וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צ'או צ'ירו?

יובנטוס נכנעה לבארי 3:1 קצת אחרי התבוסה לבאיירן מינכן וכסאו של המאמן מתחיל להתנדנד. קליארי - נאפולי 3:3

ארבעה ימים אחרי שספגה מהלומה קשה בדמות תבוסה 4:1 לבאיירן מינכן בבית והדחה מליגת האלופות כבר בתום שלב הבתים, הדרימה הערב (שבת) יובנטוס החבולה לבארי וחטפה סתירה נוספת עם הפסד 3:1. צ'ירו פרארה צריך עכשיו להחזיק עכשיו חזק את הכסא לפני שהרעדות יביאו להפלתו. במשחק שפתח את המחזור ה-16 בסרייה A נפרדו קליארי ונאפולי ב-3:3.

בארי - יובנטוס 1:3

הקבוצה המקומית, שעלתה לליגה הראשונה העונה והפכה לאחת מההפתעות הנעימות שלה, לא המתינה זמן רב כדי להמם את הגברת הזקנה וכבר אחרי שבע דקות כבש ריקרדו מג'יוריני. דויד טרזגה השווה כעבור 16 דקות, אבל המילה האחרונה במחצית הראשונה הייתה שייכת לבארי, אחרי שפאביו קנבארו הכשיל את בארטו בתוך הרחבה שתי דקות לסיום המחצית והברזילאי עצמו כבש מול בופון.

יובנטוס עלתה בחמת זעם למחצית השנייה ותקפה את שערו של ז'אן פרנסואה ז'ילה מכל כיוון, אבל לא מצאה את הרשת. בדקה ה-68 הכשיל אקס יובה, סרחיו אלמירון, את פאביו גרוסו בתוך הרחבה. דייגו זכה להזדמנות להשוות, אבל בעט את הפנדל מעל המשקוף. הגברת הזקנה המשיכה ללחוץ במטרה להשוות, אבל דווקא אלמירון כבש את השער הבא, בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-81, שחתמה את התוצאה וקבעה הפסד נוסף ליובנטוס.

קליארי - נאפולי 3:3

שער נגיחה של מריאנו בוגליאצ'ינו בדקה ה-95 חתם משחק דרמטי והפכפך בסרדיניה, שבסיומו נפרדו שתיים מהקבוצות היותר מהנות בסרייה A, בחלוקת נקודות. אזקייל לאבצי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-21 ומיקלה פציאנצה הכפיל בדקה ה-64, כשנראה היה שהקבוצה של וולטר מצארי בדרך לניצחון שני ברציפות. אלא שבדקה ה-75 החל השיטפון של הקבוצה המקומית. חואקין לאריביי כבש מקרוב אחרי בישול של אלסנדרו מאטרי והאחרון כבש את השוויון בנגיחה בדקה ה-80 - שער במשחק שביעי ברציפות של החלוץ המצטיין.

לוח התוצאות הורה כעת על 2:2, אבל הדרמה הייתה רחוקה מסיום. בדקה ה-89 הכניס מסימיליאנו אלגרי את ג'דה הברזילאי למשחק וזה החזיר עם שער מיידי שקבע 2:3 לקליארי. דקה חלפה ואזקייל לאבצי קצר הפתיל התקוטט עם שחקני המארחת וראה אדום. כעת היה שנאפולי איבדה סיכוי לחזור למשחק, אבל חמש דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השוויון הדרמטי של בוגליאצ'ינו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully