וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: צ'אבי אלונסו בריאל מדריד

לאחר שבועות רבים של מו"מ, יעבור הקשר הנהדר מליברפול לסנטיאגו ברנבאו בתמורה ל-30 מיליון יורו. יחתום לארבע עונות

פגישתם של ראשי ריאל מדריד וליברפול אמש אמנם לא הפיחה הבוקר (שלישי) תקווה בלבו של צ'אבי אלונסו, אך מאוחר יותר הערב נסגרה, סוף סוף, עסקת העברתו של קשר נבחרת ספרד לקבוצת הפאר שנבנית בבירת המדינה. כזכור, בשבועות האחרונים ניהלו המועדונים משא ומתן ארוך ועיקש על העברתו של הקשר הבאסקי מאנפילד לסנטיאגו ברנבאו, והערב, סוף סוף, הגיעו הצדדים להסכמה.

"מועדון הכדורגל של ליברפול אישר הערב את מכירתו של צ'אבי אלונסו לריאל מדריד, בכפוף לבדיקות הרפואיות שיעבור השחקן. פרטי העסקה יישארו סודיים", נכתב בהודעה רשמית שפרסמה הקבוצה האנגלית. למרות זאת, העיתון "מארקה" כבר דיווח, שריאל תשלם לליברפול סכום של כ-30 מיליון יורו עבור הקשר הנפלא, שיחתום בשורות הבלאנקוס לארבע נונות.

בליברפול כבר מתכוננים ליום שאחרי אלונסו, רמז לכך אפשר למצוא בהתעניינותו של רפא בניטז בקשר רומא אלברטו אקוויאלני, שסומן כמחליפו האפשרי בקבוצה. ליברפול מוכנה לשלם עבור האיטלקי כ-18 מיליון ליש"ט. "טוב לדעת שליברפול וריאל מדריד מדברים ברצינות", אמר אלונסו ל"אס" הספרדי, "אני החלטתי להישאר מחוץ לתמונה, אני מקצוען ואני מחכה לתשובה. אני מקווה שזה יגמר מהר, לטוב או לרע".

בתוך כך, "מארקה" הספרדי מדווח כי ריאל מדריד שחררה את מגנה הוותיק מיצ'ל סלגאדו מסגל הקבוצה. לפי הפרסום, המנהל הספורטיבי של ריאל מיגל פארדסה התקשר אמש לסלגאדו בן ה-33 והודיע לו שלא יתייצב לאימון הקבוצה היום. הסיבה לכך היא הסגל הרחב ועמוס הכוכבים של הקבוצה, בו לא נמצא מקום לשחקן הוותיק. סלגאדו עבר לריאל מסלטה ויגו בשנת 1999 והיה שותף לשתי זכיותיו של המועדון בליגת האלופות בעשור הנוכחי. המגן אמור לקבל את שכרו עבור העונה הקרובה - כ-3 מיליון יורו - ועשוי לעבור לריאל סוסיאדאד, שמעוניינת בו.

עדכון ראשון: 10:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully