וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאס יאן הונטלאר חתם במילאן

חלוץ ריאל מדריד בעונה החולפת מצא בית חדש במדי הרוסונרי, שישלמו עבור התענוג 15 מיליון יורו. ברלוסקוני סומך על פירלו

אחד השמות החמים ביותר של שוק העברות הנוכחי היה קלאס יאן הונטלאר. עוד כשהתחיל הקיץ היה ברור כי חלוץ נבחרת הולנד וריאל מדריד בעונה החולפת לא יישאר במדי הבלאנקוס הנוצצים, בטח לא אחרי מסע הרכש ההיסטרי של סגנית אלופת ספרד.

במהרה הפך הונטלאר למטרה עבור שלל קבוצות אנגליות, ביניהן ארסנל וטוטנהאם, אלא שהיום (רביעי), חתם חלוץ נבחרת האוראנג' דווקא במילאן. הרוסונרי ישלמו 15 מיליון יורו לריאל מדריד עבור החלוץ הנפלא, שיחתום על חוזה לארבע עונות. החתימה הרשמית צפויה להתבצע מחר, לאחר שהחלוץ יעבור בדיקות רפואיות.

שחקן מבוקש אחר בשוק ההעברות הזה הוא אנדראה פירלו, שלא הסתיר הקיץ את רצונו לעזוב את מילאן ולחבור למאמנו לשעבר, קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי. אלא שאם לשפוט לפי נשיא הרוסונרי, סילביו ברלוסקוני, הרי שחלומות העזיבה של הקשר האיטלקי בן ה-30, לא יתממשו.

"פירלו הוצא משוק ההעברות. הוא נשאר במילאן ויסיים את הקריירה במילאן", הצהיר ברלוסקוני בראיון ל"קוריירה דלו ספורט". דבריו של ברלוסקוני הגיעו לאחר שיחה עם סגנו, אדריאנו גליאני, והמאמן לאונרדו שהתעקש שפירלו יישאר בקבוצה ולא יימכר לצ'לסי.

"כולם יודעים שפירלו היה מבוקש בצ'לסי שהגישה לו הצעה, אבל לאור הבקשה של לאונרדו הודענו לפירלו שהוא לא משוחרר". כזכור, פירלו הגיע לסיכום עם הבלוז, אך מילאן דחתה את כל ההצעות שהגיעו מלונדון, כולל אחת שכללה את החלוץ קלאודיו פיזארו.

עדכון ראשון: 17:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully