וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס נבחרת אלג'יריה הותקף ע"י אוהדי מצרים

שלושה שחקנים נפצעו באורח קל כתוצאה מיידוי אבנים, לאחר שאלו נחתו בקהיר לקראת המשחק במסגרת מוקדמות המונדיאל

לא בכדי המשחק בין מצרים ואלג'יריה, ממנו אחת מהן תצא עם הכרטיס הנכסף למונדיאל, מוגדר כקרב ומלחמה לכל דבר. ראייה נוספת ומוצקה לכך התקבלה הערב (חמישי), יומיים לפני המשחק הגדול, כאשר שלושה משחקי הנבחרת האלג'יראית נפצעו באורח קל מאבנים שהושלכו על ידי אוהדי נבחרת מצרים על האוטובוס שלה כשזה עשה את דרכו משדה התעופה בקהיר.

מהדיווחים עולה כי כ-200 אוהדים מצרים משולהבים חיכו לאוטובוס הנבחרת האלג'יראית וברגע מתוזמן יידו לעברו כמות גדולה מאוד של אבנים, שחלקן הצליחו לפגוע באוטובוס ולפצוע חלק משחקני הנבחרת.

שר הספורט באלג'יריה אמר כי חלק מהשחקנים הובהלו לבית החולים בקהיר בעקבות הפגיעה בהם. "זה מקרה מצער מאוד", אמר החמי דג'יאר, שר הספורט שייצא עם המשלחת האלג'יראית למשחק, לרדיו במדינתו מהבירה המצרית. שר הספורט הוסיף כי נציגי פיפ"א יודעו בתקרית החמורה, ואלו יחליטו באיזה פעולה לנקוט לגבי המעשה.

כזכור, ביום שבת תיפגשנה שתי הנבחרות לקרב של חיים או מוות. כ-120 אלף אוהדים מצרים וכמה אלפים אלג'יראים ייפקדו את האצטדיון בבירה המצרית. מצרים מחפשת ניצחון בהפרש של שלושה שערים ומעלה כדי לעלות למונדיאל, ניצחון בהפרש של שני שערים יביא את שתי הנבחרות לשוויון נקודות ויחס שערים, דבר שיביא אותן למשחק יחיד על העלייה במגרש נייטרלי. כל תוצאה אחרת תזכה את האורחים בכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully