וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12

חלון ההעברות של ינואר עומד להיפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* דויד סואזו, חלוצה ההונדורי בן ה-30 של אינטר ששיחק בעונה שעברה כמושאל בבנפיקה, עבר הפעם בהשאלה לגנואה. "סגרנו את עסקת סואזו", הודיע הנשיא אנריקו פרזיוסי. "הוא ישחק אצלנו כמושאל ותהיה לנו אופציה לרכוש אותו בסוף העונה".

* עוד בגנואה, רק בכיוון השני, החלוץ סרג'יו פלוקארי הושאל עד סיום העונה ללאציו. שני הצדדים הגיעו לסיכום ופלוקארי ינסה לשקם את מעמדו אחרי חצי עונה מתסכלת.

* וויגאן אתלטיק השאילה את שוערה של ספורטינג ליסבון, הסרבי ולדימיר סטויקוביץ', עד לתום העונה הנוכחית. סטויקוביץ' בן ה-26 עומד בשער נבחרת סרביה שהעפילה למונדיאל 2010, ויתחרה עם כריס קירקלנד על אפודת השוער של וויגן. סטויקוביץ' עבר לספורטינג ביולי 2007, לאחר ששיחק בשורות נאנט הצרפתית, והפך עם הזמן לשוער השלישי בהיררכיה. אחרי שהושאל לטאפה למשך חצי עונה וחזר לספורטינג, ינסה למצוא דקות משחק באנגליה.

* בנפיקה ליסבון רכשה את החלוץ הברזילאי אדר לואיס מאתלטיקו מיניירו תמורת כ-2 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-24 הבקיע בעונה החולפת 12 שערי ליגה במדי מיניירו, ומצטרף לאאירטון ואלן קארדק, בני ארצו שחתמו בקבוצה מוקדם יותר השבוע.

* מיינץ החתימה את קשר נבחרת ארצות הברית הצעירה וקלאב ברוז', ג'ארד ג'פרי האמריקאי.

* חבייר פורטיו, שחקן ריאל מדריד לשעבר, הושאל מאוסאסונה להרקולס מהליגה השנייה.

* סבסטיאן רוסקוז'דה, הקשר הארגנטינאי ששיחק באל אהלי, חזר לארצו וחתם בסן לורנצו.

* ריקרדו מוריירה, המגן הימני שאיבד את מקומו באינדפנדיינטה, עבר בהשאלה לאתלטיקו טוקומן.

שמועות

* "הקוריירה דלו ספורט" מפרסם כי יובנטוס מעוניינת לרכוש את הקשר פרננדו גאגו, במידה שריאל מדריד לא תסכים להשאילו עד לסיום העונה הנוכחית. גם פיורנטינה ואברטון מעוניינות בקשר הארגנטינאי הבינלאומי, שמחפש דקות משחק אותן אינו מקבל אצל מנואל פלגריני, וזאת במטרה להיכלל בסגל ארנטינה למונדיאל.

* סוכנו של חלוץ אינטר מרקו ארנאוטוביץ' דחה את השמועות על הצטרפות השחקן ללאציו. "יש כמה אפשרויות שאנחנו בודקים, אבל נראה לי שהוא יישאר במילאנו", אמר.

* המנהל הספורטיבי של ווסטהאם, ג'אנלוקה נאני, דחה את הידיעות על הצטרפותו של שחקן פיורנטינה אדריאן מוטו לשורות הפטישים. "זה שטויות, אני מעדיף לדבר על עניינים רציניים", אמר, והוסיף כי קבוצתו אינה מתעניינת בשוער רוביניו, "יש לנו את אחד משוערי הנבחרת, למה שנוסיף עוד אחד?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully