וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "המשחק הטוב ביותר שלנו מאז הגעתי"

המאמן האיטלקי של צ'לסי היה מאושר מה-0:5 על בלקבורן ("תענוג לצפייה") והחמיא לג'ו קול שחזר להרכב: "הוא גאון"

המירוץ הצמוד בצמרת הפרמיירליג האנגלית נמשך גם אתמול (שבת) אחר הצהריים לאחר שצ'לסי הביסה 0:5 את בלקבורן בצורה משכנעת ונטלה את ההובלה מידי מנצ'סטר יונייטד, שתוכל לחזור לפסגה אם תנצח היום את ליברפול.

למפארד עם צמד, אסיין, דרוגבה ושער עצמי של גאל ז'יבה, סייעו לכחולים להשיג את מלוא הנקודות והמאמן קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה: "זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו מאז הגעתי לצ'לסי, היה תענוג לצפות בה". אגב אנצ'לוטי, הגעתו של המאמן האיטלקי למשחק הוטלה בספק בגלל שהוא החסיר בשבוע שעבר אימון כדי לשהות לצד אביו החולה, אך בסופו של דבר הוא המריא בחזרה ללונדון. מחר ישוב אנצ'לוטי לאיטליה והוא הסביר: "ביום ראשון לקבוצה יש יום חופשי ואני אשוב לאנגליה ביום שני. אלו זמנים קשים, אבל אני חושב שמצב בריאותו של אבי ישתפר בימים הקרובים, כך שאני מקווה שאני אוכל להישאר בלונדון בשקט".

בצ'לסי היו שמחים גם לראות את ג'ו קול עורך הופעה בהרכב לראשונה מזה תשעה חודשים והקשר הכשרוני, ששיחק 77 דקות וזכה לחיבוק מאנצ'לוטי אחרי שהוחלף, אמר אחרי המשחק: "רק החזרה לאימונים הייתה דבר גדול עבורי, כך שלחזור לשחק במשחק כזה זה דבר פנטסטי". אנצ'לוטי עצמו החמיא לקול כשאמר: "התרשמתי ממנו מאוד, הוא גאון. אני שמח בשבילו ובשבילנו, ג'ו הוא שחקן מאוד חשוב".

בלקבורן חסרה היום מספר שחקני מפתח ככריסטופר סמבה, דייויד דאן, פרנקו די סנטו ופסקל שימבונדה, אבל סם אלרדייס לא התכוון להשתמש בכך לתרץ את התבוסה. "המחצית השנייה שלנו הייתה פאטתית", אמר ביג סם אחרי המשחק, "כרגע השחקנים שלנו לא מספיק טובים וזו היא השורה התחתונה. האלמנט הפיזי והאלמנט המנטלי פשוט לא קיימים אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully