וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ללכת בלי, להרגיש עם

ללא אסיין, דרוגבה, אובי מיקל וקאלו שנמצאים באליפות אפריקה, צ'לסי מחצה את סנדרלנד 2:7. יונייטד ניצחה את ברנלי 0:3

המחזור ה-22 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שבת) עם שבעה משחקים. התוצאה המרשימה של המחזור הגיעה ממוליכת הטבלה, צ'לסי, שהביסה את סנדרלנד המסכנה 2:7, גם ללא שלל כוכביה האפריקאיים. השניה, מנצ'סטר יונייטד, נזקקה למחצית אחת טובה כדי לנצח את ברנלי 0:3 ולהיצמד לבלוז בפסגה.

ליברפול המגמגמת קיוותה להתאושש מההדחה בגביע כשהתארחה אצל סטוק סיטי, אלא ששער של רוברט הות בדקה ה-90 העניקה למארחת 1:1 יקר, והאדומים של בניטז ממשיכים לפשל. בעיר ליברפול עצמה התקיים משחק לא פחות מסקרן, בו ניצחה אברטון 0:2 את מנצ'סטר סיטי והנחילה לה הפסד ראשון בעידן מאנצ'יני. משחקם של פורטסמות ואברהם גרנט, שנועלים את הליגה נגד בירמינגהאם, נדחה עקב שלג שהציף את אצטדיון פראטון פארק. טוטנהאם, שקיוותה להיצמד לדבוקת הצמרת, סיימה ב-0:0 ביתי מאכזב עם האל.

סטוק סיטי - ליברפול 1:1

אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע, ליברפול נותרה רק עם הפרמיירליג והליגה האירופית, רק שמעכשיו מבינים האדומים כי כל משחק הולך ונהיה מלחיץ יותר עבור המנג'ר רפא בניטז, ועבור הקבוצה כולה. ההפסד ההוא לרדינג באנפילד היה החמישי של ליברפול בבית העונה בכל המסגרות, וההפסד ה-12 בסך הכל. אם לא חסרות צרות, אז במשחק שפתח את המחזור היום, כמו גם במשחקים הבאים של הקבוצה, נאלץ בניטז להסתדר ללא הפצועים פרננדו טורס (חודש וחצי), יוסי בניון (חודש) וסטיבן ג'רארד (שבוע וחצי) מצד שני, אל חאבייר מסצ'ראנו שחזר מהרחקה הצטרף שחקן הרכש הארגנטיני החדש, מקסי רודריגז, שעלה כמחליף בדקה ה-77.

גם היום ליברפול לא הציגה יכולת מזהירה, בלשון המעטה, ושוב היא נענשה על כך לקראת הסיום. אחרי מחצית ראשונה משמימה, הגיע סוף סוף הרגע הגדול של ליברפול. בדקה ה-58, ארבע דקות בלבד אחרי שנפצע ונזדקק לטיפול בפניו, עלה סוטיריוס קירגיאקוס לרחבה לקראת כדור חופשי של פביו אורליו, ותוך המהומה הגדולה שייצרה ההרמה של הברזילאי, דחק הבלם היווני את הכדור פנימה, תוך שהוא מנצל טעות גדולה של תומאס סורנסן. סטוק לא ויתרה, יצאה קדימה, ובאה על שכרה בדקה ה-90, כשרוברט הות הראה שגם הבלמים של המארחת מסוגלים להבקיע, כשדחק מקרוב נגיחה של דני היגינבותם אחרי מהומה נוספת, הפעם ברחבת האדומים. ליברפול עוד יצאה קדימה וקיבלה הזדמנות פז בדקה ה-95, אלא שהנגיחה של דירק קויט מצאה את הקורה בלבד. זה נגמר ב-1:1 מאכזב נוסף לאדומים, שיקוו לצאת מהמשבר ביום רביעי, במשחק הליגה הקריטי מול טוטנהאם. על פי היכולת במשחקים האחרונים, קשה להאמין שזה יקרה.

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 0:3

בריאן לואס, המנג'ר החדש של ברנלי שמעולם לא אימן בפרמיירליג, לא יכול היה לחלום על בכורה קשה יותר. עם זאת, בפעם האחרונה שהשתיים הללו נפגשו הוליך המאמן הקודם של ברנלי, אואן קוייל, את העולה החדשה לניצחון סנסציוני במחזור השני. אלא שברנלי לא ניצחה העונה אפילו פעם אחת מחוץ לביתה, ועל שאף שהיתה לא פחות טובה במשך דקות רבות הערב, זה לא הספיק לה כדי להוציא נקודות באולד טראפורד.

יונייטד, שהעבירה את השבוע האחרון באימונים בקטאר, פתחה הערב ללא דארן פלטשר המורחק וריו פרדיננד ונמניה וידיץ' הפצועים, אלא שמי שכן עלה בסופו של דבר בהרכב היה דימיטאר ברבאטוב, שהחמיץ את רוב אימוני השבוע, והוא גם זה שעשה את ההבדל הערב. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ומשעממת, בדקה ה-64 קיבל ברבאטוב כדור עומק נהדר מווין רוני, ועם טאץ' גדול הכניע את בריאן ג'נסן כדי לקבוע 0:1. בשלב הזה משהו השתחרר במשחק של השדים האדומים, ובדקה ה-69 עבר רוני לתפקיד המבקיע, כשהיה ראשון לריבאונד מהבעיטה של ברבאטוב על מנת להכפיל את התוצאה. בתוספת הזמן הגיע הדובדבן, כאשר מאמה בירם דיוף, הסנגלי הצעיר, קם מהספסל וניצל מסירה יפה של אברה וטעות של ג'נסן על מנת לרשום הופעת בכורה חלומית ולקבוע את תוצאת המשחק - 0:3 קליל למארחת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צ'לסי - סנדרלנד 2:7

עשרים ואחד מחזורים אל תוך העונה, והכחולים עדיין ללא הפסד בסטמפורד ברידג', עם מאזן ביתי מרשים של עשרה נצחונות ותוצאת תיקו. הבלוז אמנם עלו היום ללא דידייה דרוגבה, מייקל אסיין, סלומון קאלו וג'ון אובי מיקל, שנמצאים באליפות אפריקה, אבל מול סנדרלנד, שניצחה בפעם האחרונה את צ'לסי אי שם במרץ 2001, זה ממש לא השפיע. על אף שלל החיסורים העלה הערב אנצ'לוטי הרכב ראוי, עם למפארד, באלאק, מאלודה וג'ו קול בקישור, וניקולא אנלקה בהתקפה, ואיזו הצגה זו היתה.

מתברר שהדיבורים על סגל קצר שעשוי להתנקם בקבוצת הפאר הלונדונית היו מוקדמים מדי, ושגויים. צ'לסי נתנה הערב הצגה בלתי נשכחת, במיוחד במחצית הראשונה, והיא ממשיכה להיראות כקבוצה הטובה והחמה במדינה. הפתיחה לימדה על ההמשך הצפוי, כאשר כבר בדקה השמינית קבע ניקולא אנלקה 0:1 למארחים, לאחר בישול של באלאק. בדקה ה-17 הכפיל מאלודה הנפלא את התוצאה כשניצל כדור מהאגף של בלטי, והבלוז המשיכו לשייט.

בדקה ה-22 זה הפך ל-0:3, כשצמד שחקני ההגנה, אשלי קול וג'ון טרי שיתפו פעולה, כאשר הבלם בישל למגן השמאלי. החבורה של אנצ'לוטי לא הורידה את הרגל מהגז, ובדקה ה-34 עבר אשלי קול לתפקיד המבשל, כששלח כדור מאגף שמאל אותו המשיך פרנק למפארד פנימה, כדי לקבוע 0:4 ענק עם הירידה לחדרי ההלבשה. הבלוז יצאו למחצית השניה בדיוק כפי שסיימו את הראשונה, ובדקה ה-52 נגח באלאק את החמישי, לאחר הגבהה של ג'ו קול. 0:5, חמישה מבקיעים שונים. האורחת עוד הצליחה למצוא שער ניחומים ארבע דקות מאוחר יותר, עם בודווין זנדן הוותיק, אלא שצ'לסי מיהרה להגיב ובדקה ה-65 השלים אנלקה צמד וקבע 1:6. גמור? רגע, עוד לא. בדקה התשעים התפנה אנלקה להוסיף בישול למאזן הפרטי שלו, ופרנק למפארד נגח את ה-1:7. סנדרלנד המסכנה קיבלה שער נוסף מדארן בנט בתוספת הזמן, אבל את הערב הזה היא תעדיף לשכוח, ומהר.

טוטנהאם - האל סיטי 0:0

בצל פרשת המס של מאמנם, הארי רדנאפ, קיוו התרנגולים הלונדוניים להשיג שלוש נקודות ביתיות על מנת לפתוח פער מליברפול בקרב על ליגת האלופות, וכדי לנסות ולהיצמד לשלישיה הראשונה. המארחת נכנסה למשחק הערב עם חמש פעמים רצופות בהן שמרה על שער נקי, ועל אף שהצליחה לא לספוג גם הערב, הפעם ההתקפה לא תפקדה, ועל אף שטוטנהאם היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת, זה לא בא לידי ביטוי בלוח התוצאות.

אברטון - מנצ'סטר סיטי 0:2

רוברטו מאנצ'יני חגג במשחק האחרון מול בלקבורן את ניצחונו הרביעי בארבע משחקים כמנג'ר הקבוצה, ומנצ'סטר סיטי עמדה ערב המחזור על מאזן מדהים של חמישה ניצחונות רצופים ובמקום הרביעי. כל זה לא ממש עשה רושם על אברטון, שרצתה לעלות למקום העשירי עם משחק חמישי ללא הפסד, ועשתה זאת בצורה נהדרת.

היה זה קרב בין שניים מהחלוצים היותר טובים בליגה כיום. קרלוס טבז מהצד של הסיטי (15 כיבושים העונה) ולואיס סאהה באברטון, שכבש 10 מתוך 22 השערים של אברטון עד לחג המולד. במאבק הישיר בין השניים היה זה הצרפתי שניצח, עם פנדל מוצלח בדקה ה-45, אחרי שהוא עצמו נתפס ברחבה על ידי מיקה ריצ'רדס. תשע דקות לפני כן שלח סטיבן פינאר בעיטה חופשית שטוחה לפינה של שיי גיבן, שהצליח רק לגעת אך לא למנוע את הראשון של אברטון. ניצחון מוצדק לטופיז, מ'אנציני חווה הפסד בכורה באנגליה.

משחק נוסף:

וולבס - וויגאן אתלטיק 2:0
לוויגאן: ג'יימס מקארתי (60), שארל נ'זוגביה (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully