וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "כרגע ברצלונה טובה מאיתנו"

הפורטוגלי של ריאל מדריד מודע למאזן הכוחות הנוכחי בכדורגל הספרדי. בקבוצה מבקרים את חוסר ההשקעה של בנזמה

יממה לפני המשחק היוקרתי בין ריאל מדריד למילאן בליגת האלופות התראיין היום (שלישי) כריסטיאנו רונאלדו ל-"פראנס פוטבול" והתייחס למצבו של פרויקט הגלאקטיקוס. הפורטוגלי הפצוע הודה שכרגע ברצלונה עדיפה על קבוצתו ואמר: "הם משחקים כדורגל טוב יותר היום, משום שהם נמצאים יחד כבר כמה עונות, ולא חודשיים כמונו. השאלה האמיתית היא מי תהיה טובה יותר בסיום העונה".

כשנשאל לגבי ההכרזה על הזוכה בכדור הזהב, בו זכה אשתקד, אמר רונאלדו: "צ'אבי ואטו הם מועמדים חזקים, אבל לדעתי מסי הוא הפייבוריט. הוא זכה בליגת האלופות, באליפות ספרד, אז למה לא הוא? אם הוא יזכה הוא יהיה זוכה ראוי".

ובינתיים, שבעה משחקים בתוך העונה, בריאל מביטים על ברצלונה מלמטה, אומנם בפיגור של נקודה אחת בלבד, אבל במצב הנוכחי כל חריקה קלה בפרויקט הגלאקטיקוס של פלורנטינו פרז הופך לכותרת מלחיצה, והקורבן התורן לכך הוא קארים בנזמה.

למרות העובדה שהחלוץ הצרפתי שנרכש מליון הקיץ תמורת 35 מיליון יורו כבש שלושה שערים בשמונה משחקיו הראשונים במדי הבלאנקוס, הוא זכה הבוקר לביקורת חריפה מהצוות המקצועי של הקבוצה, שאחד מאנשיו אמר ל-"אס" שבנזמה לא משקיע מספיק ולא מראה מספיק מחויבות לקבוצה.

על פי הדיווחים בעיתון המדרידאי, המאמן מנואל פלגריני הולך ומאבד את האמון בחלוץ בן ה-21, שהוחלף בארבעת המשחקים האחרונים ונראה לא מחובר ליתר השחקנים. לקראת המשחק מול מילאן, החלו בברנבאו לתהות האם הצ'יליאני יעדיף שלא לפתוח עם בנזמה, למרות היעדרותו הצפויה של גונזאלו היגואין, שנכנס במקומו במשחק הליגה האחרון מול ויאדוליד ומיד כבש.

לעומתו מתכונן איקר קסיאס לעוד אבן דרך היסטורית. השוער הנצחי של ריאל יציין את משחקו ה-100 במספר במסגרות האירופיות במדים הלבנים מול מילאן, הישג שנרשם לפניו רק על ידי ראול, גוטי, פרננדו היירו, רוברטו קרלוס ומנואל סאנצ'יז. "זה מדהים שכבר שיחקתי 99 משחקים באירופה", אמר קסיאס, שאף יחגוג את הופעתו הבינלאומית ה-100 במספר במשחקה הבא של נבחרת ספרד. "זה גורם לי להבין עד כמה המשחקים באירופה גדולים, וכמה השתייכות למועדון כמו ריאל מאפשר לך להגיע לגבהים חדשים בכל פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully