא את פיורנטינה קרובה יותר להבקיע שוב.

בדקה ה-76 ביצע לאונרדו חילוף התקפי כשהוציא את ג'נארו גאטוסו ושלח למערכה את קלאס יאן הונטלאר. חמש דקות על המגרש הספיקו להולנדי כדי לבצע דאבל פס עם רונאלדיניו ולשלוח בשמאל אל הרשת בבעיטה הראשונה של הרוסונרי למסגרת. שתי דקות בתוך תוספת הזמן הגביה רונאלדיניו לרחבה של המארחים ההמומים ופאטו הפציץ בין רגליו של סבסטיאן פריי. ניצחון דרמטי לרוסונרי, שרחוקים כעת רק ארבע נקודות מאינטר.

במשחק נוסף במחזור ה-17, חלמה קליארי על העפלה למקום הרביעי כשהתארחה במגרשה של אודינזה מהתחתית, אך הפסידה לבסוף 2:1. החבורה של מסימיליאנו אלגרי הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים ואף עלתה ליתרון מנגיחה מוצלחת של ג'דה הברזילאי כבר אחרי שתי דקות של משחק, אבל אודינזה נזכרה לשחק במחצית השנייה ולקחה את הנקודות. אלכסיס סאנצ'ז השווה בדקה ה-68, וצ'יליאני אחר, מאוריסיו איסלה, בישל את שער הניצחון בחלוף שתי דקות למלך שעריל הליגה, אנטוניו די נטאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully