וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בובי רובסון היה איש של תשוקה"

המאמן שעבד תחת רובסון בברצלונה, ספד לו. ליניקר: "הוא אחת הדמויות החשובות בחיי". שירר: :"הוא הציל לי את הקריירה"

ז'וזה מוריניו, מאמנה הפורטוגלי של אינטר, היה אחד האנשים שספדו היום (שישי) לסר בובי רובסון, המאמן האגדי שהלך לעולמו בגיל 76. מוריניו, שעבד תחת רובסון בברצלונה ולמעשה שימש כמתורגמן שלו, אמר היום: "לא דיברתי איתו בחודשיים האחרונים כי התקשיתי. התקשיתי כי לא רציתי לחשוב שהוא עומד למות. לא ככה רציתי להיפרד מבובי רובסון, לא רציתי לשמוע את קולו במצב הזה. אני תמיד אזכור את בובי רובסון שהייתה לו תשוקה אדירה לחיים ולכדורגל, שתמיד היה מלא בהתלהבות".

"בובי רובסון הוא אחד האנשים שלעולם לא ימותו בזכות כל מה שהם לימדו אנשים כמוני, שהייתה להם זכות גדולה לעבוד לצידו", הוסיף מוריניו.

גארי ליניקר, אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים בנבחרת אנגליה, ששיחק תחת רובסון בגביעי העולם של 1986 ו-1990: "בובי הוא אחת הדמויות החשובות בקריירה שלי. שיחקתי תחתיו בנבחרת אנגליה ומעולם לא חוויתי התלהבות כזאת ממאמן כדורגל. מצד אחד, הוא סמך על השחקנים שלו ורחש להם המון כבוד, מצד שני הוא הצליח להוציא מהם את המיטב. אני לא אשכח את ההפסד לגרמניה בחצי גמר מונדיאל 1990. היינו יותר טובים, אבל הפסדנו בפנדלים. זו הייתה אחת האכזבות הקשות של נבחרת אנגליה אי פעם, אבל בובי הרים את הראש, מיהר לברך את פרנץ בקנבאואר, וגרם לכולנו לצאת מהמשחק הזה בכבוד גדול".

גם אלן שירר לעולם לא ישכח את סר בובי רובסון. כוכבה של ניוקאסל לשעבר אמר היום: "הוא הציל את הקריירה שלי. לפני שהוא הגיע לניוקאסל לא הבקעתי שערים וכבר איבדתי את החיוך שלי. הוא ידע בדיוק מה לעשות איתי, כמו שהוא ידע מה לעשות עם כל שחקן אחר בקבוצה. כל דבר שהוא עשה בחייו, אם זה היה כדורגל או גיוס כספים לצדקה, נעשה מכל הלב והנשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully