וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד ניצחה את סיטי 3:4 בדרבי של מנצ'סטר

הדרבי של מנצ’סטר הבטיח וקיים: יונייטד עלתה ליתרון שלוש פעמים, סיטי השוותה שלוש פעמים. גמור? לא אם תשאלו את מייקל אואן, שהבקיע בדקה ה-96 ב-3:4 המדהים לשדים האדומים. צ’לסי - טוטנהאם 0:3

המחזור השישי בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים, שניים מהם מרתקים ביותר. המשחק המוקדם של היום הפגיש לדרבי ענק בין מנצ'סטר יונייטד והסיטי. בדרך כלל, בעשורים האחרונים, השדים האדומים מגיעים כפייבוריטים ברורים, אלא שהשנה קשה לומר זאת בצורה נחרצת והחלטית. ואכן, סיטי היתה קרובה, ממש קרובה ברוב שלבי המשחק, אלא שבסופו של דבר, יונייטד הציגה אופי של אלופה אמיתית, ונעזרה בשער ניצחון מדהים של מייקל אואן בדקה ה-96 (!) כדי לנצח 3:4 בסיומו של אחד ממשחקי הדרבי הגדולים בהיסטוריה.

במשחק נוסף גברה צ'לסי 0:3 על טוטנהאם ושמרה על מאזנה המושלם בצורה מרשימה, תוך שהיא עדיין מביטה מלמעלה על האדומים והתכולים ממנצ'סטר. טוטנהאם מצידה המשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת עונה נהדרת.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, חוגג שער עם חבריו, ג'ון אושיי, אנדרסון. רויטרס
משחק כזה גם הוא עוד לא ראה. ווין רוני חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 3:4

הדרבי של מנצ'סטר הפגיש את השדים האדומים והסיטיזנס באולד טראפורד, כאשר שתי הקבוצות הגיעו לאחר פתיחת עונה מצוינת. שני המאמנים, אלכס פרגוסון הוותיק ומארק יוז, חניכו לשעבר, לא הפסיקו להתנצח ולהחליף עקיצות לקראת הדרבי, והערב, כל ההבטחות קוימו. סיטי, ללא אדבאיור (המורחק) ורוביניו (הפצוע) הציגה אופי ברזל וחזרה מפיגור שלוש פעמים, אלא שמול מנצ'סטר יונייטד, כנראה שגם זה לא מספיק. אחרי מסע רכש ענק, אחרי דיבורים אין קץ, ואחרי משחק כדורגל מופלא, מתברר שכמו תמיד - יש קבוצה אחת בכירה בעיר מנצ'סטר, ואחת משנית. נחשו מי זו מי.

הפתיחה של יונייטד היתה מהממת, וכבר כעבור שתי דקות הוצאת חוץ של ריאן גיגס הענק מצאה את פטריס אברה באגף השמאלי, ולאחר שהצרפתי מצא ברחבה את ווין רוני, לחלוץ נבחרת אנגליה לא נותר אלא להשכיב את דה יונג, ולבעוט מטווח קרוב פנימה. 0:1 גדול ליונייטד. אלא שבדקה ה-17 ביצע בן פוסטר טעות איומה ואפשר לקרלוס טבז לגזול לו את הכדור מהרגליים ולמסור לגארת' בארי, שמ-16 מטרים ומול שער חשוף גלגל פנימה. 1:1 וטעות נוראית של שוער היונייטד.

יונייטד פתחה נהדר גם את המחצית השניה, כשהגבהה של גיגס משמאל בדקה ה-49 מצאה את הראש של דארן פלטשר, שקבע 1:2 לשדים האדומים. שלוש דקות מאוחר יותר הגיע השער של המשחק, כשקרייג בלאמי קיבל את הכדור כ-20 מטרים אלכסונית מהשער מצד שמאל, התקדם, ושחרר פצצה אדירה שנענצה בחיבורים של פוסטר. 2:2 במשחק הנהדר הזה. בדקה ה-81 הגיעה סוף סוף הנחלה של יונייטד לאחר החמצות רבות, כשדארן פלטשר עלה מצוין לכדור חופשי של גיגס ועם נגיחה גדולה לא השאיר לגיבן המצוין שום סיכוי - 2:3 גדול למארחת.

גמור? לא אם תשאלו את ריו פרדיננד. הבלם הוותיק ביצע טעות איומה ומסר את הכדור הישר לקרייג בלאמי בדקה ה-90, והחלוץ הוולשי הנחוש התקדם כל הדרך אל השער, ומול פוסטר לא התבלבל. 3:3 מדהים. ומי שחשב שהשער של בלאמי היווה את אקורד הסיום למשחק היוצא דופן הזה, היה צריך לחכות שש דקות בלבד כדי לראות את ריאן גיגס העצום שולח כדור עומק של קסם למייקל אואן, והמחליף של יונייטד הכניע את שי גיבן הגדול כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 3:4 במשחק בלתי נשכח. אפשר לדבר הרבה כעת - על גיגס הנפלא (שלושה בישולים), על אואן, הווינר הגדול, על יונייטד היעילה וסיטי, בתפקיד הגיבורה הטראגית. אבל עזבו דיבורים. בואו פשוט נוקיר את המשחק הזה, שמוציא כמעט את כל המעורבים בו מנצחים של ממש.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, דארן פלטשר, ווין רוני, פטריס אברה. רויטרס
אין מילים/רויטרס

צ'לסי - טוטנהאם 0:3

בעוד שתי נציגותיה של מנצ'סטר מתקוטטות ביניהן, צ'לסי של קרלו אנצ'לוטי ממשיכה להחזיק במאזן מושלם והיום עשתה את זה אחרי ניצחון חוץ מרשים בגשר. התרנגולים מצידם, הפסידו ליריבתם העירונית קצת אחרי שנכנעו למנצ'סטר יונייטד ונראה שהם עדיין רחוקים מלהשתחל לחבורת הצמרת האנגלית.

טוטנהאם דווקא פתחה עם הרבה ביטחון וסיכנה כמה פעמים את פטר צ'ך בבעיטות ממרחק, אבל לאחר מכן צ'לסי הייתה זו שהשתלטה על המשחק ובדקה ה-32 הכחולים עלו ל-0:1. דידייה דרוגבה קיבל כדור בצד ימין, אלכסונית לשער של התרנגולים והעלה כדור לרחבה, ודראן צ'ורלוקה שגה בסגירה האלכסונית ואשלי קול שהגיע מאחוריו נגח מקרוב פנימה.

טוטנהאם התאמצה להשוות, אבל פשוט לא הייתה יכולה ובדקה ה-58 זה כבר 0:2 אחרי שקרלו קודיצ'יני הדף בעיטה טובה של דרוגבה, אבל למפארד הגיע ראשון לריבאונד, העביר רוחב קטן ומיכאל באלאק דחק ממטר פנימה. עוד חמש דקות עברו והפיגור של התרנגולים הפך לתבוסה אחרי שאשלי קול העביר כדור של 40 מטרים לכיוונו של דרוגבה, החלוץ מחוף השנהב ניער מעליו את צ'ורלוקה, קודיצ'יני פיספס וחלוץ צ'לסי כבש בקלות כדי לחתום את התוצאה.


משחקים נוספים:

וולבס - פולהאם 1:2
לוולבס: קווין דויל (18), דייויד אדוארדס (50). לפולהאם: דני מרפי (66, פנדל)

אברטון - בלקבורן רוברס 0:3
לאברטון: לואיס סאהה (21, 54), ג'וזף יובו (58)

דידייה דרוגבה, צ'לסי. רויטרס
עם כל הכבוד למנצ'סטר, צ'לסי היא בינתיים הסיפור. דרוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully