וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: איטליה עם סרביה וצפון אירלנד

אלופת העולם הוגרלה לבית לא קל. גרמניה עם טורקיה, הולנד ושבדיה, אנגליה ושוויץ, אלופת אירופה, ספרד, לא תתקשה

הגרלת מוקדמות יורו 2012 נערכה היום (ראשון) בווארשה, בירת פולין, אחת מהמדינות, ביחד עם אוקראינה, שתארחנה בצוותא את היורו הבא. ישראל הוגרלה לבית ו ביחד עם נבחרות קרואטיה, יוון, לטביה, גאורגיה ומלטה (ראו ידיעה בלינק המצורף), כאשר שמונה בתים נוספים הוגרלו.

בהגרלה חולקו 51 נבחרות, מלבד שתי המארחות, פולין והונגריה, לתשעה בתים. ששת הבתים הראשונים (א-ו) כוללים שש נבחרות, בעוד שלושת האחרונים (ז-ט) כוללים חמש נבחרות בלבד. 51 הנבחרות ייאבקו ביניהן על 14 מקומות שנותרו לצד המארחות. תשע הראשונות מהבתים והסגנית הטובה ביותר יעפילו אוטומטית לאליפות. שאר שמונה הסגניות יתמודדו בפלייאוף על ארבעת הכרטיסים האחרונים. המשחקים יחלו כבר בחודש ספטמבר 2010.

סגנית אלופת אירופה, גרמניה, תתעמת בבית א עם טורקיה. מי שעוד תהיינה בבית הן אוסטריה, בלגיה, שכשלה בקמפיין מוקדמות המונדיאל, וכן קזחסטן הלא קלה ואזרבייג'אן.

בבית ב, רוסיה, שכשלה בפלייאוף בהעפלה למונדיאל, תנסה להעפיל ליורו, מבית מאוזן שיכלול את סלובקיה מהדרג השני, אירלנד מהשלישי וכן מקדוניה, ארמניה ואנדורה.

מחזיקת גביע העולם לשנת 2006, איטליה, תפגוש המסגרת בית ג נבחרת קשה ומוכשרת, בדמותה של סרביה, שתילחם עימה על הבכורה בבית. צפון אירלנד תנסה לזנב בשתיהן, כשגם סלובניה תחלום להתברג במקום השני. אסטוניה ואיי פארו יחלקו כנראה נקודות לאחרות..

פיינליסטית מונדיאל 2006, צרפת, שנעזרה בטעות שיפוט חמורה ביותר כדי להעפיל לדרום אפריקה 2010, תפגוש שוב את רומניה, כפי שעשתה במוקדמות המונדיאל, במסגרת בית ד. בוסניה הנהדרת, שכמעט והעפילה למונדיאל, אך לא יכלה לפורטוגל בפלייאוף, תנסה לעוט לפחות על המקום השני בבית. בלארוס, אלבניה ולוקסמבורג הן הנבחרות הנוספות בבית.

בית ה יכלול מאבק מעניין בין הולנד ושבדיה. פינלנד תנסה לעשות צרות לשתיים הראשונות, אבל זה נראה כמשימה שגדולה על מדיותיה, כמו גם על הונגריה, שהצליחה לעשות חיים קשים בבית המוקדמות למונדיאל לפורטוגל, דנמרק ושבדיה. מולדובה וסן מרינו החלשות משלימות את תמונת הבית.

אנגליה, שעשתה קמפיין מוקדמות מוצלח מאוד למונדיאל, תפגוש בבית ז, בן חמש נבחרות בלבד, את שוויץ, שהעפילה למונדיאל מהמקום הראשון בבית בו הייתה עם נבחרת ישראל. בולגריה האנמית עם דימיטאר ברבאטוב יתקשו לתת פייט הוגן לשתיהן. הבית יכלול עוד שתי יריבות לא קלות, ווילס ומונטנגרו.

בבית ח, פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו, שהעפילו למונדיאל לאחר מאבק לא קל בפלייאוף עם בוסניה, תפגוש שוב את דנמרק, כפי שעשתה בבית המוקדמות הקודם. סקנדינבית נוספת, נורבגיה, תנסה לזנב בשתיים הראשונות. הסוס השחור של הבית יכולה להיות נבחרת קפריסין, שתמיד עושה חיים קשים לכולם. איסלנד גם היא לא יריבה קלה.

אלופת אירופה המוכשרת, נבחרת ספרד, לא אמורה להתקשות יותר מדי בבית ט מול צ'כיה, שנמצאת בשנים האחרונות בנסיגה. סקוטלנד מהדרג השלישי תנסה להכות את צ'כיה ולעקוף אותה בדרך למקום השני, ליטא וליכטנשטיין נועלות את הבית האחרון.

כל הבתים

בית א: גרמניה, טורקיה, אוסטריה, בלגיה, קזחסטן, אזרבייג'אן

בית ב: רוסיה, סלובקיה, אירלנד, מקדוניה, ארמניה, אנדורה

בית ג: איטליה, סרביה, צפון אירלנד, סלובניה, אסטוניה, איי פארו

בית ד: צרפת, רומניה, בוסניה, בלארוס, אלבניה, לוקסמבורג

בית ה: הולנד, שבדיה, פינלנד, הונגריה, מולדובה, סן מרינו

בית ו: קרואטיה, יוון, ישראל, לטביה, גאורגיה, מלטה

בית ז: אנגליה, שוויץ, בולגריה, ווילס, מונטנגרו

בית ח: פורטוגל, דנמרק, נורבגיה, קפריסין, איסלנד

בית ט: ספרד, צ'כיה, סקוטלנד, ליטא, ליכטנשטיין

דל בוסקה: "בימים אלה יש מעט מאוד הבדלים בין נבחרות"

מאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו התייחס להגרלה: "הבתים הכי גרועים הם א ו-ז", אמר, "ואנחנו משחקים בבית ז. זה בית קשה. אני מעדיף בית בן חמש נבחרות בגלל שזה פחות משחקים, אבל זה בית קשה מאוד".

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, נשמע בסך הכל מרוצה מההגרלה שזימנה לו מפגשים עם צ'כיה, סקוטלנד, ליטא וליכטנשטיין בבית ח', ואמר: "ליכטנשטיין אמנם נראית כאחת הנבחרות החלשות, אבל נגד שלוש הנבחרות האחרות נצטרך להיות מאוד זהירים. נתמודד נגד נבחרות שלא העפילו למונדיאל, אבל בימים אלה יש מעט מאוד הבדלים בכדורגל".

עבור ברט ואן מרוויק, מאמן נבחרת הולנד, המטרה היא כרגיל ברורה - העפלה לטורניר הגדול, ורצוי מראש בית ה', שכולל גם את שבדיה, פינלנד, הונגריה, מולדובה וסן מרינו. "קשה לחשוב על הקמפיין עצמו כשהמשחק הראשון יהיה בעוד שישיה חודשים, אבל טוב שנשחק נגד הונגריה של ארווין קומאן. פינלנד, הונגריה ושבדיה הן נבחרות ידועות. אל לנו לזלזל באף נבחרת, אבל אני מרגיש שאנחנו הפייבוריטים בבית ואין לנו סיבה לפחד".

מרצ'לו ליפי, שקיבל עם איטליה את סרביה, צפון אירלנד, סלובניה, אסטוניה ואיי פארו, נשמע זהיר לגבי המצפה לו: "זהו בית מאוד מאוזן, עם סלובניה וסרביה, שיהיו במונדיאל. יש לנו את היתרון בלהיות בבית של שש נבחרות, ומהבתים האחרים - זה של אנגליה הכי קשה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully