וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' מונדיאל: כולם שונאים את ריימונד

דומנק עדיין אופטימי אחרי ה-1:1עם רומניה ("מזל רע, הגורל עדיין בידינו"), אך הביקורת בצרפת בשיאה: "כישלון ידוע מראש"

צרפת הייתה אמורה לגייס את כל כוחותיה, להציג את מיטב כישרונה ולהביא לידי ביטוי את המסורת והגאווה מול רומניה, אבל נבחרת הטריקולור סיימה את המפגש בתיקו 1:1 ביתי מאכזב במסגרת מוקדמות המונדיאל. התוצאה פגעה מאוד בסיכויים של צרפת לסיים במקום הראשון של בית 7, שמבטיח העפלה אוטומטית למונדיאל, והיא ככל הנראה תהיה חייבת להגיע לדרום אפריקה דרך משחקי ההצלבה.

"זה מאכזב אבל לא מאכזב. ליצור כל כך הרבה מצבים, להראות יכולת טובה ולא לנצח - זה מזל רע", אמר מאמן צרפת, ריימונד דומנק, "אני לא מאשים אף אחד. לקחנו סיכונים, הראינו עוצמה, תקפנו עם ארבעה וחמישה שחקנים", אמר דומנק, "עשינו עבודה טובה, אבל פשוט לא היה לנו מזל".

"אני מאוכזב בשביל השחקנים שהשקיעו שנתנו הכל. הגורל עדיין בידיים שלנו, אנחנו עדיין יכולים להעפיל. עכשיו אנחנו חייבים להתכונן לסרביה", ניסה דומנק לשדר אופטימיות, "אנחנו חייבים להיות מרוכזים, אנחנו יודעים שהולך להיות קשה, אבל זה יבוא, זה יבוא".

דבריו של דומנק רק הכעיסו יותר את הצרפתים, שלא חסכו ביקורת ממאמנם. "זה מריח רע", היתה הכותרת בל'אקיפ שגרס כי "שוב הנבחרת בראשות דומנק לא מיצתה את הפוטנציאל שלה. הצורה בה שיחקנו גרמה לכישלון להיות ידוע מראש, ודומנק לא יכול לומר שההמשך תלוי בנו". "לה מונד" פרסם באתרו תמונה גדולה של וויליאם גאלאס מרכין ראש אחרי התיקו-שכולו-הפסד, וציטט את אמרתו המפורסמת של ווינסטון צ'רצ'יל: "האלטרנטיבה היחידה להפסד היא ניצחון". השאלה היא אם מישהו בצרפת עוד מאמין שדומנק יוכל להפנים זאת.

קאחה יוצרים סיוט

אחד הגיבורים הטרגיים של משחקי מוקדמות המונדיאל אתמול (שבת) היה קאחה קלאדזה. הבלם הגיאורגי כבש צמד שערים עצמיים בניצחון איטליה 0:2 בטביליסי. קלאדזה, שמשחק במילאן מאז 2001, חזר למגרשים לאחר שבעה חודשי היעדרות בגלל פציעה בברך, הסיט בעיטה מרחוק של אנגלו פאלומבו לרשת, ובמקרה השני דחק פנימה בניסיון הרחקה כושל.

היום התנצל קלאדזה בפני האומה הגיאורגית: "הנבחרת שיחקה היטב והראתה לב גדול. אני מתנצל, ההפסד באשמתי וזה כואב לי. אין לי מילים". למרות הניצחון, איטליה שוב נראתה רע, וסיימה משחק רביעי ברציפות בלי שאחד משחקניה כבש. קלאדזה צופה שאיטליה תשוב לכבוש במהרה: "הדבר היחיד שהיה חסר להם זה לנצל את ההזדמנויות. קווליארלה היה חסר מזל וזה הכל".

גם פורטוגל מסובכת

שער הנגיחה של המתאזרח הברזילאי ליידסון, 4 דקות לפני שריקת הסיום, השאיר את פורטוגל בחיים, וקבע 1:1 עם דנמרק. פורטוגל מדורגת רביעית בלבד בבית 1 עם 10 נקודות משבעה משחקים, 3 נקודות מתחת לשנייה הונגריה. "פורטוגל הייתה הקבוצה הטובה יותר במגרש", אמר מאמן המארחת המאוכזבת קרלוס קיירוש, "היו לנו יותר הזדמנויות, יצרנו מצב אחר מצב, אבל לא כבשנו. זה מה שעשה את ההבדל". ביום רביעי הקרוב פורטוגל יוצאת למשחק חוץ בהונגריה, וכל תוצאה פרט לניצחון עשויה לסתום את הגולל על סיכוייה להעפיל למונדיאל.

פורטוגל שלטה בשדה, אך מוליכת הבית לא נכנעה לפיזיות של המארחת, ועשתה צעד נוסף בדרך לדרום אפריקה. "אני חושב ששני הצדדים מרוצים אך מאוכזבים", אמר המאמן הדני מורטן אולסן, שהיה רחוק 4 דקות מניצחון חשוב. "היו לנו כמה שחקנים שהפגינו יכולת אישית טובה, אבל אנחנו חייבים לחזור לעצמנו מהר מול אלבניה ביום רביעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully