וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אל לוקו מכה שנית

מרטין פאלרמו כבש שער ניצחון לבוקה ג'וניורס בנגיחה מדהימה מ-40 מטר. מאמן ריבר התפטר, מראדונה פרסם הסגל לפרו

מרטין פאלרמו העניק הלילה (שני) סיבה נוספת לדייגו מראדונה לשקול מחדש אם לשבצו בהרכב הנבחרת הלאומית בסוף השבוע, לאחר שכבש שער וירטואוזי נהדר בניצחון של בוקה ג'וינורס 2:3 על ולז סארספילד במסגרת ליגת האפרטורה. נבחרת ארגנטינה תפגוש בסוף השבוע את פרו במשחק קריטי עבור הארגנטינאים, וחלוצה של בוקה שוב סיפק שער ניצחון מכריע, כשהפעם כבש בנגיחה מדהימה מ-40 (!) מטר. בוקה שמה קץ לרצף של ארבעה הפסדים רצופים בליגה, אך היא עדיין רחוקה מאוד (8 נקודות) מהמוליכה אסטודיאנטס.

קארוסו העלה פעמיים את ולז ליתרון (6 ו-47), אבל בוקה השוותה פעמיים משערים של בטאליה (35) וריקלמה (64), עד שהגיע פאלרמו בדקה ה-73. החלוץ ניצל הרחקה רעה של השוער, ונגח בעוצמה את הכדור בשער ניצחון נדיר.

בינתיים בוקה יכולה גם לשאוב עידוד מהצרות של יריבתה הגדולה, לאחר שמאמן ריבר נסטור גורוסיטו התפטר מתפקידו. גורוסיטו לא הרשים מאז שנכנס לתפקיד באוגוסט האחרון, ובינתיים ריבר במקום ה-17 עם ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים, ועם רצף שלילי של המועדון שכולל 17 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון.

"אני בטוח שהמאמן החדש יצליח להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה שבו היא נמצאת", אמר גורוסיטו, שעוזב יחד עם כל צוות האימון שהביא עמו, "מי שיחליף אותי יהיה חייב להיות חזק יותר מאיתנו".

בינתיים מראדונה פירסם את הסגל למשחק החשוב, שכולל תשעה שחקנים מהליגה המקומית. מי שלא נכלל בסגל הוא דייגו מיליטו מאינטר, שסובל ממתיחה בשריר.

הסגל המלא:
שוערים: סרחיו רומרו (אלקמאר), מריאנו אנדוחאר (קטאניה), דייגו פוזו (קולון). הגנה: אמיליאנו אינסואה (ליברפול), מרטין דמיקליס (באיירן מינכן), גבריאל היינצה (מארסיי), פבלו זבאלטה (מנצ'סטר סיטי), ניקולס פארחה (אספניול), רולנדו סקיאבי (ניואלז), ניקולס אוטמנדי (ולז), פביאן מונזון (בוקה).
קשרים: חאבייר מסצ'ראנו (ליברפול), מריו בולאטי (הוראקן), לואיס גונזאלס (מארסיי), ג'ונאס גוטיירז (ניוקאסל), אנחל מי מריה, פבלו איימאר (שניהם מבנפיקה), אנזו פרז, חואן סבסטיאן ורון (שניהם מאסטודיאנטס), פדריקו אינסואה (בוקה).
חלוצים: לאונל מסי (ברצלונה), סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), קרלוס טבז (מנצ'סטר סיטי), גונזלו איגואין (ריאל מדריד), אזיקיאל לאבצי (נאפולי), מרטין פאלרמו (בוקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully