וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמואל אטו סיכם את תנאיו באינטר

חלוץ ברצלונה הפחית את דרישתו ל-6 מ' יורו. באיטליה מדווחים שללא אטו, תקבל אינטר 75 מיליון יורו עבור איברהימוביץ'

עוד צעד קטן בסיפור שלא נגמר. הרשת הבריטית 'סקיי' מדווחת היום (רביעי) כי חלוצה של ברצלונה סמואל אטו סיכם את תנאיו באינטר לחמש שנים, ובכך התקדם עוד צעד כדי להשלים את מעברו לנראזורי, בעוד זלאטן איברהימוביץ' יעבור במקביל לבארסה. באיטליה מדווחים כי אטו הודיע שהוא מוכן לעבור לאינטר תמורת 6 מיליון יורו, כחצי מהסכום אותו דרש לפני מספר ימים. אטו היה אמור להמשיך בברצלונה עד תום העונה הקרובה, והוא רוצה כפיצוי את השכר שמגיע לו על פי החוזה עם הקטאלנים.

נשיא הקבוצה ממילאנו מאסימו מוראטי נפגש עם נציג השחקן, חוסה מריה מסיאס, והשניים דיווחו כי לאטו הייתה יד ורגל בסילוק רוב המכשולים שעמדו בפני ביצועה של העסקה.

בשיחה שערך הקמרוני עם המנהל הטכני של האלופה האיטלקית, מרקו בראנקה, הוא אמר כי הוא מתלהב מהמעבר הצפוי, וכן כי הוא מוכן ומזומן לזכות עם הקבוצה בליגת האלופות, ולהשיבו לחיקו של הסן סירו, לאחר 45 שנים שאינטר לא עשתה זאת (מאז זכתה הקבוצה בפעם האחרונה ב-1965).

מהסיכום של אטו עם האיטלקים עולה כי הוא חלק נכבד משכרו להישגיה של אינטר, יותר מאשר להישגים אישיים שלו. הקמרוני דרש בונוס של שני מיליון יורו על כל תואר שהקבוצה תשיג בכל אחת מחמש השנים הבאות. זה יצטרף כמובן למשכורתו הצנועה העומדת על כ-10 מיליון יורו.

"הגאזטה דלו ספורט" טוען כי גם אם מכל סיבה שהיא, אטו לא יעבור לאינטר, עסקת העברתו של איברהימוביץ' לברצלונה תתקיים. לפי העיתון האיטלקי, במידה שאטו לא יהיה חלק מהעסקה, ברצלונה תשלם לאינטר 75 מיליון יורו עבור החלוץ השבדי.

עדכון ראשון: 10:54, 22/07/09
עדכון אחרון: 18:24, 22/07/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully