וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "כבר לא האמנתי שאהיה שוב מאושר"

6.12.2009 / 22:59

פלמנגו זכתה באליפות ברזיל לראשונה זה 17 שנה במחזור סיום דרמטי, אדריאנו חווה רגעי אושר נדירים. התקציר באדיבות ספורט2

רויטרס

התקציר באדיבות ספורט2

אחרי 17 שנים נטולות אליפות פלמנגו היא שוב אלופת ברזיל. המנגאו, הקבוצה הפופולרית ביותר בברזיל, אירחה הערב (ראשון) במרקאנה את גרמיו בידיעה שניצחון יעניק לה את התואר המיוחל, וכששלוש קבוצות נוספות רודפות אחריה. ערב המחזור ה-38 והאחרון, ניצבה פלמנגו בפסגה עם 64 נקודות ואחריה עם 62 נקודות אינטרנסיונאל, פלמייראס וסאו פאולו. בדקה ה-65 ניצבה אינטרנסיונאל במקום הראשון, אבל אז נפל השער של רונאלדו אנז'לים במרקאנה, פלמנגו ניצחה 1:2 ושלחה את אוהדיה לחגוג.

לגרמיו יש יריבות גדולה עם אינטרנסיונאל, אבל זה לא מנע ממנה לעשות חיים קשים לפלמנגו של המאמן אנדרדה והחלוץ אדריאנו, שהגיעו לחוצים מתמיד למחזור הנעילה המרתק. בדקה ה-21 העלה רובסון את גרמיו ליתרון, אבל דייויד, המושאל מפנאתינייקוס, איזן בדקה ה-30. פלמנגו החמיצה מספר פעמים נוספות, ואז רונאלדו אנז'לים עשה את העבודה ונכנס להיסטוריה.

אינטרנסיונאל לא התקשתה עם 1:4 מול סנטו אנדרה ועד הדקה ה-78, כאמור, ניצבה בראש הטבלה והריחה אליפות. אלכסנדרו (21), אינדיו (33), אנדרזיניו (67) וז'יליאנו (82) דאגו לשערים מול פנדל מצמק של נונז (85). גם סאו פאולו ניצחה בקלות 0:4 את ספורט רסיפה. וושינגטון המצוין כבש שלושער (35, 63 ו-88) והשוער רוג'ריו סני הבקיע כהרגלו בבעיטה חופשית (54). רק פלמייראס לא עשתה את העבודה שלה, כנראה מידיעה שדבר לא יעזור, והפסידה 2:1 לבוטאפוגו, לה כבשו וולינגטון (56) וז'ובסון (65) מול שער ניחומים של רוברט (90). עוד עונה דרמטית ומתישה מסתיימת לה בארץ הסמבה.

הטבלה הסופית:

1. פלמנגו 67 נקודות
2. אינטרנסיונאל 65 נקודות
3. סאו פאולו 65 נקודות
4. קרוזיירו 62 נקודות
5. פלמייראס 62 נקודות

אדריאנו: "זה חלום אמיתי"

מי שחגג אולי יותר מכולם היה אדריאנו, שכבר כמעט פרש אבל חזר מאיטליה וכבש 19 שערים כדי להצעיד את פלמנגו לתואר. "אני לא מאמין שזה קורה לי. אני זוכר כל מה שעבר עליי, ועכשיו אפילו אין לי כוח לחגוג", אמר החלוץ תוך שהוא נאבק בדמעות, "זה חלום אמיתי, גם להיות אלוף, וגם שוב להיות מאושר. לא האמנתי שזה יקרה".

למרות שהוא שמח לחזור לברזיל, ועל אף ששובו למשפחתו עשה לו רק טוב, אדריאנו מספר שהוא עשוי לשוב לאירופה. "לא אשקר, קיבלתי הרבה הצעות", אמר החלוץ, שעדיין חולם להשתחל לסגל של דונגה למונדיאל, "ועדיין, הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא רק האושר שלי. כל דבר שאעשה מעכשיו יישקל היטב, והאושר שלי זה השיקול העיקרי".

80 אלף צופים אומנם ראו את המשחק במראקנה, אבל מאות אלפים ראו את המשחק במסכי ענק ברחובות ריו. מאמן הקבוצה אנדראדה היה גאה בחניכיו וסיפר כי "ברגע שקבוצות אחרות קלטו שפלמנגו חזק במירוץ, זה כבר היה מאוחר מדי".

מי ששרדה במחזור האחרון בליגה היא פלומיננזה, שסיימה ב-1:1 עם קוריטיבה בקרב ישיר על הירידה. אוהדי קוריטיבה המתוסכלים פרצו למגרש, הכו את שחקני פלומיננזה, השתוללו דקות ארוכות, השליכו חפצים על השוטרים ואף ניסו להעלות באש את היציעים. לפרטים נוספים, צפו בלינק המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully