וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: דינמו מוסקבה ניצחה בסלטיק פארק

הרוסים התגברו על מאזן יוצא מן הכלל של הבויס בבית וגברו עליהם 0:1 במשחק הראשון. אולימפיאקוס ניצחה בסלובקיה

אחרי קיץ מלא בסיפורים ובהעברות דרמטיות, הערב (רביעי) כבר ניתן היה להתחיל להריח את ליגת האלופות, כשלסיבוב המוקדמות השלישי נכנסו כמה שמות גדולים של קבוצות מפוארות.

במוקד המשחקים עמד המפגש המבטיח בין סלטיק לדינמו מוסקבה, שלא רק שהצליחה לצאת מסקוטלנד ללא הפסד, אלא ניצחה 0:1. ספורטינג ליסבון וטוונטה התעמתו במשחק מסקרן בין נציגה פורטוגלית לכזו הולנדית וסיימו ללא שערים ובין היתר הושגו גם תוצאות מפתיעות.

מבחינת מכבי חיפה הרי שהיא זכתה לכמה חדשות לא רעות היום. היריבות האפשריות של הירוקים בסיבוב המוקדמות האחרון לפני שלב הבתים ייקבעו מהמשחקים הבאים וחלק מהתוצאות שלהן דווקא מאוד מעודדות מבחינת חיפה:

סלובן ברטיסלבה - אולימפיאקוס
שריף טיראספול - סלביה פראג
אפואל ניקוסיה - פרטיזן בלגרד
אינטר באקו - לבסקי סופיה
פ.צ קופנהגן - סטאבק

סלטיק - דינמו מוסקבה 1:0

סלטיק הפסידה פעם אחת בלבד במגרשה הביתית ב-35 משחקיה האחרונים באירופה וגם אז זה היה נגד ברצלונה, אבל הערב זה היה סיפור אחר לגמרי. טוני מאוברי השיג תוצאות טובות במשחקי ההכנה וסיפר על התקווה שהקהל הביתי ידחוף את הקבוצה שלו כרגיל, אבל הקבוצה שלו נכנעה לשער בודד של אלכסנדר קוקורין בן ה-18.

דינמו, שכבר נמצאת בעיצומה של הליגה ברוסיה, ניצלה את כושר המשחק העדיף שלה ולמרות שבוודאי הייתה מרוצה ביותר מתיקו, תחזור כעת לבירת רוסיה ותהיה חייבת להשלים את העבודה.

ספורטינג ליסבון - טוונטה אנסחדה 0:0

למרות שזה לא בא לא בקלות ועל אף שהגיעה כאנדרדוג מובהק, טוונטה חוזרת הביתה עם תיקו מצוין, הגם שלא כבשה שער חוץ. הקבוצה של סטיב מקלארן נקלעה לצרות צרורות אחרי 24 דקות כשסאנדר בוסקר הכשיל ברחבה את הלדר פוסטיגה והורחק. בלית ברירה האנגלי נאלץ להחליף שחקן שדה - קנת פרז ולהכניס במקומו את השוער המחליף ניקולאי מיכאילוב. ז'ואאו מוטיניו ניגש לבעוט את הפנדל, אבל החמיץ.

משם והלאה ניסו שתי הקבוצות ובעיקר המקומית למצוא הכרעה, אך ללא הצלחה. מקלארן יכול לצאת מרוצה בסך הכל, לאחר שקבוצתו יצאה ממצב לא נוח במינימום נזק, ושמרה על סיכויים טובים להעפיל לשלב הבא, עם 90 דקות עתידיות מול הקהל המקומי.

סלובן ברטיסלבה - אולימפיאקוס 2:0

עם שחקני רכש כאנצו מארסקה ואולוף מלברג ועם סגל שכולל גם את דודו סארנסה, דיוגו ומבחר שחקנים מנבחרת יוון, אולימפיאקוס הגיעה לסלובקיה כפייבוריטית ברורה לניצחון, ועשתה את העבודה בזכות שערים של אברם פפאדופולוס בדקה השנייה ולאונרדו בדקה ה-21.

דושאן אוהרין הוותיק, מאמן של הקבוצה הביתית, עוד הצהיר לפני המשחק שהוא מאמין שסיכוי להפתעה, אבל כנראה ימשיך את דרכו עם הקבוצה שלו בליגה האירופאית. מכבי חיפה יכולה כבר לסמן את אולימפיאקוס כקבוצה שעשויה להיות מוגרלת נגדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקים נוספים

שחטאר דונייצק - טימישוארה 2:2

אחרי שזכתה בגביע אופ"א בשנה שעברה, שחטאר רוצה להתקדם גם בליגת האלופות, הקרקע הכל כך מוכרת לה, אבל הסתבכה עם תיקו בלבד וספיגת שני שערים בבית. ג'ורג'י בוקור העלה פעמיים את הרומנים ליתרון (20 ו-80), אבל אלכסנדר גלאדקי השווה בפעם הראשונה בדקה ה-61 ופרננדיניו הציל את המקומיים מהפסד עם שער 4 דקות לסיום המשחק.


ונטשפילס - באטה בוריסוב 0:1
לונטשפילס: גרגורי צ'ירקין (64).

לבדיה טאלין - דברצן 1:0
לדברצן: ליאנדרו (70)

שריף טיראספול - סלביה פראג 0:0

אפואל ניקוסיה - פרטיזן בלגרד 0:2
לניקוסיה: ננאד מירוסאבלייביץ' (50), מרצין זבלאקוב (85).

פ.צ קופנהגן - סטאבק 1:3
לקופנהגן: יאספר גרונקיאר (11), סזאר סנטין (41, 80 - פנדל). לסטאבק: פאלמי פלמאסון (58)

רד בול זלצבורג - דינמו זאגרב 1:1
לזלצבורג: אלכסנדר ציקלר (45). לזאגרב: מריו מאנדז'וקיץ' (63)

פ.צ ציריך - מאריבור 3:2
לציריך: יוהאן פונלאנטן (4), אריק האסלי (29). למאריבור: מרכוס (12, 22), זוראן פאבלוביץ' (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully