וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו תוצאות כאלו"

מנג'ר היונייטד זעם לאחר ההפסד לאברטון. דייויד מויס: "ניצחון מדהים". גרנט: "זה לא הלך כפי שקיווינו, יכולנו לנצח את המשחק"

המחזור ה-27 בליגה האנגלית נפתח היום (שבת) בניצחון 1:3 של אברטון על מנצ'סטר יונייטד. אפשר להתייחס אליו כאל ניצחון מפתיע, בהתחשב בזה שהטופיס קיבלו את השדים האדומים אחרי הניצחון הגדול שלהם על מילאן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, 2:3 בסן סירו. מצד שני, אולי דווקא בגלל זה הניצחון של הכחולים לא כזה מפתיע, גם בהתחשב בעובדה שבמחזור הקודם הקבוצה של דייויד מויס גברה בגודיסון פארק על גדולה אחרת, צ'לסי, 1:2.

"זה היה ניצחון מדהים", אמר מויס בגאווה. "זו הייתה תצוגה קבוצתית נהדרת, עבודה משותפת מעולה, ואנחנו סופסוף חוזרים למה שהיינו בשנה-שנתיים האחרונות". המנג'ר הג'ינג'י מכוון כעת, אחרי פתיחת העונה הרעה של אברטון, כלפי מעלה: "אנחנו יכולים לחשוב כעת יותר על הצמרת מאשר על התחתית, כיוון שההופעות שלנו בחודש האחרון לערך היו טובות מאוד".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון לא אהב, בלשון המעטה, את ההפסד, שהוציא מהקבוצה שלו את הרוח מהמפרשים שמילאה אותם לאחר הניצחון על הרוסונרי. "נוצחנו בצורה מעוררת כבוד", אמר השועל הסקוטי הוותיק. "אברטון שיחקה טוב יותר מאיתנו במחצית השנייה. אנחנו רצים לאליפות ואי אפשר שמנצ'סטר יונייטד תיראה עייפה כפי שהיא נראתה. זו תוצאה רעה בזמן הזה של העונה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו תוצאות כאלו. אנחנו מקווים, כמובן, שקבוצות אחרות ישמטו נקודות, ואיך שהליגה מתנהלת העונה זה בהחלט יכול לקרות".

"היינו יכולים לנצח את המשחק"

בפורטסמות עושה רושם שהשבועות חולפים, היריבות משתנות, אבל התוצאה הסופית נראית תמיד אותו דבר. קבוצתו של אברהם גרנט, שקיבלה תשובה שלילית מהנהלת הפרמיירליג בנוגע לבקשתה למכור שחקנים מעבר למועד ההעברות, נחלה הערב הפסד נוסף, בבית, הפעם 2:1 מול עשרה שחקני סטוק סיטי. בכך נותרים שחקניו של גרנט 8 נקודות מהקו האדום, וכשאפשרות הפירוק עדיין נותרת מעל לראשם, עושה רושם כי המצב במועדון מעולם לא היה רע יותר.

"לחצנו קדימה כשהורחק להם שחקן כדי לנצח את המשחק, בגלל שנקודה אחת עבורנו לא ממש תעזור לנו, והם הבקיעו מהתקפה מתפרצת". גרנט המאוכזב המשיך ואמר: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה ויכולנו להוליך בשני שערים במחצית. גם את המחצית השניה התחלנו טוב, אבל כולם יודעים שסטוק מסוכנת ממצבים נייחים, והם הוכיחו זאת עם שער השיוויון".

המאמן הישראלי ניסה להסביר אילו עוד דברים תרמו להפסד הקבוצה, ואמר: "איבדנו גובה עם עזיבתו של יונאס קאבול, וחלק מהשחקנים שלנו לא כל כך טובים במצבים נייחים. התקפנו קצת בסיום, אבל לצערנו זה לא הלך כפי שקיווינו. אף אחד לא שמח על מה שקרה היום. אנחנו יודעים שהיינו יכולים לנצח את המשחק- הובלנו 0:1- ובהחלט נחשוב על כך בשבוע הבא".

"הצגנו רוח טובה"

קרלו אנצ'לוטי חגג את הניצחון החלק של צ'לסי. "אני באמת מאוד שמח, כי אחרי ההפסד של היונייטד, ידענו שנוכל להגדיל את הפער, וכך עשינו", אמר המאמן האיטלקי, "ניצחנו משחק חשוב מאוד, אבל אנחנו חייבים להישאר רגועים ושלווים, בגלל שנשארו עוד הרבה מאוד משחקים. הצגנו היום רוח טובה, הגענו מוכנים לקרב ולהיאבק על הניצחון, ובהחלט היינו ראויים לו".

אנצ'לוטי התגאה בחלוצו דידייה דרוגבה, שכבש היום צמד והשלים את שערו ה-24 ב-25 משחקים. "הוא מאוד חשוב לנו, כמובן", אמר אנצ'לוטי, "אבל הוא רק משפר את המנהיגות שלו. הוא עוזר לקבוצה, ואנו רק מקווים שיוכל לשמור על הרמה הזאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully