וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות בניטז, הבעלים נותן לך גיבוי

גובר הלחץ על מאמן ליברפול, ג'ורג' ג'ילט מתעקש: "הוא עדיין מהטובים שיש". באיטליה מדווחים: מוריניו יחליף אותו בינואר

גובר הלחץ על רפא בניטז. מעמדו של מאמנה הספרדי של ליברפול ממשיך להתערער, ואחרי הפסדה הרביעי ברציפות של הקבוצה, הגיע הסימן המדאיג ביותר מבחינת המאמנים: הבעלים נותן גיבוי. "אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא עדיין בין המאמנים הכי טובים בעסק", אמר ג'ורג' ג'ילט, הבעלים של הקבוצה, "השרשרת הארוכה של התוצאות המאכזבות מאכזבת גם את האוהדים וגם את רפא, אבל כולנו נמצאים בזה ביחד".

הרגע הקשה ביותר של בניטז בקבוצה אירע ביום שלישי מול ליון, כשהקהל שרק בוז ממושך כשהמאמן בחר להחליף את דווקא שחקן התקפי בדמותו של יוסי בניון. התקשורת האנגלית מדווחת שגם אשתו של בניטז, מונטסה, פרצה בבכי כשליון הבקיעה את שער הניצחון, כשקלטה את הלחץ שיועמס על כתפי המאמן בימים הקרובים.

לשמחתו של בניטז, יש לו חוזה בקבוצה עד 2014 בשווי עשרות מיליוני ליש"ט, כך שמה שמגן עליו כרגע הוא מצבה הכלכלי הלא פשוט של ליברפול, שלא יכולה להרשות לעצמה לשלם פיצויים למאמן מפוטר.

למרות זאת, חרושת השמועות סביב המחליפים הפוטנציאליים ממשיכה להשתולל. התקשורת האנגלית טוענת כי יורגן קלינסמן הוא המועמד המועדף על ידי הבעלים, בעוד "גאזטה דלה ספורט" האיטלקי מדווח כי ז'וזה מוריניו הוא זה שיחליף את הספרדי על הספסל באנפילד החל מחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully