וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה עשתה חצי עבודה

הביסה את לה קורוניה 0:3 בחוץ, ועלתה מעשית לחצי גמר גביע המלך. חטאפה קלקלה למאיורקה את המאזן הביתי עם 1:2

עם מאזן נפלא של תשעה ניצחונות בית בתשעה משחקים ומקום רביעי מפתיע מאוד בליגה, התיאבון במאיורקה גדל ובאי החלו לפתח ציפיות להשיב את גביע המלך, בו זכו פעם אחת ויחידה בעונת 2002/03. כשברצלונה וריאל מדריד כבר מחוץ לתמונה, האופטימיות שלו מאיורקה נראתה מובנת לגמרי, אבל גם לחטאפה רצונות משלה. הקבוצה של מיצ'ל הצליחה לעשות הערב (רביעי) את מה שאף קבוצה לא עשתה העונה, עם ניצחון 1:2 באונו אסטדי ומקדמה נהדרת לקראת גומלין רבע הגמר בשבוע הבא. מי שהבטיחה מעשית את עלייתה לחצי הגמר היא סביליה, שהביסה את דפורטיבו לה קורוניה בריאזור בתוצאה 0:3, תוך תצוגת כדורגל נהדרת.

דפורטיבו לה קורוניה - סביליה 3:0

האורחים שלטו לחלוטין בשדה, ומימשו את יתרונם בדקה ה-27 משער של אלברו נגרדו, שקבע 0:1. בנגיחה, לאחר כדור ארוך שקיבל מנבאס. דפור לא הצליחה להשוות עד למחצית. במחצית השנייה סביליה היממה את המארחת עם שער נגיחה של רנאטו ממרכז הרחבה בדקה ה-68. לה קורוניה טרם הצילחה להתארגן וראתה את סביליה חוגגת כעבור דקה עוד שער בגליסיה. טעות בהגנה אפשרה לנגרדו לחטוף כדור ולמסור שמאלה לחסוס נבאס, שהמשיך בנגיעה פנימה וקבע 0:3 גדול לאורחים.

מאיורקה - חטאפה 2:1

לפני שנתיים נפגשו השתיים גם כן ברבע הגמר, וחטאפה עלתה בזכות שערי החוץ ונעצרה רק בגמר על ידי ולנסיה, למרות הפסד במאיורקה. הערב רצו המארחים לשחזר לפחות את התוצאה מהמשחק הביתי, אך זה לא עלה בידם. גרגוריו מנזאנו, כהרגלו במשחקי הגביע, העניק את אפודת השוער הראשון לחרמן לוקס הארגנטינאי והשאיר את דודו אוואט על הספסל, כמו מספר שחקני הרכב נוספים.

אחרי מחצית מאופסת, ניצלה חטאפה את עדיפותה על כר הדשא ועלתה ליתרון. בדקה ה-50 הגביה פדרו ריוס לרחבה, ומאנו דל מוראל המשיך מהאוויר אל הרשת של לוקס. מאיורקה חיפשה את השיוויון, אבל בדקה ה-68 ספגה את השני. רובן איבד כדור למחליף הוונצואלני מיקו, שאמר תודה וכבש אחרי חמש דקות בלבד על המגרש. בדקה ה-90 צימקה מאיורקה, כשאריץ אדוריץ מסר לצ'ורי קסטרו שהכניע את אוסקר אוסטארי הרדום, וכך האתגר של מאיורקה לקראת הגומלין בשבוע הבא הפך קצת פחות מסובך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully