וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "אני חייב לזכות בסופרקאפ נגד לאציו"

חלוץ אינטר בטירוף: "זאת הדרך הכי טובה להחזיר על האמון שאינטר נתנה בי". תומאסו רוקי: "אנחנו טובים יותר תחת לחץ"

אלפי סינים יגדשו את איצטדיון "קן הציפור" בבייג'ינג ביום שבת הקרוב, כדי לצפות בסופרקאפ האיטלקי בין האלופה אינטר למחזיקת הגביע לאציו (15:00). לסינים תהיה אפשרות לחזות במשחקו הראשון של סמואל אטו במדי הנראזורי, והחלוץ הקמרוני להוט לקראת משחקו הרשמי הראשון. "אני חייב לזכות בסופרקאפ", אמר אטו בן ה-28 ל"לה גאזטה דלו ספורט", "לנצח את לאציו בבייג'ינג זאת הדרך הכי טובה להחזיר לאינטר על האמון שנתנה בי, זה מועדון שעשה הרבה כדי להביא אותי ואני רוצה לגמול להם במגרש".

אטו הבקיע 30 שערים בליגה הספרדית בעונה שעברה, ומאמנו ז'וזה מוריניו מאמין שהקמרוני ישתלב מהר בקבוצתו החדשה. "אני חושב שהוא ישחק עם מוטיבציה גדולה, כמו כל השחקנים האחרים", אמר הפורטוגלי, "מה שבטוח, הוא יהיה על המגרש".

באיטליה טוענים שאינטר נחלשה עם עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ, וכי אין לה פליימייקר בעל שיעור קומה. הקפטן חאבייר זאנטי דחה את הטענות: "אף פעם לא ראיתי קבוצה מושלמת. יש לנו אלטרנטיבות בכל עמדה במגרש ושחקנים לכל שיטה".

אינטר תפגוש בסופרקאפ את חלוצה לשעבר, חוליו קרוז, שהצטרף לתומאסו רוקי ופאסקוואלה פוגיה בחלק ההתקפי. לאציו סיימה את העונה האחרונה במקום העשירי, ורוקי אופטימי לקראת הבאות: "העובדה שאינטר נחשבת פייבוריטית היא יתרון בשבילנו, אנחנו משחקים טוב יותר תחת לחץ, בעונה שעברה ההצגות הכי טובות שלנו היו כששיחקנו נגד קבוצות גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully