וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ככה עולים מעל הקו האדום

ויאריאל המשיכה להתאושש עם 0:5 על טנריפה, ולנסיה רביעית עם 0:1 על מלאגה, 12 דקות לסהר בתיקו של אספניול

אחרי הדרמה שקיבלנו אתמול מריאל מדריד וברצלונה במשחקים שפתחו את המחזור התשיעי בספרד, נמשך הערב (ראשון) המחזור עם כמה משחקים מעניינים בפני עצמם. מאיורקה של דודו אוואט האריכה את רצף הניצחונות הביתיים שלה עם 0:1 על סנטאנדר ועלתה זמנית למקום הרביעי, אליו תנסה לחזור ולנסיה יותר מאוחר במשחק החוץ מול האחרונה מלאגה.

על התוצאה המרשימה של הערב הייתה חתומה ויאריאל המתאוששת, שניצחה בשבוע שעבר לראשונה העונה והפעם כבר טיפסה בסטייל מעל הקו האדום עם 0:5 על טנריפה. כתוצאה מכך נשרה לא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד, שהפסידה אתמול 1:0 לבילבאו, אל המקום ממנו יורדים ליגה. לנציג הישראלי השני שלנו בלה ליגה, בן סהר, היה ערב מוצלח פחות עם 12 דקות בתיקו 1:1 של אספניול עם ויאדוליד.

ויאריאל - טנריפה 0:5

הצוללת הצהובה יצאה לדרך חדשה מול מלאגה במחזור הקודם, אך חזרה לסורה עם 1:1 מאכזב מול פוארטולנו בגביע המלך ביום חמישי. למזלו של ארנסטו ואלוורדה השחקנים שלו לא נסחפו לעוד משבר בדומה לזה ממנו סבלו בתחילת העונה ופירקו את כל העצבים על האורחת מטנריף.

חוסבה יורנטה שיחרר את הפקק בדקה ה-16 עם הראשון של ויאריאל, ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה הכפיל רובר פירס בן ה-36 עם שער משלו. ג'וזפה רוסי הצעיר התכבד בשלישי בדקה ה-51 וכעבור פחות מדקה מצא יורנטה את הרשת פעם נוספת. בדקה ה-88 קבע קאני את תוצאת המשחק ושלח את יושבי המדריגאל הביתה מרוצים.

מאיורקה - סנטאנדר 0:1

לפני שבועיים ספג דודו אוואט שער ביתי לראשונה מאז מרץ, מה שלא מנע ממאיורקה שלו לדהור לשמור על מאזן ביתי מושלם מתחילת העונה ב-1:3 על חטאפה. הפעם התכבדה האקסית של השוער הישראלי לספוג מנחת רגלה של הקבוצה מפאלמה, שעדיין לא ניצחה מחוץ לאונו אסטדי, מה שלא מפריע לה לתפוס את המקום החמישי המכובד. סנטאנדר תקפה וסיכנה לא פעם את שערו של אוואט, אבל השער היחיד במשחק נכבש על ידי פייר וובו הקמרוני, שכבש בדקה ה-18 והשאיר את שלוש הנקודות במאיורקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מלאגה - ולנסיה 1:0

העטלפים רשמו משחק חמישי ברציפות ללא הפסד (ניצחון שלישי) ולפתע, אחרי ההפסד של ברצלונה, גם הם חלק מחבורת הצמרת ממרומי המקום הרביעי ובמרחק חמש בלבד מבארסה. שער הניצחון נכבש בדקה ה-69. פאבלו המצוין הגביה כדור קרן ודויד נבארו המשיך בנגיחה פנימה והכניע את גוסטבו מונואה. מלאגה האומללה ממשיכה לנעול את הטבלה עם ארבע נקודות בלבד.

אספניול - ויאדוליד 1:1

לאחר התיקו המאופס בסביליה בשבוע שעבר קיוותה אספניול, שלא הפסידה מאז המחזור השני, לשוב לדרך הניצחונות ואף הייתה קרובה כשמתפרצת נהדרת שלה הסתיימה בשער של לואיס גארסיה בדקה ה-51, אבל בתוספת הזמן עקצה ויאדוליד עם שער של המחליף האריס מדוניאנין, שעלה מהספסל שש דקות בלבד קודם לכן, וחילק את הנקודות בין הקבוצות. בן סהר עלה כמחליף בדקה ה-78.

במשחקים נוספים:

סראגוסה - אלמריה 1:2
לסראגוסה: אנחל לאפיטה (30), רובן פולידו (36). לאלמריה: חואן אורטיז (39).

דפורטיבו לה קורוניה - ספורטינג חיחון 1:1
לדפרטיבו: לסאד (42). לחיחון: דייגו קסטרו (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully