וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון שם פאס על המשבר

ניצחון חשוב לליברפול, שגברה 0:2 על מנצ'סטר יונייטד ואולי עצרה את המומנטום השלילי. בניון בישל לטורס, נ'גוג השלים

כל משחק בין ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הוא תמיד מעניין, אבל ניכר כי המשחק שהתחולל במחזור העשירי של הפרמיירליג באנפילד היה מרתק במיוחד, בסופו הייתה זאת הקבוצה של רפא בניטז שסיימה עם ידה על העליונה אחרי ניצחון 0:2 משערים של פרננדו טורס (65) לאחר בישול של יוסי בניון ודויד נ'גוג (95).

האדומים מאנפילד, שהחסירו את סטיבן ג'רארד הפצוע, חיפשו מזור ומוצא להתאוששות, לאחר ארבעה הפסדים רצופים (שניים בליגה, שניים בליגת האלופות), כשהלחץ על כתפיו של המאמן הספרדי יצא מכל שליטה. ליברפול לא הפסידה כבר למעלה מ-50 שנה חמישה משחקים ברציפות, והם ידעו שהם חייבים לשים קץ לפארסה הזאת. הניצחון ושלוש הנקודות צימקו את הפער של האדומים מהשדים לארבע נקודות ומצ'לסי המוליכה לשש. מה שחשוב יותר מבחינת ליברפול זה אולי עצירת המומנטום השלילי ויציאה לדרך חדשה, טובה וורודה יותר, מאשר בה היא פסעה לאחרונה.

אוהדי יונייטד גיחכו כל השבוע על השער שספגה היריבה השנואה בסנדרלנד, והם אף הגדילו לעשות כששלחו למגרש עשרות כדורי ים עוד לפני המשחק, אולם הפעם הם אלה שיצאו חפויי ראש. אחרי ההשפלה שחטפו השדים בעונה שעברה באולד טראפורד 4:1, רצתה החבורה של אלכס פרגוסון לנקום, אבל ליברפול הגיעה מאוד נחושה. שתי הקבוצות צופפו את המשחק, וההזדמנויות היו די מועטות, עד שהגיע הרגע הגדול של המקומיים, עם הבישול המצוין של בניון לטורס בדקה ה-65. תשע דקות אחר כך נרשם רגע היסטורי במשחק, כשמייקל אואן נכנס כמחליף בשורות השדים וזכה לשריקות בוז צורמות ממי שבעבר החשיבו אותו לאליל שלהם, אוהדי ליברפול. בתוספת הזמן השלים נ'גוג את המלאכה אחרי בישול של לוקאס.

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הייתה של האדומים המקומיים, כשרוב ההתקפות במשחק היו שלהם. בדקה ה-16 הגיעה ליברפול להזדמנות משולשת מצוינת, שהחלה עם בעיטה חופשית שנהדפה טוב מאוד על ידי ואן דר סאר. שתי דקות לאחר מכן קויט שלח כדור רע מאוד החוצה לאחר מתפרצת סוחפת, במקום לקבור אותו בפנים. עד סיומה של המחצית התאזנו יותר הכוחות במגרש, כאשר גם היונייטד החלה לתקוף, אבל שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים קורצים.

שני המאמנים עלו עם אותם מערכים במחצית השנייה, אבל המשחק המשיך להיות די פושר, כשליברפול מנסה קצת יותר מיריבתה, אבל לא מגיעה למצבים של ממש. השדים לחצו על הדוושה, אבל השער בא דווקא בכיוון השני. בדקה ה-65 קויט מסר אחורה לבניון, שמצא בכדור נהדר את טורס, הספרדי החד פרץ לרחבה ושלח מזווית לא קלה לפינה הגבוהה של ואן דר סאר, 0:1 גדול לליברפול.

בדקה ה-74 ערך פרגוסון חילוף כפול, כשהכניס את מייקל אואן ונאני במקום ברבאטוב וסקולס. זה היה הרגע שאנפילד התמלא בשריקות בוז מחרישות אוזניים לחלוץ המיתולוגי שגדל בקבוצה, אואן, ועבר הקיץ לאולד טראפורד. בדקה ה-84 אואן השאיר כדור טוב לוולנסיה, ששלח מזווית קשה מאוד למשקוף. מנצ'סטר ניסתה עוד להשוות, אבל נמניה וידיץ' הורחק בצהוב שני בדקה ה-89, ובכך שבר את שיא ההרחקות במפגשים בין שתי הקבוצות עם הרחקה שלישית ברציפות. השופט מיאן לשרוק, ובדקה ה-94 עוד מורחק סדרתי, חאבייר מסצ'ראנו מליברפול, ראה צהוב שני. בדקה ה-95 חטפה ליברפול כדור, לוקאס שלח את נ'גוג המחליף, ששלח בקלילות לפינה של ואן דר סאר פנימה ומסמר את הניצחון, 0:2 גדול לליברפול.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, דניאל אגר, ג'יימי קראגר, אמיליאנו אינסואה, גלן ג'ונסון, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס, פאביו אורליו, יוסי בניון (מרטין סקרטל, 90+2), פרננדו טורס (דויד נ'גוג, 81), דירק קויט.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריק אברה, ג'ון אושיי, מייקל קאריק, פול סקולס (נאני, 74), ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, דמיטאר ברבאטוב (מייקל אואן, 74), ווין רוני.

פרננדו טורס שחקן ליברפול פורץ מול ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד וכובש. רויטרס
פורץ וכובש בגאון. טורס/רויטרס

ווסטהאם - ארסנל 2:2

התותחנים ידעו שניצחון חוץ יקרב אותם כדי שלוש נקודות בלבד מצ'לסי כשברשותם משחק חסר, אבל הם שמטו יתרון 0:2 מהמחצית הראשונה וירדו מאוכזבים עם נקודה בלבד. רובין ואן פרסי כבש ראשון בדקה ה-16 ו-21 דקות מאוחר יותר הכפיל וויליאם גאלאס עם שער הליגה השלישי שלו העונה, כמעט כרגיל בנגיחה. כעת היה נראה שארסנל בדרך הבטוחה לניצחון, אבל קרלטון קול צימק בנגיחה משלו 16 דקות לסים המשחק ופנדל מוצלח של אלסנדרו דיאמנטי בדקה ה-80, החזיר את הפטישים למשחק וקבע את תוצאת הסיום, 2:2. למרות החזרה המרשימה מפיגור, הקבוצה של ג'יאנפרנקו זולה ממשיכה להתמקם עמוק מתחת לקו האדום.

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 2:2

התכולים שמחו כנראה לשמע הידיעה שהיריבה העירונית הפסידה באנפילד, אבל הקבוצה של מארק יוז לא הצליחה להפיק מזה את המירב. החל מהדקה ה-54 ותוך 14 דקות נפלו כל ארבעת השערים, כאשר הסיטי עלתה ליתרון משערים של ג'וליאן לסקוט (54) ומרטין פטרוב (60), אבל הקבוצה מלונדון איזנה עם שערים של דמיאן דאף (62) וקלינט דמפסי (68). הסיטי עם 18 נקודות נשארת במקום השישי, אבל עם משחק חסר. פולהאם עלתה למקום ה-13 על חשבון אברטון.

בולטון - אברטון 2:3

תמיר כהן פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בניצחון הבית הראשון העונה של קבוצתו, על חשבון אברטון המדשדשת. צ'ונג יונג לי הקוריאני (16) והבלם גארי קייהיל בנגיחה (27) סידרו לבולטון יתרון 0:2, אבל לואיס סאהה (32) ומרואן פלאיני (55) דאגו לשיוויון עבור דייויד מויס הלחוץ. התוצאה נשמרה עד לדקה ה-86, אז הגיע הרגע הגדול של המחליף איבן קלאסניץ', שהבקיע את הראשון שלו באנגליה והעניק לבולטון שלוש נקודות חשובות. המארחים חלפו על פני אברטון בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף, כשלשתיהן 11 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully