וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפואל ניקוסיה עלתה לליגת האלופות

הקפריסאים גברו על פ.צ קופנהגן 1:3 ומחקו פיגור 1:0 מהמשחק הראשון. פיורנטינה עברה את ספורטינג אחרי 1:1

הערב (רביעי) הסתיים לו שלב המוקדמות של ליגת האלופות. הפתעות נרשמו, קבוצות הודחו וסופסוף קיבלנו את התמונה הסופית של הקבוצות שישחקו בשלב הבתים של מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

ארסנל, שטוטגרט ואולימפיאקוס, שהגיעו למשחקי הבית שלהן עם יתרונות מבטיחים, לךא התקשו להמשיך ולדלג מעל סלטיק, טימישוארה ושריף טיראספול בהתאמה, אבל את גולת הכותרת סיפקה אפואל ניקוסיה שהפכה לקפריסאית השנייה בהיסטוריה שעולה לליגת האלופות אחרי 1:3 על פ.צ קופנהגן ו-2:3 בסיכום המשחקים.

המפגש שהצטייר כאחד מהמותחים והשקולים ביותר בשלב הנוכחי, בין פיורטינה לספורטינג ליסבון, אכן קיים ושני המשחקים ביניהן הסתיימו בתיקו. יחד עם זאת מי שחגגו היו האיטלקים, שעלו בזכות שערי חוץ אחרי 2:2 בשבוע שעבר ו-1:1 הערב.

פיורנטינה - ספורטינג ליסבון 1:1 (3:3 בסיכום המשחקים, פיונרטינה עלתה בזכות שערי חוץ)

ספורטינג עלתה לכר הדשא בארטמיו פרנקי כשהיא נמרצת למדי ויאניק דז'אלו הצליח להביך פעמיים את ההגנה הסגולה כשבפעם הראשונה החמיץ מקרוב ובפעם השנייה הוכשל על סף הרחבה, אך סבסטיאן פריי הדף את הבעיטה החופשית של מתיאס פרננדז. בדקה ה-35 זכו האורחים לבעיטה חופשית נוספת, הפעם ז'ואאו מוטיניו בעט, סבסטיאן פריי עשה צעד מיותר ימינה ולא הצליח לחזור והכדור נכנס. 0:1 לספורטינג.

צ'זארה פראנדלי שלח עם העלייה למחצית השנייה שלח צז'ארה פראנדלי את סטבן יובטיץ' במקומו של מאסימו גובי והתוצאות נראו בצורה מיידית כשהמונטנגרי בן ה-19 הגיע להזדמנות נהדרת כעבור דקה והחמיץ. שבע דקות עברו וזה כבר נגמר ברשת אחרי שיובטיץ' קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק בימין לפינה הימנית התחתונה של רוי פטריסיו.

הויולה השתלטו על המגרש והיו קרובים מספר פעמים לשני אבל החמיצו. יחד עם זאת, שני שערי החוץ מליסבון המשיכו לשחק לטובתם לאורך כל הדרך ופראנדלי ושחקניו סיימו כמנצחים הגדולים של הערב.

ארסנל - סלטיק 1:3 (1:5 בסיכום המשחקים)

אחת מהביקורות הקבועות על ארסנל היא שהקבוצה הזו תמיד פותחת את העונה מצוין ונחלשת במאני טיים. זה לא תמיד היה נכון, אבל דבר אחד בטוח - התותחנים באמת החלו את 2009/10 נהדר ולצערה של סלטיק, היא הפכה לאחד מהקורבנות כשהערב הפסידה פעם נוספת ובסך הכל נכנעה 5:0 בסיכום המשחקים.

בדקה ה-26 אדוארדו דה סילבה הצליח לעבוד על השופט הספרדי מנואל מחוטו גונזאלס כשצלל מעל ידיו של השוער האורח ארתור בורוץ וסחט שריקה לפנדל. הברזילאי-קרואטי ניגש לבעוט בעצמו חרף המחאות של שחקני סלטיק וכבש. אדוארדו עוד ניסה בצורה יפה ונהדף במחצית הראשונה לפני שעמנואל אבואה הכפיל את התוצאה בדקה ה-53 והעניק לאוהדים באצטדיון האמירויות עוד סיבה למסיבה. אנדריי ארשבין הוסיף את השלישי בדקה ה-74, מאסימו דונאטי צימק בדקה ה-90 והתותחנים ממשיכים הלאה בבטחון.

אפואל ניקוסיה - פ.צ קופנהגן 1:3 (2:3 בסיכום המשחקים)

אחרי העלייה ההיסטורית של אנורתוזיס פמגוסטה לשלב הבתים בשנה שעברה, עשתה זאת גם אפואל ניקוסיה והכדורגל הקפריסאי ממשיך לדהור, גם על חשבון אלופת דנמרק. קופנהגן דווקא הגיעה עם הספרה 0 בטור הספיגות שלה עד עכשיו במפעל, אבל לא יכלה למארחת הנלהבת והמלהיבה.

המשחק נפתח בקתב מסחרר וכבר אחרי שתי דקות עלתה אפואל ל-0:1. קמיל קוסובסקי נכנס באלכסון מימין, ההגנה הדנית לא הבחינה וגם לא לכדה אותו בנבדל והפולני הספיק לעצור את הכדור על החזה לפני שהפציץ מקרוב לרשת של יספר כריסטיאנסן. בדקה ה-19 זה כבר 0:2 אחרי שמריוס אליה הוכשל בקצה הרחבה וכריסיס מיכאיל כבש מהנקודה הלבנה.

במצב העניינים הנוכחי, אפואל כבר ניצבה בעמדת עלייה, אלא שהאורחת סירבה להישבר והשיבה אש במהירות. אוסקר וונדט נשלח על הקו השמאלי והבעביר כדור רוחב חזק, ההגנה הצהובה כשלה להרחיק ודאמה נ'דויה נגח פנימה מקרוב. 1:2 ועכשיו קופנהגן עולה. זה היה רחוק מלהיות הסוף. גשם השערים אמנם הפך לטיפטוף, אבל בדקה ה-41 חזרה אפואל לעמדת עלייה אחרי שמיכאיל נכנס לרחבה מהקו השני וניצל הגבהה נהדרת מצד ימין כדי לנגוח את ה-1:3.

הירידה למחצית לא היטיבה עם קצב ההבקעות במשחק, אבל הייתה מצוינת עבור הקפריסאים. הקצב הואט, האורחים התקשו להגיע להזדמנויות לכבוש שער מצמק שלמעשה יעלה אותם לשלב הבתים ובסיום עוד הישג ענק לעוד קבוצה מקפריסין.


אולימפיאקוס - שריף טיראספול 0:1 (0:3 בסיכום המשחקים)
לאולימפיאקוס: קוסטאס מיטרוגלו (82)

שטוטגרט - טימישוארה 0:0 (0:2 בסיכום המשחקים)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully