וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע האיטלקי: יובה באמת צריכה תרופא

בעוד התקשורת באיטליה מדווחת על אפשרות כי בניטז יגיע ליובה העונה, הביאנקונרי הפסידו לאינטר 2:1 והודחו מהגביע

בצל שרשרת ההפסדים בליגה שהובילה לשמועות בלתי נגמרות על מועמדים להחליפו, הדריך הערב (חמישי) צ'ירו פרארה את מה שעשוי להתברר כמשחקו האחרון ביובנטוס. הביאנקונרי הגיעו לסן סירו למפגש ברבע גמר הגביע האיטלקי וסיימו אותו עם עוד אכזבה ועוד תואר שהולך לאיבוד. אינטר נזקקה לשער דרמטי כדי לנצח 1:2 ולהעפיל לחצי הגמר שם תפגוש את פיורנטינה. רומא ואודינזה יתמודדו במשחק השני.

דווקא יובנטוס עלתה ראשונה על הלוח כשדייגו המושמץ בעט כדור חלש שחלף מתחת לידיו של פרנצ'סקו טולדו הוותיק וחדר לרשת כבר לאחר 10 דקות של משחק. אינטר לחצה והשוותה בצדק בדקה ה-71 כשלוסיו המשיך פנימה לאחר כדור חופשי של ווסלי סניידר. שער הניצחון הגיע בדקה ה-89. טיאגו מוטה בעט ממרחק, בופון הדף לא טוב ומריו באלוטלי דחק פנימה ושלח את פרארה לקבל דיווח על השמועה האחרונה.

תוך כדי המשחק דיווחה רשת "סקיי איטליה" על פגישה בין נציגי יובנטוס לעורכי דינו של רפא בניטז, בה הוצא לספרדי להגיע לטורינו מיידית. על פי הדיווח, נשיא יובנטוס ז'אן קלוד בלאן טס לליברפול במטרה לדון במעברו של המאמן המושמץ שחוזהו באנפילד יסתיים רק בעוד ארבע שנים. עוד קודם לכן, הועלו שמותיהם של קלאודיו ג'נטילה, ג'ובאני טרפאטוני, אלברטו זאקרוני וחוס הידינק כמועמדים לרשת את פרארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully