וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ניצחה את אוקזר ואיבדה את קופה

הקבוצה מהבירה גברה 0:1 על מוליכת הטבלה, אך היא תזכור בעיקר את הפציעה הקשה של השוער. 0:1 ללאנס על מארסיי

בשבוע שעבר הליגה הצרפתית חוותה מהפך, כאשר בורדו וליון איבדו נקודות ואיפשרו לאוקזר להעפיל לראש הטבלה לראשונה זה שבע שנים. הערב (שבת) יצאה אוקזר למשחק חוץ בפריס כמוליכה הגאה, ונעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם הפסד 1:0 מול פ.ס.ז'. לוריין יכלה להעפיל לפסגה, אבל היא הופתעה בביתה וחילצה נקודה ב-2:2 מול גרנובל האחרונה. ליל הביסה 0:4 את ואלנסיין, ולאנס המשיכה במסע ההתאוששות עם 0:1 על מארסיי המגמגמת.

המשחק בין מונפלייה למונאקו, שאמור היה להיערך הערב, נדחה בשל מגפת שפעת החזירים שתקפה שמונה משחקי מונפלייה. זו הפעם השנייה העונה שמשחק ליגה נדחה בשל השפעת, כאשר הקודם היה הקלאסיקו בין מארסיי לפ.ס.ז'.

פריס סן ז'רמן - אוקזר 0:1

המחזור ה-13 של עונת 2002/03 היה הפעם האחרונה בה אוקזר ניצבה בפסגת הליגה הצרפתית. מאז חלפו שבע שנים, והנה המעגל נסגר. אוקזר הגיעה לפארק דה פראנס מהמקום הראשון, אבל עם הצהרת מאמנה ז'אן פרננדז: "אליפות לא ניקח השנה. יש קבוצות טובות מאיתנו".

פ.ס.ז' לא ניצחה בביתה מאז ה-30 באוגוסט ורצתה לעצור את ההידרדרות , כשהיא מסתמכת על העובדה כי כוכבה של אוקזר, אירניוש ילן הפולני, נעדר בגלל פציעה. אחרי מחצית מאופסת שהייתה דווקא עם יתרון בשדה לאוקזר, הגיע השער המנצח של פ.ס.ז' בדקה ה-67. סיארה הברזילאי הגביה מימין והקשר ז'רמי קלמון נגח לרשת וקטע את רצף הניצחונות של אוקזר, שתאבד את המקום הראשון במקרה של ניצחון מחר מצד בורדו או ליון. רגע קשה לצפייה היה בדקה ה-82, אז גרגורי קופה ניסה למנוע קרן, נחת לא טוב על רגלו השמאלית וככל הנראה שבר את הקרסול בצורה חמורה. עבור השוער הוותיק זה עלול להיות אקורד הסיום הכואב לקריירה מפוארת.

לאנס - מארסיי 0:1

הניצחון בקלאסיקו על פ.ס.ז' בשישי שעבר, נתן למארסיי את זריקת המרץ הדרושה אחרי תקופת דשדוש מתמשכת. אלא שהערב שחקניו של דידייה דשאן התארחו בסטאד פליקס בולאר אצל לאנס, חזרו לאכזב ופספסו הזדמנות להידבק למוליכות. סטיב מנדאנדה התגבר על הפציעה, פתח בהרכב מארסיי ועצר פנדל של יוהאן דמון בדקה ה-62. מארסיי תקפה וחיפשה ניצחון, אבל בתוספת הזמן ספגה מראשו של אדוארדו הברזילאי ורשמה לחובתה הפסד שלישי העונה. לאנס ממשיכה במצב רוח המצוין עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

ליל - ואלנסיין 0:4

מי שהייתה עד לתחילת העונה הנוכחית קבוצת החוץ הגרועה בצרפת, שינתה את עורה והפכה לפורצת המבצרים. ואלנסיין צברה עד כה 15 נקודות חוץ (המאזן הטוב בליגה) ובמחזור הקודם הגדילה וניצחה בבורדו, שם לא חוו לורן בלאן ושחקניו הפסד ליגה מאז אוקטובר 2007! ליל המגמגמת של רודי גרסיה שמה לה למטרה לבלום את השעיטה של ואלנסיין, והיא עשתה זאת בגדול. פייר אלן פראו נגח לרשת בדקה ה-42, ושותפו להתקפה, שחקן נבחרת חוף השנהב ז'רביניו, הוסיף צמד בדקות 52 ו-61. יוהאן קבאיי נעץ את הרביעי בפנדל בדקה ה-87, והחזיר את ואלנסיין לגודלה הטבעי.

לוריין - גרנובל 2:2

נועלת הטבלה, שהשיגה את שתי הנקודות היחידות שלה בשני המחזורים האחרונים, הייתה קרובה להפתעת המחזור מול לוריין שטרם הפסידה העונה במגרשה. שער עצמי של בוסטיאן ססאר סידר ללוריין יתרון בדקה ה-36, אבל דייסוקה מטסוי (63) וג'ימי ז'ואן (71) הראו שגרנובל מסוגלת להסתדר גם בלי השערים של דניאל ליובויה, החלוץ שהבקיע חמישה מששת שעריה הקודמים. האורחים כבר הריחו ניצחון בכורה, אלא שאז בא קווין גמיירו והשווה בצורה דרמטית בדקה ה-90 כדי לקבוע חלוקת נקודות.

משחקים נוספים:

סושו - ניס 0:1
לסושו: יאסין מיקארי (29)

טולוז - בולון 0:1
לטולוז: מוחמד פופאנה (29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully