וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 אלף שוטרים יאבטחו את המשחק בין אלג'יריה למצרים

הכנות חסרות תקדים בחרטום לקראת משחק הפלייאוף שיקבע מי תעלה למונדיאל (רביעי, 19:25, ספורט 2)

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

בעוד נבחרות אלג'יריה ומצרים ממשיכות בהכנות למשחק ביניהן ביום רביעי (רביעי, 19:25, שידור ישיר בספורט 2) שיקבע מי תעלה למונדיאל, לכוחות הבטחון בחרטום יש הכנות משלהם. בירת סודן תהיה זו שתארח את המפגש בין שתי הנבחרות הצפון אפריקאיות ושם נערכים בכוחות מתוגברים אחרי כמה מפגשים לא נעימים בין אוהדי הנבחרות בשני המשחקים בשלב הבתים.

המשחק עצמו ייערך באומדורמן, עיר הצמודה לחרטום ולמרות שלאצטדיון המכיל 41 אלף מקומות יורשו להכנס כ-35 אלף צופים, מושל חרטום, עבדלרחמן אל-חידאר הודיע שכ-15 אלף שוטרים וסדרנים יאבטחו את הארוע. כוחות הבטחון יתפרסו ברחובות העיר, סמוך לאצטדיון וכמובן שבתוכו. הסודנים מצפים ל-48 טיסות שינחתו מאלג'יריה ול-18 טיסות ממצרים. בנוסף, כ-2,000 אוהדים מצרים צפויים לעשות את הדרך ברכבים.

המושל אל-חידאר סיפר כי המלונות בחרטום לא יוכלו להכיל את כל האוהדים שיגיעו למשחק וכי רבים ייאלצו למצוא מקום לבלות בו את הלילה אם יגיעו לפני המשחק מחר. בכל מקרה, הסודנים מתכננים לחלק את העיר לשני אזורים, כשבאחד יתמקמו האוהדים האלג'יראים ובשני האוהדים המצרים.

המענקים הכספיים כבר כאן

הקרב בין מצרים לאלג'יריה הוא גם הקרב על יוקרת העולם הערבי כשהשתיים נאבקות על הזכות להיות להיות הנבחרת הערבית היחידה במונדיאל. אירועי המשחק הדרמטי בקהיר בשבת, בו ניצחה מצרים 0:2 משער ניצחון בדקה ה-95 שכפה את משחק הפלייאוף, עדיין מכים גלים. אזרחים מצרים הותקפו באלג'יריה והשגריר האלג'יראי במצרים נדרש לספק הסברים. בנוסף, יוצאי שתי המדינות התקוטטו ביניהם ברחובות ערים מסוימות בצרפת.

"המצרים היו מדוכאים כשהמשחק נכנס לתוספת הזמן, אבל לא אני", אמר כובש השער השני הדרמטי עמאד מוטאב. "זה היה השער החשוב בקריירה שלי ואני משוכנע שנוכל לנצח שוב ולהגשים את חלום ההעפלה למונדיאל", וחברו לקבוצה, אחמד עייד, הוסיף: "אני בטוח שנעפיל". מצרים תקבל בחזרה את הקשרים מוחמד שאוקי וחוסני עבד ראבו שהחלימו מפציעות.

על פי דיווחים, כל שחקן באלג'יריה יקבל מענק של 300 אלף דולר אם הנבחרת תעפיל למונדיאל לראשונה מאז 1986. במצרים הציעו לשחקנים מענק בסך 200,000 דולר אם הנבחרת תשוב לגביע העולמי לראשונה מאז 1990.

באלג'יריה צפוי לפתוח השוער פאוזי שאוקי במקומו של השוער הראשון לונס גאוואי המורחק. גם הקשר, חאלד למושיה, ייעדר בגלל צהובים. "הפסדנו את המשחק, אבל לא את הסיכויים להעפיל לדרום אפריקה. ההפסד היה קשה לעיכול, במיוחד כשמצרים ניצלה את שתי טעויות בהגנה. בכל מקרה, אנחנו נבחרת מאוחדת עם ביטחון ביכולת שלנו והקהל שלנו נותן לנו מוטיבציה", אמר קארים זיאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully