וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר ניצחה 1:2 את צ'לסי

מוריניו אירח את האקסית צ'לסי ועבר בהצלחה את הקרב הראשון כשאינטר שלו ניצחה 1:2, אבל הכל עדיין פתוח לקראת הגומלין

אחרי שבועות ארוכים של ציפייה מאז הוגרל שלב שמינית גמר ליגת האלופות, הערב (רביעי) זה קרה. ז'וזה מוריניו שוב היה על מגרש אחד עם צ'לסי, אבל הפעם נגדה. אינטר של הפורטוגלי אירחה את סגנית אלופת אנגליה לאחד מהמשחקים המסקרנים ביותר של השלב הנוכחי בליגת האלופות וגברה עליה 1:2, בתוצאה שהופכת את הגומלין בסטמפורד ברידג' למסקרן עוד יותר.

עוד לפני כן אירחה צסק"א מוסקבה את סביליה בקרב בין שתי מחזיקות גביע אופ"א לשעבר, והן נפרדו ב-1:1 שמשרת יותר את סביליה שהשיגה שער חוץ. צסק"א השיגה את השיוויון הודות לבעיטה נהדרת של מארק גונזאלס בדקה ה-66.

אינטר - צ'לסי 1:2

אחד המשחקים המסקרנים של שלב שמינית גמר ליגת האלופות, אם לא המסקרן שבהם, נפתח גם בצורה הסוערת ביותר, סיפק פיקנטריה, שערים יפים וכרגיל בשבועות האחרונים, הניב עוד טעות שיפוט איומה. ז'וזה מוריניו אירח עם אינטר את צ'לסי, אותה פגש לראשונה מאז פוטר ממנה ב-2007 אחרי שהוביל את המועדון לשתי אליפויות גדולות, וגבר עליה 1:2 במשחק שווה כוחות ומעניין שהראה עד כמה שתי הקבוצות משוועות לתואר האירופי.

אינטר ששולטת ביד רמה בליגה האיטלקית בשנים האחרונות, אך ראתה בשבוע האחרון את רומא ומילאן סוגרות עליה, פתחה בסערה ועלתה ליתרון משער מצוין של דייגו מיליטו בדקה השלישית, אחרי שניער בקלות את ג'ון טרי. צ'לסי, ללא שני המגינים הקבועים שלה ובהרכב התקפי מאוד, כשפלורן מאלודה מוצב בצד שמאל של ההגנה, סלומון קאלו בקישור וניקולא אנלקה יחד עם דידייה דרוגבה בחוד, הצליחה להשתלט על מרכז השדה ולהיות יותר מסוכנת, אם כי הסתפקה בפתיחה בבעיטות מרחוק, כולל כדור אדיר של דרוגבה למשקוף. בדקה ה-45 הייתה זכאית צ'לסי לפנדל לאחר הכשלה של סמואל על קאלו, אבל השופט הספרדי מחוטו גונזאלס הוכיח כי לא רק שופטים מליגות זניחות מבצעים שגיאות חמורות.

עם תחושות קיפוח קשות חזרו שחקניו של קרלו אנצ'לוטי למגרש אחרי ההפסקה, ושש דקות בלבד הספיקו להם כדי להשיג את השיוויון. גיחה מפתיעה של ברניסלב איבנוביץ' מאגף ימין איפשרה לקאלו לסובב כדור מדויק ולא חזק לפינה של ז'וליו סזאר, שנכנע לה בקלות יתרה, אולי בהשפעת תאונת הדרכים הקלה שעבר השבוע. אלא שעל המשחק הזה היה רשום שמה של אינטר, ועוד יוצתר מכך שמו של אסטבן קמביאסו. הארגנטינאי, שבתיקו מול סמפדוריה הרשים דווקא כבלם בגלל האילוצים, הנהיג את מרכז השדה של אינטר ובדקה ה-55 התכבד בשער הניצחון כששמאלית נפלאה שלו ננעצה ברשת של צ'ך, שלאחר מספר דקות אף נטש את המשחק בגלל פציעה שמדירה שינה מעיניו של אנצ'לוטי. צ'לסי עוד חיפשה את השיוויון, המארחים ניסו לעקוץ עם השלישי, אבל בסיום 1:2 שרק מגביר את התיאבון לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג'.

דקה 3: גול! פתיחה נפלאה לנראזורי. מיליטו קיבל כדור ברחבה מסניידר, השתחרר בקלות מטרי ובעט בימין לפינה הקרובה של צ'ך. 0:1 מהיר מאוד לאינטר.

דקה 12: קאלו השתחרר ממוטה ובעט מ-20 מטרים לידיים של סזאר.

דקה 15: דרוגבה ירה כדור חופשי אדיר מ-30 מטרים, אך לרוע מזלו הכדור פגע במשקוף ומשם ניתז לקרקע והורחק.

דקה 18: באלק בעט מחוץ לרחבה ומצא את סזאר מוכן במרכז השער. בהמשך ההתקפה ניסה גם דרוגבה בסיבוב מתוך הרחבה, אך בעט החוצה.

דקה 34: סמואל שלח בכדור ארוך את סניידר לרחבה,, ההולנדי העביר מסירת רוחב לאטו שהתבלבל ברגליו וביזבז מצב מצוין.

דקה 45: זאנטי לא הצליח לעצור הוצאת חוץ של צ'לסי, קאלו דהר בפינה הימנית של הרחבה והופל בצורה ברורה על ידי סמואל שגם נתקל ברגליו. את השופט מחוטו גונזאלס זה לא הרשים, והוא לא העניק פנדל שהגיע לצ'לסי. עוד טעות שיפור גדולה בליגת האלופות.

דקה 51: גול! איבנוביץ' בפריצה מסחררת ומפתיעה השאיר אבק לשלושה שחקני אינטר ובסופו של דבר גלש והכין את הכדור לקאלו, שסובב מ-20 מטרים לפינה הרחוקה, נעזר בקיפצה קלה של הכדור על הדשא ותפס את סזאר רדום. 1:1.

דקה 55: גול! סניידר הגביה משמאל כדור שהורחק לא טוב על ידי הגנת צ'לסי, קמביאסו בעט פעם אחת ופגע בהגנה הלבנה, ואז ניסה שוב ובשמאל קבר בבעיטה שטוחה נפלאה את הכדור בפינה של צ'ך. 1:2 לאינטר.

דקה 65: צ'לסי מנסה להתאושש מפציעתו של צ'ך שהוחלף. דרוגבה שלח את אלנקה בצד שמאל של הרחבה, הצרפתי הוציא כדור רוחב ולמפארד בעט תוך כדי כריעה וסחט הצלה יפה מסזאר.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, דז'אן סטנקוביץ' (סולי מונטארי, 84), טיאגו מוטה (מריו באלוטלי, 58), ווסלי סניידר, סמואל אטו (גוראן פאנדב, 68), דייגו מיליטו.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך (הילאריו, 62), ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, פלורן מאלודה, ג'ון אובי מיקל, מיכאל באלאק, פרנק למפארד, סלומון קאלו (דניאל סטארידג', 78), ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה.

צסק"א מוסקבה - סביליה 1:1

ברוסיה חשבו, או יותר נכון קיוו, ששלב הבתים המוצלח של צסק"א מוסקבה מצביע על שינוי לאחר הכישלונות בשנים האחרונות באירופה, מאז אותה זכייה מפורסמת בגביע אופ"א ב-2005. הערב פגשה קבוצת הצבא האדום את סביליה, שירשה אותה כזוכת המפעל ששינה מאז את שמו, ועדיין לא הבהירה סופית האם באמת עברה מטמורפוזה אירופית. שער אחד של אלברו נגרדו בדקה ה-25, אחרי פעולה נהדרת של חסוס נבאס באגף ימין, הרגיע את סביליה, אבל מארק גונזאלס איזן בשער נהדר בדקה ה-66, כשהניף את רגל שמאל מ-25 מטרים והדהים את אנדרס פאלופ.

צסק"א, עבורה היה זה משחק רשמי ראשון העונה, פתחה בהתלהבות גדולה בעיקר בזכות קייסוקה הונדה, שהחליף את אלן דזאגוייב הפצוע כאיש מאחורי החלוץ. קשר הרכש היפני ניסה להוציא את חבריו קדימה, אבל הם נתקלו במערך צפוף והגנתי שהעמידו האנדלוסים. מנולו חימנז, שהגיע ללא לואיס פביאנו ודייגו קאפל, בחר להשאיר את פרדי קאנוטה על הספסל בפתיחה וזה השתלם לו, עם שער של נגרדו ועבודה בלתי פוסקת מצד הקישור המעובה. כדורגל גדול לא היה בלוז'ניקי, רחוק מכך, אבל אוהדי צסק"א מוכנים לסבול כך בכל משחק אם יבטיחו להם שער מסוג זה שהבקיע הצ'יליאני שלהם. בסיום 1:1 שנותן יתרון קל לסביליה לקראת הגומלין, אך לבטח לא סותם את הגולל על סיכוייה של צסק"א.

דקה 9: הונדה שלח בכדור עומק את נסיד, שבעט מזווית קשה ונבלם על ידי רגל של מגן אורח והשוער פאלופ.

דקה 25: גול! כדור רוחב נפלא של נבאס עבר את בלמי צסק"א, גם ידיו של השוער אקינפייב קצרו מלהושיע וכל שנותר לנגרדו לעשות זה לכבוש לרשת החשופה. 0:1 לסביליה.

דקה 35: הונדה ניסה מרחוק למצוא את החיבורים של פאלופ, אבל הבעיטה החזקה שלו החמיצה את המסגרת.

דקה 48: קרסיץ' הגביה לרחבה והונדה נגח יחד עם סטנקיביצ'יוס כדור שעשה קשת גבוהה ונחת בחוץ.

דקה 63: נגרדו בעט כדור חופשי שטוח מ-20 מטרים, אקיפנייב שמט וקלט בניסיון שני.

דקה 66: גול! מארק גונזאלס הניף את רגל שמאל מ-25 מטרים ושלח כדור מפתיע בחצי גובה לפינה השמאלית של פאלופ ההמום. שער גדול לצ'יליאני, צסק"א משווה ל-1:1.

דקה 85: הזדמנות אדירה לנסיד ששהתחרר בקלות מפאסיו ונותר לבדו מול פאלופ, אבל השוער הוותיק מנע שער ברגלו.

הרכב צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב, אלכסיי ברזוצקי, וסילי ברזוצקי, אנדריי איגנשביץ', גאורגי שניקוב, ייבגני אלדונין, דייוידאס סמבראס, מילוש קרסיץ', מארק גונזאלס, קייסוקה הונדה (פאבל ממאייב, 83), תומאש נסיד.

הרכב סביליה: אנדרס פאלופ, מריוס סטנקביצ'יוס, פדריקו פאסיו, ז'וליאן אסקודה, פרננדו נבארו, חסוס נבאס, רומאריק, דידייה זוקורה, אדריאנו (דייגו פרוטי, 59), רנאטו (לאוטרו אקוסטה, 89), אלברו נגרדו (פרדי קאנוטה, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully