וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "טבעי שלאוהדים יהיו טענות כלפינו"

מאמן מילאן התקשה להסביר את היכולת ההתקפית של קבוצתו, אחרי ה-0:0 מול בארי. ביובנטוס דווקא מתלוננים על ההגנה

יובנטוס וגם אינטר פישלו בסוף השבוע, אבל לאור המצב של מילאן הן יכולות להיות רגועות. הרוסונרי רשמו תיקו שני ברציפות, הפעם 0:0 ביתי מול בארי, והם שקועים במקום ה-11 בתום שישה מחזורים, בהם כבשו שישה שערים בלבד. רק אטאלנטה וליבורנו מהתחתית כבשו פחות מזה העונה.

המאמן לאונרדו כבר התרגל לנסות ולרכך את המכות, וגם הפעם עשה את זה, כשבמקביל אוהדי הקבוצה רותחים מזעם: "בארי שיחקה ממש מצויין והיה לנו קשה מאוד נגדם", אמר המאמן והוסיף: "הם הציגו משחק נהדר שמבוסס על האגפים. בסופו של דבר אנחנו צריכים להיות מרוצים מהעבודה ההגנתית שלנו, כי היינו קרובים מאוד להפסיד את המשחק. יש עוד כל כך הרבה משחקים לאורך העונה, כך שיהיו לנו לא מעט הזדמנויות לתקן את מה שקרה לנו".

על היכולת ההתקפית של קבוצתו אמר לאונרדו: "אנחנו נאבקים כדי ליצור מצבי הבקעה וזה טבעי שלאוהדים יהיו טענות כלפינו. המוטיבציה לתפקד טוב יותר בהתקפה נמצאת שם, רק שהפעם לא הצלחנו לנצל אותה".

שוער מילאן מרקו סטורארי התייחס גם הוא ליכולת ההתקפית של חבריו ואמר: "ההגנה שלנו הייתה מצויינת, המשחק שלנו חי בהגנה, אבל יש לנו בעיה לסיים התקפות. אנחנו חייבים להיות מאוחדים יותר כדי לעזור לשחקני ההתקפה ליצור הזדמנויות".

פרארה: "אנחנו חייבים לשפר את ההגנה"

אחרי שסמפדוריה את אינטר ועלתה על חשבונה למקום הראשון בסריה A, החמיצה יובנטוס הזדמנות פז לחזור לראשות הטבלה כשסיימה בתיקו ביתי מאכזב עם בולוניה (1:1).

הקבוצה של צ'ירו פרארה עלתה ליתרון בדקה ה-24 באדיבותו של דויד טרזגה, אבל אחרי שהאורחים מבולוניה סחטו כמה הדיפות גדולות מג'יאנלואיג'י בופון הגיע שער השוויון של אדאילטון בדקה ה-93 והותיר את הזברות, שיתארחו באליאנץ ארנה של באיירן מינכן ביום רביעי במחזר השני של ליגת האלופות, במקום השני בלבד.

"בולוניה יצרה לנו הרבה בעיות", הודה פרארה, שאחרי פתיחה נהדרת של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ראה את שחקניו מסיימים בתיקו שני ברציפות. "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר מהמשחק הזה. יכול להיות שהרכבתי יותר מדי שחקנים שלא היו כשירים לחלוטין, אבל אין ספק ששיחקנו פתוח מדי ולא חזרנו מספיק מהר להגנה".

"יובנטוס תמיד מנסה לשחק כדורגל התקפי", המשיך פרארה. "אבל אנחנו חייבים לשפר את משחק ההגנה שלנו ולהקל את החיים על בופון. בנוסף, לא ניצלנו את השליטה שלנו במרכז המגרש כדי ליצור יותר מצבים".

מאוכזבת נוספת ממשחקי היום הייתה רומא, שהצליחה לחלץ נקודה בקטאניה (1:1) בזכות שער דרמטי של דניאלה דה רוסי בתוספת הזמן, אך המשיכה את העונה המאכזבת שלה שלא התרוממה גם לאחר הגעתו של קלאודיו ראניירי במקומו של לוצ'יאנו ספאלטי.

"הנקודה שהשגנו יקרה, אך ברור שלקחנו צעד אחורה מבחינת היכולת", אמר ראניירי לאחר המשחק. "חסרה לנו היום הנחישות שאני תמיד מצפה לראות מהשחקנים שלי משריקת הפתיחה והלאה. אם אין לנו את זה, אף טקטיקה בעולם לא תביא אותנו לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully