וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון הוסיף ביטחון לקראת ה'קלאסיקו'"

מאמן בארסה גווארדיולה אופטימי אחרי ה-0:2 על אינטר: "עם מסי וזלאטן נהיה יותר טובים". מוריניו: "היינו הרבה מתחת לרמה שלנו"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

ברצלונה לא הבריקה יותר מדי מתחילת העונה, ואיבדה לאחרונה את מעמדה כמוליכת הליגה הספרדית, אבל אמש (שלישי) ל-90 דקות, היא חזרה להיות אותה ברצלונה מהעונה שעברה, קבוצה מלהיבה, נחושה ומצוינת. הבלאוגראדה שלטו ללא עוררין במשחקם נגד אינטר, וגרמו לקבוצתו של ז'וזה מוריניו להראות חסרת אונים, כבויה וחלשה. זה נגמר ב-0:2 לאלופת אירופה, במשחק בו הייתה חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי טוב להמשיך את המסע להגנת התואר שלה בליגת האלופות.

גווארדיולה: "לקבוצה יש עוד שחקנים שנותנים לנו הרבה דברים"

"אני מברך את שחקניי על הדרך בה הם שיחקו", אמר מאמן בארסה פפ גווארדיולה בסיום, "עשינו צעד חשוב ועכשיו אנחנו חייבים לגמור את העבודה בקייב. אנחנו תלויים רק בעצמנו". גווארדיולה אמר כי לא שיתף את שני כוכביו לאונל מסי וזלאטן איברהימוביץ', כי לא רצה לסכנם לפני ה"אל קלאסיקו" נגד ריאל מדריד ביום ראשון. "ברור שאני מרגיש בטוח יותר עם איברה ולאו במגרש, אבל היה סיכון שנאבד אותם לפרק זמן ארוך. אני מבין שאנשים דואגים להם, כי הם שחקנים גדולים, אבל לקבוצה יש עוד שחקנים שנותנים לנו הרבה דברים".

"הניצחון הזה הוסיף לנו ביטחון לקראת ה'אל קלאסיקו'", הוסיף גווארדיולה בראיון ל"מארקה", "הדרך שבה שיחקנו הובילה אותנו למצב שלנו, עם מסי וזלאטן נהיה יותר טובים, אבל החלטתי שהם לא ישחקו".

"המשחק נגד אינטר היה חשוב, הייתה לנו פתיחה טובה והצלחנו לשלוט במגרש", אמר מגן בארסה ג'רארד פיקה ל"אס" הספרדי, "עכשיו אני חושב רק על המשחק נגד ריאל מדריד".

כשאינטר הוגרלה לבית אחד עם ברצלונה, היה נראה כי יתפתח קרב ענקים בין שני המועדונים, אבל המשחק אמש חשף את פערי האיכות הגדולים בין שתי הקבוצות. אינטר לא נראית כמו קבוצה שתסכן את יתר הגדולות של אירופה בהמשך העונה, לפחות לא בשלב זה. אינטר הציגה משחק נרפה, שקוף, חסר ברק, פאסיבי ואטי, ולאורך 90 הדקות נראתה אומללה וחסרת אונים מול ההתלהבות של ברצלונה. האיש שאחראי לצורה בה נראתה קבוצתו, ז'וזה מוריניו, לא הסתיר את אכזבתו. "בחצי הראשון הם שיחקו הרבה יותר טוב, אבל בחצי השני השתפרנו".

מוריניו סבור כי קבוצתו קופחה על ידי השופט, בכך שלא קיבלה בעיטת עונשין לאחר היתקלות של סמואל אטו בשחקן הגנה של ברצלונה בשלהי המחצית הראשונה. "היה פנדל ברור לטובתנו, שהיה יכול לתת לנו ביטחון כשעוד היה הרבה זמן על השעון, אבל מה אני יכול לומר, היינו הרבה מתחת לאיכות שלנו, הם שיחקו טוב יותר".

"הם הסתדרו בלי זלאטן ומסי", הוסיף המאמן הפורטוגלי, "ושיחקו כאילו השניים האלה על המגרש. זה לא בעיה לקבוצה כמו ברצלונה, הם היו מאוד מאורגנים. ווסלי סניידר חסר לנו יותר ממה שמסי וזלאטן היו חסרים להם". במשחק הבא הנראזורי חייבים לנצח את רובין קאזאן כדי להמשיך לשלב הנוקאאוט, ומוריניו התייחס לקרב בסן סירו. "אני מצפה מהקבוצה ליותר תשוקה במשחק, פחות פחד. הקבוצה נאבקה בלחץ שהפעילה ברצלונה".

מי שלא איבד תקווה לגבי הצורה בה נראתה אלופת איטליה, הוא הקשר סולי מונטארי, שנכנס אמש כמחליף ולא הצליח להחיות את משחקה של קבוצתו. "אנחנו יודעים כמה קשה לשחק במגרש הזה, היו לנו כמה קשיים במחצית הראשונה, ושיחקנו כמו כאלה שיודעים שיהיה קשה. עכשיו אנחנו חייבים להרים את הראש ולחשוב מיד על המשחק הבא. אסור לנו לחשוב על תיקו נגד רובין קאזאן, יש לנו את האיכות לעבור לשלב הבא".

גם סמואל אטו, שאמש היה חלש מאוד והתרכז בעיקר בחיבוקים עם חבריו לשעבר, הביע אופטימיות לגבי ההמשך, אולי אפילו אופטימיות מוגזמת נוכח האופן בו אינטר נראתה. "אני מקווה שאנחנו וברצלונה נעלה לשלב הבא", אמר הקמרוני לטלוויזיה הספרדית, "אני בטוח שנצליח למרות ההפסד, ואני מקווה שנפגוש את ברצלונה בגמר בסנטיאגו ברנבאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully