וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אמרתם על ארסנל?

ארסנל, המושמצת הגדולה של הקיץ, פתחה את העונה עם 1:6 ענק על אברטון בחוץ. צ'לסי - האל 1:2, בלקבורן-סיטי 2:0

עזיבתו המתוקשרת של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד הבטיחה להפוך את עונת 2009/2010 של הפרמיירליג לצמודה מתמיד, ואחרי חודשים ארוכים של המתנה יצאה היום (שבת) לדרך הליגה שאולי איבדה את תואר הליגה הטובה בעולם עם לכתו של השחקן הטוב בעולם, אבל נותרה ללא ספק הליגה הרומנטית ביותר בתבל.

מנצ'סטר יונייטד, אלופת שלוש השנים האחרונות, פתחה את העונה ברגל שמאל עם הפסד לצ'לסי בגביע הצדקה, וכדי לתקן את הרושם היא תאלץ לחכות עד יום ראשון, למשחק הפתיחה שלה מול העולה החדשה בירמינגהאם. גם סגניתה ליברפול, שסיימה את השנה שעברה עם המון מחמאות ואפס תארים, תשחק רק בראשון, כשתגיע ללונדון לקרב מסקרן מול טוטנהאם.

במשחק שחנך את העונה החדשה פגשה צ'לסי את האל סיטי במשחקו הראשון של קרלו אנצ'לוטי על הקווים בסטמפורד ברידג'. האיטלקי יצא לבסוף מנצח, אך זו לא ממש בכורה שהוא ירצה לזכור, אחרי שמי שנחשבה בשנה שעברה להפתעה של העונה ואחר כך נקלעה למאבקי הישרדות כמעט הצליחה לכפות שוויון על הכחולים, שבסוף ניצחו 1:2 משער של דרוגבה בתוספת הזמן.

לאחר מכן הגיעה הבכורה המסקרנת של מנצ'סטר סיטי החדשה, שהתארחה אצל בלקבורן וניצחה אותה 0:2 משערים של עמנואל אדבאיור וסטיבן איירלנד. בולטון (תמיר כהן ישב 90 דקות על הספסל) פתחה את העונה בהפסד ביתי 1:0 לסנדרלנד.

לבסוף הגיע הקינוח הגדול של היום בדמות המשחק בין ארסנל לאברטון. על הנייר זה היה צריך להיות צמוד ומותח, על הדשא הייתה רק קבוצה אחת, האורחת הלונדונית. זה הסתיים ב-1:6 ענק של התותחנים, שפתחו את העונה בצורה מושלמת.

צ'לסי - האל סיטי 1:2

קרלו אנצ'לוטי כנראה ידע מדוע הוא חוגג באיפוק את הזכייה בגביע הצדקה בשבוע שעבר. הקבוצה שלו, לפחות על פי משחקה הראשון בליגה, לא נראתה מרשימה יותר מדי וכמעט איפשרה להאל סיטי לגנוב לה נקודות חשובות בפתיחת העונה. למרות הניצחון, אנצ'לוטי יודע שיש לו עוד הרבה על מה לעבוד עם הקבוצה שלו ואולי המשחק הזה יהיה מה שיאיץ את רומן אברמוביץ' לסגור את העסקה לצירופו של סרחיו אגוארו לסטמפורד ברידג'.

ביקורה האחרון של האל הקטנה בפברואר הסתיים ב-0:0 וגרר שריקות בוז מהיציעים, מה שהוביל בהמשך גם לפיטוריו של לואיז פליפה סקולארי מספר ימים לאחר מכן. האיטלקי כמעט ונקלע לאותן צרות, ולמרות שמדובר בשלב מוקדם של העונה, לשחקנים שלו יש לא מעט מה לשפר. טעות קשה בהגנה של הכחולים בדקה ה-27 ובמיוחד של ג'ון-אובי מיקל איפשרה לסטפן האנט, שרק השבוע הגיע לקבוצה, לכבוש את שער היתרון המפתיע להאל.

שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה דידייה דרוגבה השווה כשבעיטה חופשית מסובבת שלו מ-22 מטר ננעצה בפינה השמאלית של בועז מייהיל. צ'לסי המשיכה לחפש את השער במחצית השנייה, אך ללא הצליחה מרובה. ועוד לפני שכמעט נשבר המאזן המושלם של שבע העונות האחרונות, שבכולן פתחה הקבוצה עם ניצחון במחזור הראשון, הגיע שוב דרוגבה והציל את מאמנו, לאחר שבתוספת הזמן קיבל כדור מדקו בצד שמאל, וניסה להגביה, אך מצא את הרשת והביא את הניצחון.

בלקבורן - מנצ'סטר סיטי 2:0

מארק יוז בחר מבין סגל הכוכבים שלו את קרייג בלאמי, רוביניו ועמנואל אדבאיור שפתחו בחלק הקדמי והאחרון החל פרוע שטרות כבר אחרי שלוש דקות כשניל מסירה של שון רייט פיליפס בתום התקפה מהירה וכבש את השער הראשון במדים התכולים. בלקבורן הצנועה ניסתה להשוות וסיכנה יותר את השער של שיי גיבן, אבל השחקנים שלה לא מצאו את הרשת, כשהשוער האירי מבצע כמה עצירות חשובות. קרלוס טבז נכנס במדי האורחת בדקה ה-69 ואף הגיע להזדמנות טובה לעשות 0:2 כ-10 דקות מאוחר יותר, אבל נבלם אצל פול רובינסון וסטיבן איירלנד חתם את התוצאה בתוספת הזמן. טל בן חיים לא נכלל בסגל למשחק.

אסטון וילה - וויגאן 2:0

וילה הגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה לניצחון, אבל נתקלה בקבוצה שרבים מהמרים עליה כעל אחת מהפתעות העונה הפוטנציאליות, תחת המאמן החדש והצעיר רוברטו מרטינז, שהגיע מסוונסי. וויגאן סיכנה שוב ושוב את השער של המארחת וכבר בדקה ה-16 מצא שארל נ'זוגביה את הקורה בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-31 הקבוצה של מרטינז כבר מצאה את הרשת כשהוגו רודאז'גה הפציץ לרשת העליונה בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי מספר ניסיונות אישיים עקרים. מרטין אוניל לא ערך חילופים במחצית במדי וילה למרות הפיגור והשליטה של היריבה ובדקה ה-56 ג'ייסון קומאס ניצל מסירה של נ'זוגביה כדי לכבוש את השני של קבוצתו מזווית קשה. 0:2 מפתיע לזכותה של וויגאן.

אברטון - ארסנל 6:1

אמרו על ארסנל שהיא תיעלם מתמונת ארבע הגדולות, שהיא נשארה מאחור, שארסן ונגר נרדם בשמירה. יכול להיות שזה עוד יקרה, אבל דבר לא ייקח מהתותחנים את הפתיחה הנהדרת שלהם הערב לעונת 2009/10, עם ניצחון עצום בגודיסון פארק. דניסלון כבש ראשון בבעיטה נפלאה לרשת הגבוהה של טים הווארד בדקה ה-26, תומאס ורמאלן הבלגי הכפיל בדקה ה-37 ו-וויליאם גאלאס כבש את השלישי בנגיחה כעבור ארבע דקות כדי לחתום מחצית חלומית של האורחת, בעוד החבורה של דייויד מויס מציגה יכולת הגנתית שערורייתית.

אברטון עוד לא הספיקה להסדיר נשימה ושלוש דקות בתוך המחצית השניה זה כבר 0:4 משער של ססק פברגאס. עכשיו ארסנל נחה קצת, אבל לא יותר מדי ובדקה ה-69 הגיעה בעיטה ארוכה של מנואל אלמוניה עד לססק, שהתקדם וכבש. שתי דקות לסיום ההגנה הכחולה שוב לא התמודדה עם החוד האדום, ארשבין בעט לקורה ואדוארדו דה סילבה היה ראשון לריבאונד כדי לקבוע 0:6 מדהים, לפני שלואיס סאהה צימק.

משחקים נוספים:

וולבס - ווסטהאם 2:0
לווסטהאם: מארק נובל (22), מתיו אפסון (69).

בולטון - סנדרלנד 1:0
לסנדרלנד: דארן בנט (5)

פורטסמות - פולהאם 1:0
לפולהאם: בובי זמורה (13)

סטוק - ברנלי 0:2
לסטוק: ריאן שואוקרוס (19), סטיבן ג'ורדן (עצמי, 33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully