וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אקסטרה סמולינג

שער עצמי של כריס סמולינג הצעיר סייע לצ'לסי לנצח את פולהאם 1:2. סיטי עדיין מושלמת תחת מאנצ'יני אחרי 0:3 על וולבס

מחזורי חג המולד באנגליה ממשיכים בקצב מסחרר, והקבוצות עולות למשחק נוסף 48 שעות בלבד אחרי שסיימו את משחקן הקודם. במוקד משחקי היום (שני) עמדו שני דרבים לונדוניים. המוליכה צ'לסי ניסתה להוכיח שהיא באמת לא במשבר וניצחה את פולהאם 1:2 למרות יכולת פושרת. טוטנהאם פגשה את ווסטהאם, שחיפשה ניצחון ראשון בווייט הארט ליין זה עשור, וגברה עליה ללא קושי 0:2 כדי לעלות למקום הרביעי. במשחק המאוחר של הערב גברה מנצ'סטר סיטי 0:3 על וולבס.

צ'לסי - פולהאם 1:2

עם מאזן של ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים וכיממה אחרי שמנצ'סטר יונייטד צימקה ממנה את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, שוב הציגה הערב צ'לסי יכולת לא משכנעת, אבל הפעם היא ניצחה 1:2 את פולהאם באחד ממשחקי הדרבי של מערב לונדון ואולי עכשיו היא תצא לדרך שתכלול הרבה פחות מהמורות.

כבר בדקה הרביעית ניצלו הקוטג'רס רכות גדולה אצל ההגנה הכחולה כשריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי ויורי ז'ירקוב לא הצליחו להגיע להרמה של פול קונצ'סקי, בובי זאמורה נגח וזולטאן גרה השתלט ובעס בסיבוב פנימה.

הכחולים יצאו קדימה במטרה להשוות, אבל לא הצליחו עד שקרלו אנצ'לוטי הכניס בדקה ה-66 את ברניסלב איבנוביץ' במקומו של פאולו פריירה. לכאורה היה זה חילוף של מגן ימני במגן ימני, אבל כעבור שבע דקות הגביה הסרבי כדור מצוין מימין ודידייה דרוגבה ניצל עלייה לא טובה של כריס ביירד לכדור כדי לנגוח את השוויון.

בעקבות השוויון קיבלה צ'לסי הרבה ביטחון וגם רוח גבית גדולה ושתי דקות לאחר מכן, בדקה ה-75, השיגה את שער הניצחון המיוחל, לאחר שדניאל סטארידג', שבעצמו נכנס כמחליף, העביר כדור רוחב חזק, מארק שווארצר הדף על רגליו של כריס סמולינג הצעיר, הכדור התגלגל לכיוון הרשת וגם גלישה של האחרון לא מנעה את השער.

סמולינג, שערך בכורה העונה בליגה ובסך הכל רשם את הופעת הפרמיירליג השנייה שלו בקריירה, הפך לדמות הטראגית אחרי שהחליף את ברדה האנגלנד הפצוע וכבש שער ניצחון דווקא לזכות היריבה, אבל לצ'לסי לא משנה איך כמה ולמה, העיקר הן שלוש הנקודות.

טוטנהאם - ווסטהאם 0:2

בפעם האחרונה שבה הפטישים ניצחו בווייט הארט ליין, היה זה הצרפתי מארק קלר שהבקיע את השער המכריע. מאז חלפו עשר שנים, כאשר טוטנהאם גילתה עליונות ברורה במשחקי הדרבי וניצחה בשישה משבעת האחרונים. במחזור הבוקסינג דיי לא הצליחה טוטנהאם לנצח לונדונית אחרת, כשסיימה ב-0:0 עם פולהאם, אבל לשמחתה הסטטיסטיקה מול ווסטהאם נשמרה והיא הצליחה להעפיל זמנית למקום הרביעי.

לוקה מודריץ' הקרואטי חזר להרכב לראשונה מאז שבר את רגלו באוגוסט, וכבר בדקה ה-11 נתן תמורה מלאה כשהכניע מ-10 מטרים תוך כדי כריעה את רוברט גרין, בעקבות עבודה טובה באגף ימין של ארון לנון. המצב הלך והחמיר עבור ווסטהאם, שנאלצה לבצע שני חילופים כבר בדקה ה-20, לאחר פציעות של סקוט פאקר והריטה אילונגה, והיא הסתפקה במגננה רבתי.

השליטה המוחלטת של טוטנהאם, שהייתה היחידה שסיכנה את השער במחצית הראשונה, נמשכה גם לאחר ההפסקה. טום האדלסטון בעט לקורה וג'רמיין דפו לא הפסיק להחמיץ, אבל אז הגיעה הדקה ה-81. דפו בעט למרכז השער מ-16 מטרים, גרין הדף רע והחלוץ ירה את הריבאונד לרשת כדי לסגור את הסיפור ולצבוע עוד דרבי בלבן.

וולבס - מנצ'סטר סיטי 3:0

אחרי שהמשחק הראשון של רוברטו מאנצ'יני כמנג'ר הסיטיזנס הוכתר כהצלחה עם 0:2 ביתי על סטוק, המשיך המאמן האיטלקי באותו הקו גם במשחקו השני עם עוד ניצחון חלק על קבוצת תחתית שהמשיך את מגמת ההתקדמות של התכולים מאז שהחליף על הקווים את מארק יוז המפוטר.

וולבס המתאוששת קיוותה לברוח מהתחתית עם עוד ניצחון אחרי חודש מוצלח, אבל לקרלוס טבז היו תכניות אחרות, ובדקה ה-33 הארגנטינאי מצא את הרשת בפעם הראשונה. חאבייר גארידו כבש את השני של סיטי בבעיטה חופשית נאה בדקה ה-69, וטבז חתם את התוצאה עם השני שלו ארבע דקות לסיום.

משחקים נוספים:

אברטון - ברנלי 0:2
לאברטון: ג'יימס ווהן (83), סטיבן פינאר (90)

סטוק סיטי - בירמינגהאם 1:0
לבירמינגהאם: קמרון ג'רום (50)

בלקבורן - סנדרלנד 2:2
לבלקבורן: מורטן גאמסט פדרסן (53), אל חאדג'י דיוף (77). לסנדרלנד: דארן בנט (52, 65).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully