וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אחוות הברזילאים

לאונרדו בלחץ? סילבה עשה טעות? רונאלדיניו תיקן עם שער ובישול לפאטו ב-1:2 של מילאן על רומא. לאציו - סמפדוריה 1:1

המנצחת הגדולה של שבת, אינטר, ישבה לה רגועה וקיוותה שאחרי ה-0:5 הגדול שלה על גנואה, גם היריבה העירונית של הרוסובלו, סמפדוריה, תאבד נקודות ותיתן לה בלעדיות בפסגה. סמפ התארחה היום (ראשון) באולימפיקו אצל לאציו, והסתפקה ב-1:1 שמעניק לנראזורי יתרון של שתי נקודות. אוהדי אינטר קיוו לשמוח שוב לאידה של מילאן, אך זו ניצחה 1:2 את רומא.

עוד במחזור השמיני: אטאלנטה השיגה ניצחון ראשון בעידן אנטוניו קונטה, 1:3 בחוץ על אודינזה. הבכורה של וולטר מצארי בנאפולי הוכתרה בסופו של דבר בהצלחה, עם 1:2 דרמטי על בולוניה. פארמה חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 ביתי על סיינה, ניצחונות גם לפאלרמו, בארי וקטאניה.

מילאן - רומא 1:2

כשהיא במקום ה-14 בלבד ועם ארבעה שערי זכות מסכנים, אירחה מילאן הלחוצה את רומא במה שעשוי היה להיות משחקו האחרון של המאמן רונאלדיניו. אלא ששחקני הרוסונרי, למרות פתיחת משחק איומה, ידעו להתאושש, נלחמו במיוחד במחצית השנייה והשיגו שלוש נקודות יקרות שאיפשרו להלם לחלוף על פני רומא המגמגמת בטבלה ולעלות עד למקום השמיני.

בדקה השלישית נראה היה שהצרות של לאונרדו הולכות וגוברות. הבלם הברזילאי טיאגו סילבה החזיר כדור חלש לכיוון דידה, אבל ז'רמי מנז הקדים אותו, נחלץ מהאחיזה של סילבה וכבש את שער היתרון של הג'יאלורוסי. מאמן מילאן שלח למגרש במחצית השנייה גם את פיליפו אינזאגי לצד רונאלדיניו ופאטו, אבל דווקא אלסנדרו נסטה הבלם סחט פנדל בדקה ה-57, אותו בעט לרשת רונאלדיניו. עשר דקות לאחר מכן שלח הכוכב הברזילאי כדור ארוך ומדוד לפאטו, שעצר על החזה באומנות, חלף על פני דוני והשלים מהפך מילאנזי. הקפטן מאסימו אמברוסיני הורחק משורות מילאן בדקה ה-80 של המשחק האגרסיבי, אך זה לא מנע מקבוצתו לנצח.

לאציו - סמפדוריה 1:1

אחרי שאיבדו נקודות בבית מול פארמה במחזור הקודם, שחקניו של לואיג'י דל נרי רצו לחזור למסלול הניצחונות ולהיצמד בפסגה לאינטר, אבל גם ללאציו של דוידה בלארדיני יש רצונות משלה. מחצית ראשונה דינמית הסתיימה עם שערים בשני הצדדים, כשבדקה ה-40 היה זה ג'אמפאולו פאציני שנגח לרשת אחרי הגבהה של מרקו פדאלינו, ושתי דקות לאחר מכן איזן מטוזאלם הברזילאי. פדאלינו השוויצרי ספג צהוב שני בדקה ה-55 והשאיר את סמפ בעשרה שחקנים, אך גם כאן נוצר שיוויון עם הרחקתו של רוברטו בארוניו המקומי.

נאפולי - בולוניה 1:2

וולטר מצארי ערך בכורה על הקווים בנאפולי, והביא גם ניצחון לדרומיים. אדאילטון הברזילאי שלח כדור חופשי לחיבורים של מורגן דה סנטיס, והעניק יתרון לאורחים בדקה ה-14, בניגוד למהלך המשחק. נאפולי הגבירה את הלחץ על שערה של בולוניה, ובדקה ה-72 השיגה את השער המיוחל מרגלי פאביו קוואליארלה. הדרמה הגיעה לשיאה בתוספת הזמן, אז כריסטיאן מאג'יו כבש מקרוב אחרי כדור חופשי של אזקיאל לאבצי והקפיץ את הקהל בסאן פאולו.

אודינזה - אטאלנטה 3:1

הקבוצה מברגמו התעודדה מהשינוי על הקווים והשיגה נקודות עם המאמן החדש אנטוניו קונטה במחזורים הקודמים. היום סוף סוף רשמה לזכותה גם ניצחון ראשון. סימונה טיריבוקי העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה הרביעית, אך פרנצ'סקו לודי השווה בחלוף ארבע דקות. התוצאה נשמרה עד לדקה ה-70, אז שתי הפצצות ממרחק של ואלדס ודייגו דה אסנטיס (73) מצאו את הרשת הגבוהה של אנדראה קונסילי וקבעו 1:3 לאטאלנטה.

פארמה - סיינה 0:1

המארחים הופיעו לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ושאפו להציג יכולת הדומה לזו של מחזורי הפתיחה. לשמחתם, מי שהגיעה לאניו טארדיני היא סיינה החלשה, שלא ניצחה מאז המחזור השני. ואלרי בוז'ינוב הבולגרי ירה לרשת של ג'אנלוקה קורצ'י כבר בדקה השישית, וסיינה שאיבדה את מיקלה פיני בהרחקה בדקה ה-34, לא הצליחה לחזור למשחק.

משחקים נוספים:

ליבורנו - פאלרמו 2:1
לליבורנו: תומאס דנילביצ'יוס (54). לפארלמו: פבריציו מיקולי (56), פדריקו בלזארטי (81)

קייבו - בארי 2:1
לקייבו: אריון בוגדאני (82). בארי: סרחיו אלמירון (3), אנדראה ראנוקיה (65)

קטאניה - קליארי 1:2
לקטאניה: אדריאן ריצ'יוטי (37), חורחה מרטינז (88). לקליארי: דניאלה דסנה (45)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully