וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוגו הושעתה משתי אליפויות אפריקה הקרובות

ההתאחדות האפריקאית החליטה להעניש בחומרה את הנבחרת, שהחליטה לפרוש מהאליפות הנוכחית בעקבות תקרית הירי

בלי קשר לגמר אליפות אפריקה שייערך מחר (ראשון), יש נבחרת אחת שתרצה למחוק את הטורניר הזה מהזיכרון שלה, ומהר, ומדובר כמובן בנבחרת טוגו. כזכור, לפני כשבועיים וחצי נרשמה התקפה אכזרית על אוטובוס הנבחרת, בה נהרגו נהג האוטובוס ועוזר מאמן הנבחרת, לצד שלל פצועים אחרים (ביניהם שוער הנבחרת, קוג'ובי אוביללה). מספר ימים לאחר האירוע המצמרר, ולאחר התלבטויות רבות, החליטה טוגו לפרוש מהאליפות עוד לפני משחקה הראשון, כשברקע איומים על סנקציות עתידיות.

היום אותן סנקציות בדיוק הגיעו, כאשר התאחדות הכדורגל האפריקאית הודיעה כי טוגו תושעה משתי אליפויות אפריקה הקרובות בעקבות החלטתה לפרוש על דעת עצמה. "השחקנים הביעו באופן פומבי את הסכמתם לחזור לטורניר, אבל ממשלת טוגו החליטה להחזיר את הנבחרת הביתה", נכתב בהצהרה ששחררה ההתאחדות. "ההחלטה של גופים פוליטיים נגדה את זו של התאחדות הכדורגל האפריקאי, וכן של האליפות עצמה. לכן, הגוף החליט להשעות את טוגו משתי האליפויות הבאות, וכן לקנוס אותה ב-50 אלף דולרים".

ההתאחדות האפריקאית המשיכה והסבירה כי מדובר בעבירה על החוק לפיו נבחרת לא יכולה לפרוש מאליפות פחות מ-20 ימים לפני תחילתה, ולכן העונש החמור. "הוועדה המחליטה חוזרת ומביעה סימפטיה למשפחות הקורבנות המתקפה הטראגית. ההתאחדות האפריקאית מגנה את התקרית, וכן כל גילויי אלימות". קשר הנבחרת הטוגולזית, תומאס דוסבי, שהיה על האוטובוס בזמן המתקפה, אמר בתגובה: "טוגו צריכה לערער על ההחלטה. כשאמרנו שאנחנו הולכים הביתה להתאבל למשך שלושה ימים ההתאחדות אמרה שזה בסדר, בעוד עכשיו הם מענישים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully