וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקווילאני סגר בליברפול

יממה אחרי עזיבתו של צ'אבי אלונסו לריאל מדריד, מצא רפא בניטז את המחליף בדמות קשר רומא. האדומים ניצחו 0:2 את לין

לאחר עזיבתו הצפויה של צ'אבי אלונסו לריאל מדריד, עמלה ב-24 השעות האחרונות, ולמעשה כבר בשבועיים האחרונים ליברפול על הבאת מחליף. שמות רבים עלו לאוויר, אבל רק אחד נשאר, ונראה היה כחם מכולם: קשר רומא, אלברטו אקווילאני. היום (רביעי), יממה שלמה אחרי המעבר של הקשר הספרדי המופלא לבלאנקוס, החתימה באופן רשמי ליברפול את המחליף האיטלקי, שינסה להיכנס לנעליו הגדולות של אלונסו.

אקווילאני יהיה ההחתמה הגדולה השניה של מאמן האדומים, רפא בניטז (אחרי גלן ג'ונסון), בקדם העונה הנוכחי, ועל פי דיווחים תעביר ליברפול לרומא כ-17 מיליון יורו עבור הקשר הבינלאומי. "אלברטו הוא שחקן טוב מאוד, ואני מאושר שהגענו עם רומא להסכמה בנוגע אליו", אמר הערב בניטז. העברתו של אקווילאני עדיין מותנית בכך שיצלח את הבדיקות הרפואיות שממתינות לו באנפילד, אך העסקה עצמה למעשה סגורה.

"הוא יגיע לליברפול במהלך השבוע כדי לעבור בדיקות רפואיות", המשיך בניטז. "יש לו מנטליות של ווינר, והרבה נסיון בליגה האיטלקית ובליגת האלופות. הוא שימש כקפטן הנבחרות הצעירות של איטליה וביסס את עצמו כשחקן גם בסגל הבוגר", סיפר המאמן הספרדי, שנשמע נלהב למדי לגבי הגעתו של הקשר בן ה-25.

בתוך כך, המשיכה הערב ליברפול את מחנה האימונים שלה, ופגשה את קבוצת לין הנורבגית. האדומים של בניטז, עדיין ללא אקווילאני כמובן, הצליחו לנצח 0:2. ליברפול עלתה ליתרון שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה, כשאנדרי וורונין נגח מבישול של ראיין באבל את ה-0:1 של האורחת. את תוצאת המשחק קבע דייויד אנגוג הצעיר, שנמצא בכושר מצוין, אחרי בישול של אנדריאה דוסנה בדקה ה-60. יוסי בניון נכנס במחצית במקום דירק קאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully