וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת המונדיאל: ברזיל עם פורטוגל וחוף השנהב

שלוש מהמועמדות לזכייה במונדיאל שובצו לבית 7, ארגנטינה תפגוש את ניגריה, צרפת בבית אחד עם המארחת דרום אפריקה

רויטרס

צפו בהגרלה באדיבות הערוץ הראשון
עריכת וידאו: דורון שטיין
http://www.iba.org.il

כ-350 מיליון צופים נצמדו הערב (שישי) למסכי הטלוויזיה, לשידור הגרלת הבתים של המונדיאל מקייפטאון. בדרום אפריקה חיכו כל כך לשבוע האחרון, בו הגיעו למדינה כל המי ומי של הכדורגל העולמי כדי ליצור כבר מעכשיו את האווירה שכולם כל כך רוצים לנשום - אווירת המונדיאל.

ההגרלה קבעה את שמונת הבתים בטורניר, ובמרכזה יעמוד ללא ספק בית 7, בו שובצו יחד לרוע מזלן ברזיל, פורטוגל וחוף השנהב, יחד עם צפון קוריאה. אם לא די בכך ששלוש מהמועמדות לזכייה בתואר יתחרו על שני מקומות בלבד לשלב הבא, זו שתסיים שנייה צפויה לפגוש כבר בשמינית הגמר את אלופת אירופה ספרד, שמוליכה את בית 8 לצד צ'ילה, שוויץ והונדורס.

צרפת המושמצת זכתה להגרלה קשה למדי בבית 1, שם תפגוש את המארחת דרום אפריקה, אורגוואי ומקסיקו, שתתכבד לשחק במשחק הפתיחה של הטורניר ב-11 ביוני מול הנבחרת המקומית באצטדיון ה"סוקר סיטי" ביוהנבסורג, שייארח גם את משחק הגמר. בבית 2 המקביל שובצה ארגנטינה של דייגו מראדונה, יחד עם ניגריה, יוון ודרום קוריאה.

בבית 3 קיבלה אנגליה של פאביו קאפלו הגרלה נוחה יחד עם ארצות הברית, סלובניה ואלג'יריה, אך בשלב הבא אורבת לה הסגנית הפוטנציאלית מבית 4 המבטיח אליו שובצו גרמניה, סרביה, גאנה ואוסטרליה. גם בית 5 נראה פתוח למדי עם הולנד, קמרון, דנמרק ויפן, בעוד שאלופת העולם איטליה נהנתה משיבוץ לא קשה בבית 6 לצד פרגוואי, סלובקיה וניו זילנד.

אירוע ההגרלה החגיגי נמשך כשעה וחצי. דייויד בקהאם הגיע להנחות את הטקס לצידה של שחקנית הקולנוע הדרו אפריקאית שרליז ת'רון למרות שתחילה דווח כי יחזור לאנגליה עקב מות סבו, ומאמני 32 הנבחרות המשתתפות, פרט לדייגו מראדונה, שמושעה על ידי פיפ"א לחודשיים ולא יכול להשתתף באירוע רשמי שלה. פיפ"א הודיעה כי אלופת העולם הבאה תזכה במענק של 30 מיליון יורו, בעוד שהסגנית תסתפק ב-24 מיליון יורו. סך הפרסים הכספיים במונדיאל יעמוד על 420 מיליון דולר, קפיצה של יותר מ-60 אחוזים לעומת הסכומים שחולקו בגרמניה 2006.

ההגרלה המלאה

בית 1: דרום אפריקה, צרפת, מקסיקו, אורגוואי
בית 2: ארגנטינה, ניגריה, יוון, דרום קוריאה
בית 3: אנגליה, ארצות הברית, סלובניה, אלג'יריה
בית 4: גרמניה, סרביה, גאנה, אוסטרליה
בית 5: הולנד, קמרון, דנמרק, יפן
בית 6: איטליה, פרגוואי, סלובקיה, ניו זילנד
בית 7: ברזיל, פורטוגל, חוף השנהב, צפון קוריאה
בית 8: ספרד, צ'ילה, שוויץ, הונדורס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully