וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ', תכין את הפנקס

המוסד לבוררות הקפיא את העונש שהטילה פיפ"א על צ'לסי, והיא תוכל להחתים שחקנים בינואר. קושצ'אק מבקר את ואן דר סאר

המוסד לבוררות בספורט קבע היום (שישי) כי העונש שהוטל על צ'לסי מוקפא באופן זמני, והיא תוכל בינתיים להחתים שחקנים. כזכור, פיפ"א אסרה על צ'לסי להחתים שחקנים עד 2011 משום שהחתימה שלא כחוק את הקשר הצרפתי הצעיר גאל קקוטה. בהמשך הטילה עונש נוסף על צ'לסי בעקבות אותו מקרה וקבעה כי בשנתיים הקרובות המועדון לא יוכל להחזיר לשורותיו שחקנים אותם השאיל לקבוצות אחרות. לאחר שצ'לסי הגישה עתירה למוסד לבוררות בספורט היושב בלוזאן, נקבע כי עונשה בטל באופן זמני.

"העונש שנגזר על צ'לסי מושהה עד שהמוסד לבוררות בספורט יכריע בנושא", נאמר בהודעה הרשמית, ופירוש הדבר הוא שצ'לסי תוכל להחתים בינואר שחקנים חדשים בחלון ההעברות שייפתח. המוסד לבוררות לא נקב בתאריך בו יכריע בסוגיה המשפטית, כך שבסטמפורד ברידג' יכולים להתכונן לחלון ההעברות ולנסות לחזק את הקבוצה.

קושצ'אק: "ואן דר סאר לא מוכן לעזור לי"

יומיים לפני משחקה של מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג', נגד צ'לסי, המתיחות מורגשת בקרב שחקניו של אלכס פרגוסון. השוער תומאש קושצ'אק סופר עונה רביעית אצל פרגוסון, אך לא מצליח לתפוס את עמדת השוער הראשון. לכן, ביקש כמה עצות מהשוער הראשון של הקבוצה, אדווין ואן דר סאר. אולם לטענת קושצ'אק ההולנדי לא מוכן לעזור לו.

"למען האמת, אני חייב להגיד שאדווין לא אהב את זה, אבל הוא לא מוכן לעזור לי יותר מדי", אמר קושצ'אק ל"טיימס", "ביקשתי ממנו כמה פעמים עצות כי הוא יותר מנוסה ממני ויש לו כמה תארים על החגורה, אמרתי 'תן לי משהו' כי אני רוצה לדעת מה הטעויות שלי, עם עצות ממנו אוכל להשתפר, אבל אני לא יודע, אולי אדווין לא אוהב אותי, תשאלו אותו".

* הנהלת הפרמיירליג תתכנס בשבוע הבא כדי לדון בצירופן של גלזגו ריינג'רס וגלזגו סלטיק לליגה האנגלית הבכירה. הנהלת הפרמיירליג תדון גם בהרחבת תחום שיפוטה וסמכויותיה גם לליגה השנייה, הצ'מפיונשיפ. המשמעות היא שהיא הפרמיירליג תפרוש חסותה גם על הליגה השנייה, המועדונים בליגה זו יהנו מכסף רב יותר כתוצאה מזכויות שידור ופרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully