וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המצב הזה לא בארי לאף אחד

מילאן שוב כשלה עם 0:0 ביתי מול בארי, יובנטוס ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 מול בולוניה, ורומא ניצלה בקושי מהפסד בקטאניה

לאחר שהמחזור השישי באיטליה נפתח אמש (שבת) עם הניצחון הנהדר והמפתיע של סמפדוריה הנהדרת והמפתיעה על אינטר ושלוש הנקודות שהשיגה פיורנטינה מול ליבורנו, נכנסו הערב שאר הקבוצות של ארץ המגף לפעולה. יובנטוס, שראתה את המקום הראשון אובד לה אחרי ההפתעה של אמש, היתה רחוקה מספר שניות מלשוב לפסגה, אלא שלבולוניה היו תכניות אחרות, ושער של אדאילטון קבע 1:1 דרמטי בדקה התשעים.

במילאן המצב כבר חמור בהרבה, אחרי שהקבוצה המושמצת של לאונרדו סיימה בתיקו 0:0 ביתי מביך מול בארי מהתחתית. רומא, מצידה, היתה בדרך לנחול מפלה נוספת, הפעם מול קטאניה, אלא ששער של דניאלה דה רוסי בתוספת הזמן ביטל יתרון 0:1 מוקדם של המארחת, ונתן לרומאים קצת אוויר לנשימה. קבוצה שדווקא לא הצליחה לחזור מפיגור היתה פארמה, שהפסידה בביתה 2:0 לקליארי.

יובנטוס - בולוניה 1:1

אחרי שאיבדה נקודות ראשונות העונה במחזור הקודם בתיקו 2:2 הדרמטי עם גנואה, רצתה הערב יובנטוס לשוב למסלול הנצחונות אל מול בולוניה. הגברת הזקנה פתחה היטב את המשחק, אלא ששוער האורחת, אמיליאנו ויויאנו, הציל הזדמנויות מוקדמות של מרקיסיו ואמאורי. ואז הגיעה הדקה ה-24, ואיתה רגל מסיימת מדויקת כרגיל של דויד טרזגה, שקבעה 0:1 ליובה

האורחת החביבה מבולוניה ניסתה לחזור למשחק, ובתוספת הזמן גם הצליחה, כשאדאילטון ניצל בישול של ג'יאנקומו טדסקו כדי להפציץ את ה-1:1 הדרמטי, ולחלק את הנקודות בין שתי הקבוצות. מאורו קמוראנסי עוד כמעט הבקיע שער ניצחון משלו בצד השני שניות לפני השריקה, אך הנגיחה שלו הלכה החוצה, ויובה מסתפקת בעליה למקום השני בלבד כרגע.

מילאן - בארי 0:0

למינויו של לאונרדו כמחליפו של קרלו אנצ'לוטי לא היו תומכים רבים בסן סירו מלכתחילה, ואחרי פתיחת העונה הגרועה של הרוסונרי תחת המאמן הברזילאי חסר הניסיון נראה כי ימיו במועדון המפואר הולכים ומתקצרים. אחרי ההפסד באודינזה במחזור הקודם לא התרגש לאונרדו מהצמרת שברחה למילאן שלו, אבל כעת נדמה שאוהדי האדומים-שחורים לא יתנו לו לשכוח שאחרי שישה מחזורים הקבוצה שלו נמצאת רק במקום ה-11.

הפעם בחר לאונרדו לפתוח עם רונאלדיניו לצידו של קלאס יאן הונטלאר בהתקפה, אבל השניים הללו התקשו לסכן את השער של בארי, והקבוצה הצנועה שניצחה פעם אחת בלבד העונה הייתה המסוכנת יותר על המגרש. גם כניסתם של אלשנדרה פאטו ופיליפו אינזאגי במחצית השנייה לא שיפרה את המחץ של הרוסונרי, שמתחילים להתבסס בניגוד לרצונם במרכז הטבלה.

קטאניה - רומא 1:1

הרומאים הגיעו למשחק כשמאזן השערים שלהם עומד על 11:11 משוגע, ומהמקום התשיעי בלבד כעבור חמישה מחזורים. מהעבר השני, קטאניה הגיעה למשחק כאחת משלוש קבוצות ללא ניצחון עדיין באיטליה, והערב הקבוצה הקטנה והסימפטית היתה קרובה מאוד להוכיח שעל חשבון רומא של העונה, הרבה קבוצות יכולות להתאושש.

כבר בדקה ה-22 הבקיע שטקאיומי מורימוטו היפני מקרוב את שערו השלישי בחמישה משחקים אל מול הרומאים ההמומים. החבורה של ראניירי ניסתה לשוב למשחק, והצליחה לעשות כך רק בתוספת הזמן, כשדניאלה דה רוסי ניצל ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן כדי לדחוק פנימה, ולקבוע 1:1 בסיום. רומא ממשיכה לאכזב, אבל לפחות יכולה לצאת מעט מעודדת מהנקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אודינזה - גנואה 0:2

במידה רבה, המשחק הערב היה אמור להוות סוג של מבחן לגנואה. הרוסובלו פתחו היטב את העונה, ובשבוע שעבר היו רחוקים מספר שניות מלנצח גם את יובנטוס. אלא שהפעם, במשחק החוץ באודינה, זה כבר היה סיפור אחר. אודינזה כזכור ניצחה 0:1 את מילאן במחזור הקודם, משער בודד של אנטוניו די נטאלה המצוין. והפעם? ובכן, הפעם היא ניצחה 0:2, ונחשו מי הבקיע את הראשון.

החלוץ הבינלאומי המצוין מצא את הרשת בדקה ה-81 בדרל לשערו השמיני בשישה משחקים, הפעם ברגל שמאל מבישול של אלקסיס סאנצ'ז. הדובדבן הגיע שבע דקות מאוחר יותר, מרגליו של סימונה פפה, כדי להעניק למארחים 0:2 נאה.

פארמה - קליארי 2:0

המארחת הגיעה למשחק במומנטום מוצלח, אחרי שני נצחונות רצופים, אלא שהיא פגשה את קליארי, שהגיעה בפורמה טובה משל עצמה, אחרי שבמחזור הקודם השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה מול בארי, ניצחון שגם העלה אותה אל מעבר לקו האדום. הערב המשיכה האורחת את היכולת הטובה, ונעזרה בשערים של ג'דה בדקה השמינית ודניאלה דסנה בדקה ה-58 כדי להשיג את שלוש הנקודות החשובות.

תוצאות נוספות:

קייבו - אטאלנטה 1:1
לקייבו: סרג'יו פלסייה (77), לאטאלנטה: סימונה טיריבוקי (72)

לאציו - פאלרמו 1:1
ללאציו: מאורו זארטה (84), לפאלרמו אדיסון קבאני (75)

נאפולי - סיינה 1:2
לנאפולי: מארק האמסיק (49, 64), לסיינה: מאסימו מקארונה (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully