וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי לא עשה הנחות למילאן

המאמן האיטלקי של צ'לסי ניצח 1:2 את קבוצתו לשעבר במשחק ידידות בבולטימור. ז'ירקוב הרוסי כבש בבכורה את שער הניצחון

קרלו אנצ'לוטי ודאי התרגש הבוקר (שבת) כשפגש את קבוצתו לשעבר מילאן באיטדיון בבולטימור לעיני יותר מ-71 אלף צופים, אבל זה לא מנע ממנו לחגוג בסיום עם שחקניו בצ'לסי ניצחון 1:2 יוקרתי שמשאיר את הכחולים עם מאזן מושלם במשחקי ההכנה. אנצ'לוטי, כזכור, עזב הקיץ את מילאן אחרי שהוביל אותה במהלך שנותיו כמאמן לאליפות איטליה ושתי זכיות בליגת האלופות.

יורי ז'ירקוב, שחקן הרכש הטרי מצסק"א מוסקבה, כבש בהופעת הבכורה את השער המכריע בדקה ה-69 עם בעיטה מדויקת מ-20 מטרים, אחרי שדידייה דרוגבה העלה את האנגלים ליתרון וקלרנס סיידורף השווה עבור הרוסונרי. צ'לסי, שגברה גם על אינטר השבוע, סוגרת סדרה מוצלחת מול המילאנזיות, למרות שהפעם זליקו קאלאץ יכול להתנחם בכך שהוציא רק שני כדורים מהרשת לעומת החמישה בעונה הקודמת.

"אנחנו חייבים להשתפר, להמשיך לעבוד קשה", אמר אנצ'לוטי בסיום. "האווירה בקבוצה נהדרת ועל כך אני שמח. ראינו תצוגה מצוינת באווירה נהדרת באיצטדיון, ואני מקווה שגם הקהל נהנה מהצגה טובה".

גם גביע השלום נפתח אמש, כאשר יובנטוס ניצחה 1:2 את סביליה. אמאורי ו-וינצ'נזו יאקווינטה כבשו לזכות הגברת הזקנה, ששוב הסתדרה ללא שחקני הרכש הברזילאים, דייגו ופליפה מלו. הבלם הצרפתי סבסטיאן סקילאצ'י רק צימק עבור האנדלוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully