וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אין ספק שאני ואנלקה יכולים לשחק ביחד"

חלוץ צ'לסי חגג עם חברו לחוד. אנצ'לוטי: "הם שיחקו נהדר". רדנאפ: "העונה הזאת פתוחה". לסקוט עבר לסיטי

סביר להניח שלא נהנהו אתמול בצ'לסי לצפות במנצ'סטר יונייטד ובארסנל מפרקות את יריבותיהן. הערב (ראשון) יצאו המליונרים למגרשה של פולהאם, וחזרו עם ניצחון נאה של 0:2 כזה שמספיק להם כדי לעלות למקום השני בטבלה. את שני השערים כבשו שני החלוצים של קרלו אנצ'לוטי, דידייה דרוגבה וניקולס אנלקה, שניים שרבים תהו האם יוכלו לשחק יחדיו.

"אני חושב שהם יכולים לשחק יחד, כי לשניהם יש איכויות שונות", אמר מאמנם האיטלקי, אנצ'לוטי. "אנלקה מהיר מאוד ודידייה חזק יותר, ואני חושב שהם שיחקו נהדר ביחד היום". אבל למה ללכת רחוק כשאפשר לשמוע מהמקור עצמו, איך ההרגשה לשחק לצידו של אנלקה? "אין ספק שאנחנו יכולים לשחק ביחד", אמר דידייה דרוגבה בסיום המשחק. "אנחנו אנשים אינטיליגנטים, אז אנחנו יודעים איך לשחק אחד עם השני. פשוט היינו צריכים קצת זמן, ועכשיו רואים את התוצאות".

על העובדה שקבוצתו ניצבת כרגע עם מאזן מושלם, אמר דרוגבה: "זוהי התחלה מושלמת לעונה, במיוחד כשיש לנו עוד לא מעט דברים לשפר. פתחנו עם שלושה ניצחונות וננסה להשתפר בהמשך". אנצ'לוטי שפרגן לחלוצים, שיבח בעיקר את ההגנה, ששוב לא ספגה אף שער: "זה מצויין. אם אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, זה חשוב שלא נספוג".

"אין סיבה שלא נהייה ברביעייה הראשונה"

בצד השני של לונדון משתדלים להישאר עם הרגליים על הקרקע. אחרי הכל, בטוטנהאם כבר התרגלו קיצים עמוסים בהעברות, סגלים נוצצים ופתיחות עונה טובות, רק כדי לסיים את העונה בקול ענות חלושה. גם עתה, אחרי ניצחון שלישי בשלושה משחקים (1:2 על ווסטהאם), הארי רדנאפ מסרב להתלהב. "9 נקודות הן התחלה טובה עבורנו, אבל לא הייתי משווה את עצמנו לקבוצה של 61' או 62'. זה היה זמן מיוחד עבור המועדון, ואם נהייה רק מעט דומים לקבוצה ההיא, נהייה בסדר".

רדנאפ נשאל מהן המטרות של הקבוצה להמשך העונה, ועד לאן יכולים התרנגולים להגיע: "מי יודע מה נוכל עוד להשיג? אני לא אומר שנסיים ברביעייה הראשונה, אבל יש לנו איכות טובה, ואנחנו נעשה את המקסימום. העונה הזאת פתוחה. מנצ'סטר סיטי ינסו לדחוף את עצמם לרביעייה, ואין סיבה שגם אנחנו לא. ניצחנו כבר שני משחקי חוץ, ואם הבית שלנו יחזיק מעמד, אין סיבה שלא נהייה ברביעייה".

* ואם כבר במנצ'סטר סיטי עסקינן, הרי שהתכולים לא עוצרים לרגע, וממשיכים לשפוך כסף כאילו היה מים. הערב החתימה הקבוצה את הבלם ג'וליאן לסקוט מאברטון, תמורת סכום של כ-24 מיליון פאונד. מנג'ר אברטון, דייויד מוייס לא אהב כלל את יחסו של לסקוט, שפילל להעברה מזה תקופה. "זה היה קשה", אמר מוייס בשבוע שעבר על ההעברה הצפוייה, "כי הגישה של ג'וליאן היתה כל כך עלובה, וזה השפיע, ולכן היינו חייבים לתת לו ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully