וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ריסה ריסק את יובנטוס

הנורבגי כבש שער בתוספת הזמן והעניק לרומא 1:2 על הגברת הזקנה שספגה הפסד שלישי ברציפות, יובה שוב בצרות

יממה לפני הדרבי של מילאנו שכל איטליה מחכה לו אותתה הערב (שבת) רומא לשתי המילאנזיות על כך שהיא לא מתכוונת לוותר על הסקודטו עם 1:2 דרמטי על יובנטוס בטורינו. הרומאים הלוהטים התגברו על פיגור של 1:0 עם הרבה נחישות ואופי ורשמו ניצחון שלישי ברציפות שהציב אותם שתי נקודות מאחורי מילאן, ושמונה בלבד מאחורי המוליכה אינטר.

ביובנטוס, לעומת זאת, סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות, ונדמה שבשבוע הקרוב כל הכחשות ההנהלה לגבי משא ומתן עם חוס הידינק ייעלמו להן, ומעמדו של צ'ירו פרארה ימשיך להתערער אל עבר תהומות חדשים.

פתיחת המשחק לא בישרה על הבאות מבחינת קלאודיו ראניירי, שנאלץ להחליף את לוקה טוני הפצוע כבר בדקה השמינית, כשפרנצ'סקו טוטי שעדיין מתאושש בעצמו מפציעה נכנס במקום חלוץ הרכש. אחרי מחצית מאופסת הגיעה הברקה טיפוסית של אלסנדרו דל פיירו, שבבעיטה אלגנטית מהאוויר מזווית אלכסונית כבש את שער הבכורה שלו בליגה העונה בדקה ה-51, אבל בדקה ה-68 קיבלה רומא פנדל אחרי הכשלה של פאביו גרוסו על רודריגו טאדיי, וטוטי לא נכשל מהנקודה הלבנה וקבע 1:1.

בדקה ה-83 קיבלה רומא מתנה נוספת, כשג'ון ארנה ריסה נותר לבדו מול ג'יאנלואיג'י בופון שנאלץ להכשיל אותו כ-30 מטר מהשער וספג כרטיס אדום. יובה נכנסה למגננה ואלכס מאנינגר שנכנס אל בין הקורות הצליח לעמוד בפרץ עד הדקה ה-93, בה מצא דויד פיזארו את ריסה חופשי בתוך הרחבה, והנורבגי נגח מצוין מעל השוער האוסטרי לרשת והעניק לראניירי שלוש נקודות יקרות.

במשחק נוסף:

קטאניה - פארמה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully