וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן סיימה י"ב

הבווארים השיגו ניצחון 12 רצוף, 1:3 על דורטמונד ונצמדו ללברקוזן, שניצחה 1:2 את וולפסבורג. צמד לואן ניסטלרוי

כשהצמרת לוהטת והתחתית בוערת, יצא אתמול (שישי) לדרך המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית, הליגה המרתקת והאטרקטיבית בה דבר עדיין לא גמור. רוברטו קולאוטי הישראלי של מנשנגלאדבך כבש את השער הראשון בניצחון קבוצתו 1:2 על נירנברג, שסידר הרבה שקט לקבוצה של מיכאל פרונצק. מנגד, נירנברג, שעתידה להיות קבוצתו הבאה של אלמוג כהן, ממשיכה להיות שקועה מתחת לקו האדום.

בשבת, עבר העניין לצמרת. לברקוזן שמרה זה שבוע 15 ברציפות על הפסגה, כשניצחה 1:2 את האלופה היוצאת וולפסבורג. באיירן מינכן השוותה את מספר הנקודות של לברקוזן כשניצחה 1:3 את בורוסיה דורטמונד. עוד סיפור גדול הגיע משטוטגרט, שם עלה רוד ואן ניסטלרוי כמחליף, כבש צמד והעניק להמבורג ניצחון 1:3. ורדר ברמן מחצה 1:5 את האנובר.

לברקוזן - וולפסבורג 1:2

תיקו בבוכום בשבוע שעבר קטע רצף של ארבעה ניצחונות של לברקוזן, אבל בבית ומול קבוצה במשבר, יופ היינקס ושחקניו חזרו למסלול וליקטו שלוש נקודות. לברקוזן, עם שיא מועדון של 15 מחזורים בפסגה כרגע, התגברה על האלופה הכושלת שלא ניצחה בליגה מאז תחילת נובמבר 2009. בתקופה המקבילה אשתקד פתחו הזאבים בריצה של 10 ניצחונות רצופים, אבל השנה הדברים שונים לגמרי.

טוני קרוס הניע את התקפת לברקוזן במחצית הראשונה, אך ההזדמנויות הרבות מול השער של אנדרה לנץ לא נשאו פרי. בדקה ה-48 עלתה לברקוזן ליתרון מוצדק, בעזרתו האדיבה של לנץ. המחליף של דייגו בנאליו שמט כדור פשוט בתיבת החמש, והמגן סטפן ריינארץ המשיך לרשת. תצוגת האימים של לנץ נמשכה בדקה ה-68, כשלחובתו נרשם שער עצמי לאחר נגיחה של ארן דרדיוק לקורה. אדין דז'קו רק צימק בדקה ה-79.

באיירן מינכן - דורטמונד 1:3

הקבוצה של לואיס ואן חאל ממשיכה להיות אחת הקבוצות הלוהטות באירופה, כשהשיגה הערב (שבת) את הניצחון ה-12 שלה ברציפות. הקורבן הפעם הייתה בורוסיה דורטמונד, שדווקא הובילה 0:1 משער של מוחמד זידאן. לבווארים לקחו 16 דקות לחזור למשחק כשמארק ואן בומל בעט כדור מפתיע מחוץ לרחבה. בדקה ה-50 השלימה באיירן את המהפך כשמסירה של פרנק ריברי מצאה את אריאן רובן מול השוער. ההולנדי לא התבלבל וכבש את שער הליגה השמיני שלו העונה. בדקה ה-65 בישל ריברי עוד שער, הפעם למריו גומז וזה 1:3 לבאיירן מינכן על בורוסיה דורטמונד.

באיירן מינכן נצמדה לבאייר לברקוזן בצמרת, כשלשתיהן אותו מספר נקודות (50). אבל הבווארים שלחו מסר לא רק למוליכה, אלא גם לפיורנטינה שתפגוש אותה בעוד ארבעה ימים בליגת האלופות.

שטוטגרט - המבורג 3:1

שטוטגרט התחילה את העונה בצורה גרועה והתבססה במשך מספר שבועות מתחת לקו האדום, אבל הגעתו של כריסטיאן גרוס וחמשת הניצחונות הרצופים השכיחו זאת והכניסו מחשבות על העפלה לאירופה. מנגד, המבורג הגיעה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, ובדקה ה-23 עלתה ליתרון משער של מרכוס ברג השבדי, שלא כבש בליגה כמעט ארבעה חודשים. שטוטגרט הגיבה עשר דקות בתוך המחצית השנייה, כשכריסטיאן טראש ירה מחוץ לרחבה אל החיבורים.

רוד ואן ניסטלרוי עלה מהספסל בדקה ה-65 למשחקו השני במדי המבורג, ושינה את המשחק לחלוטין. עשר דקות לאחר החילוף הוריד רוברט טשה בראשו והחלוץ ההולנדי שלח בשמאל אל הרשת. שתי דקות אחרי שער הבכורה הגיע השני, בפעם בימין בעקבות בישול של ברג. ואן ניסטלרוי פורע שטרות ראשונים, המבורג חוזרת לנצח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מנשנגלדבאך - נירנברג 1:2

בשנה שעברה, מנשנגלאדבך נאבקה נגד הירידה עד למחזור האחרון. הערב, אחרי הניצחון בקרב התחתית, נראה כי מיכאל פרונצק ושחקניו צפויים לסיום רגוע בהרבה. הניצחון על נירנברג הגדיל את הפער מהקו האדום ל-11 נקודות וגלאדבך קרובה להבטיח עוד עונה בבונדסליגה. רוברטו קולאוטי, שמסיים את חוזהו בקבוצה, קיבל השבוע מחמאות מפרונצק והמנהל הספורטיבי מקס אברל.

הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-27 דחק לרשת מול שער חשוף לאחר הכנה נפלאה של מרקו ריוס. השער, שהיה הרביעי העונה של החלוץ והשני בשלושת המשחקים האחרונים, שלח עוד איתות בדרך, אולי, לחוזה חדש. אלברט בוניאקו השוויצרי שנמצא בכושר הבקעה נפלא איזן בדקה ה-47, אבל המקומיים אמרו את המילה האחרונה. רוב פרינד הקנדי החליף את קולאוטי בדקה ה-73 ובנגיעה הראשונה שלו בכדור ניצל טעות איומה של השוער רפאל שייפר וכבש את שער הניצחון.

האנובר - ורדר ברמן 5:1

במחזור הקודם ניצחה ורדר ברמן את הרטה ברלין וקטעה רצף של חמישה הפסדים שסתמו את הגולל על חלומות האליפות שלה. הערב היא הוציאה את העצבים על האנובר, עם מחצית ראשונה סוחפת בה כבשה ארבעה שערים. פטר נימייר עשה את הספתח בדקה ה-11, נאלדו נגח את השני בדקה ה-18 ועצמי של האקס לאון אנדראסן בדקה ה-26 דאגו לבליץ תוך רבע שעה. ארון האנט נגח את הרביעי בדקה ה-44, אחרי בישול שני של מסוט אוזיל. כריסטיאן שולץ, עוד שחקן ברמן לשעבר, חשוב שהוא ממתיק מעט את הגלולה עבור האנובר בדקה ה-59, אבל קלאודיו פיזארו המצוין חתם את החגיגה בדקה ה-68.

משחקים נוספים:

בוכום - הופנהיים 1:2
לבוכום: סטניסלאב ססטאק (24), זלטקו דדיץ' (76). להופנהיים: ודאד איביסביץ' (64)

הרטה ברלין - מיינץ 1:1
להרטה: גוסטבו ראמוס (51). למיינץ: אריסטיד באנסה (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully