וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אנחנו טובים ממה שאנשים חושבים"

מנג'ר ליברפול השיב למבקרים, אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד: "המנטליות שלנו ניצחה". פרגוסון: "השופט נלחץ מהקהל"

בוידאו (רויטרס): אוהדי ליברפול יוצאים במחאה נגד הבעלים האמריקאים של הקבוצה. עריכה: גדי וינסטוק

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות וכשמסביב חרושת השמועות בנוגע לעתידו המקצועי, קשה היה למצוא אדם מאושר יותר מרפא בניטז אחרי המשחק הערב (ראשון). ליברפול שלו ניצחה באנפילד 0:2 את היריבה המרה מנצ'סטר יונייטד, כשיוסי בניון מבשל לפרננדו טורס את הראשון בדקה ה-65 ודויד נ'גוג הצרפתי סוגר עניין במתפרצת בתוספת הזמן. פתאום ליברפול רק ארבע נקודות מיונייטד השנייה ושש מצ'לסי המוליכה. אז אולי לא הכל אבוד?

"השחקנים הראו אופי והאוהדים תמכו בהם מאחור כשחקן ה-12", פירגן בניטז לכל עבר. "כולם עבדו, החל מהשוער פפה ריינה ועד לאחרון יושבי הקופ. אני חושב שהתשוקה, הגישה והאופי - גם כמה מהלכים טובים - אבל בעיקר המנטליות שלנו מהדקה הראשונה הובילו לניצחון. השחקנים ענו על הרבה שאלות שעלו לאחרונה, וזה הדבר החשוב ביותר".

למרות הניצחון החשוב, גם בניטז יודע שעוד ארוכה הדרך. "אנחנו לוקחים כל משחק בעיתו. לדעתי הקבוצה טובה יותר ממה שאנשים חושבים. אני מתרכז בעבודה שלי ולא בשמועות, ויודע שהשינוי היחיד שאפשר לעשות בכדורגל הוא להתחיל לנצח משחקים. לא נוכל להתרגש יותר מדי מהניצחון הזה כי ממתין לנו משחק נוסף ביום רביעי".

אלכס פרגוסון, כהרגלו בקודש, העדיף לפקפק בשופט בן ה-38 אנדרה מרינר, שהרחיק את נמניה וידיץ' בצהוב שני, ולטעון כי הוא הושפע מהאווירה. "הקהל שלהם פנאטי והוא הפעיל לחץ על כל שריקה של השופט", טען מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. "למשל במקרה וידיץ', שקיבל צהוב כשהוא חילץ כדור נקי. הקהל גרם לשליפת הכרטיס. ההחלטה הכי שנויה במחלוקת הייתה בפנדל שעשה קראגר על אואן. אם הוא היה מורחק המשחק היה משתנה כי הוא היה הטוב בליברפול

על המשחק אמר סר אלכס: "אני מאוכזב מהופעה שלנו, במיוחד מהמחצית הראשונה. שיחקנו רע. לא התמודדנו עם האווירה וקיבלנו החלטות לא נכונות. במחצית השנייה השתפרנו, אבל נפלנו על מקרים בודדים בהם ביצענו טעויות. בסך הכל ליברפול הייתה טובה יותר, שחקניה יצרו יותר מצבים ואין לי תלונות. הם ראויים לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully