וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לונדון, עיר מושלמת

צ'לסי גברה בדרבי לונדוני על פולהאם 0:2, טוטנהאם על ווסטהאם (1:2) ושתיהן עם מלוא הנקודות בראש הטבלה

שלושה משחקים התקיימו הערב (ראשון) בפרמיירליג, ושניים מהם היו דרבים לונדונים. בראשון אירחה ווסטהאם, שניצחה את משחקה היחידי בליגה עד כה, את טוטנהאם, שרושמת את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה שנים, וגם היא עדיין לא איבדה נקודה. מהשתיים יצאה אחת, טוטנהאם, שהפכה פיגור לניצחון חוץ נאה, 1:2, ועלתה לראשות הטבלה.

בדרבי הלונדוני השני, אירחה פולהאם את צ'לסי, שגם לא עד כה מאזן מושלם, שלא נפגע גם לאחר 90 דקות של כדורגל. המליונרים ניצחו בקלות 0:2, ונצמדו לתרנגולים בצמרת הטבלה. במשחק היחידי שלא נערך בלונדון היום, המשיכה בארנלי את פתיחת העונה הנאה שלה, עם ניצחון 0:1 על אברטון.

פולהאם - צ'לסי 2:0

פולהאם אירחה את החבורה של אנצ'לוטי בקרייבן קוטג', שעד כה ניצחה את צמד משחקיה. המארחים אמנם ניצחו את משחקם הראשון, אבל מאז לא שיחקו, והדבר נראה היטב בכל הנוגע להתקפה שלהם. מן העבר השני, ניסו המיליונרים לתקוף את שערו של שווארצר כבר מדקת הפתיחה, והיו קרובים מספר פעמים במחצית הראשונה, כשבאלאק ואובי מיקל היו קרובים.

דווקא כשהיה נדמה שהשתיים יירדו בתיקו מאופס למחצית הגיע דידייה דרוגה. החלוץ מחוף השנהב קיבל את ההזדמנות הראשונה האמיתית שלו במשחק כשקיבל כדור עומק מאנלקה, והפעם מול שווארצר הוא שלח כדור מעולה שהכניע את השוער. 15 דקות לסיום המשחק הבטיחה קבוצתו של אנצ'לוטי את הניצחון, כשכדור נהדר של אובי מיקל שבר את מלכודת הנבדל של המארחים ומצא את אנלקה, שעבר את השוער, כדי לקבוע 0:2.

בארנלי - אברטון 0:1

באברטון של דייויד מוייס קיוו להתאוששות לאחר התבוסה 6:1 לארסנל במחזור הקודם, אבל דווקא מול בארנלי, אותה קבוצה קטנה שהדהימה את מנצ'סטר יונייטד במשחק הקודם (0:1), היה ברור שפשוט זה לא יהיה. הכחולים שהגיעו מחוץ לעיר החלו תוקפים את שערה של העולה החדשה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת.

לאחר חצי שעה של משחק, הענישה בארנלי את האורחים, ועלו ליתרון כנגד מהלך המשחק בדקה ה-33, כשסטיבן פלטשר מצא את וייד אליוט בקצה הרחבה, וזה שיחרר בעיטה נהדרת שפגעה בנוויל והכניעה את הווארד. לאברטון עוד היתה הזדמנות נהדרת להשוות, אבל לואיס סאהה שלח את הפנדל שניתן לו החוצה, וברנלי נהנת מפתיחת עונה נאה במיוחד.

ווסטהאם - טוטנהאם 2:1

שתי קבוצות עם מאזן מושלם הופיעו היום (ראשון) לדרבי הלונדוני באפטון פארק. המארחת ווסטהאם ניצחה במשחקה היחיד ואילו טוטנהאם של הארי רדנאפ הגיעה לאחר שני ניצחונות מרשימים ופתיחת עונה לא שגרתית במונחים שלה. בסופו של יום היו אלה התרנגולים שחגגו, עם מהפך וניצחון 1:2 בדרך למאזן מושלם וראשות הטבלה.

אחרי מחצית ראשונה מעט נינוחה מדי עלו שתי הקבוצות עם תיאבון מוגבר ל-45 הדקות הבאות וקרלטון קול שבר את הקרח עם סיבוב נפלא על סבסטיאן באסונג בדקה ה-49 ובעיטה אפילו נפלאה יותר מחוץ לרחבה, היישר לחיבור של קרלו קודיצ'יני.

חמש דקות בלבד עברו וקול הוסיף לעצמו בישול, רק לא לשחקן הנכון. החלוץ הבינלאומי קיבל כדור כ-40 מטרים מהשער, אבל החזיר פס ארוך לכיוון הרחבה שלו דווקא לג'רמיין דפו שהתעשת מיד והפציץ פנימה. שער ליגה רביעי של החלוץ נמוך הקומה והשישי שלו ב-11 ימים אם כוללים גם את הצמד במשחק הידידות של אנגליה נגד הולנד. המהפך הושלם בדקה ה-79, כשג'ונתן ספקטור איבד כדור לארון לנון, שבעט בשמאל לפינה של רוברט גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully