וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי לא מטרידה את פרגוסון

מאמן יונייטד זילזל ברכש הפרוע של יריבתו העירונית: "הם לא המתחרים העיקריים שלנו" והפתיע: "רונאלדו עוד עשוי לחזור"

בעוד שמנצ'סטר יונייטד מטיילת לה במלזיה במסע משחקי פתיחת העונה שלה, מתחמשת יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי בכל הבא ליד, עם החתמותיהם הנוצצות של קרלוס טבז ועמנואל אדבאיור בשבוע שעבר שהפכו את התכולים למועמדים לאליפות בעיני רבים.

אבל על אלכס פרגוסון הקיץ המרשים של סיטי לא מפחיד, ומאמן היונייטד דאג לחמם את הגזרה העירונית במסיבת עיתונאים במלזיה. "לא יהיה להם קל לזכות בתארים למרות השחקנים שהם קנו", אמר פרגי. "אני לא רואה אותם כמתחרים העיקריים שלנו יחד עם ליברפול וצ'לסי. סיטי מושכת הרבה תשומת לב והיא תמשיך לעשות זאת בעונה הקרובה כי יש הרבה עניין במה שהם עושים ובשאלה אם הם יצליחו".

"הם אומנם קנו המון שמות גדולים", המשיך פרגי. "אבל יש להם עשרה חלוצים. זה בהחלט יותר מדי. כשדיברתי עם מאמנים אחרים בליגה הם אמרו לי 'את מי הם הולכים להשאיר בחוץ?' איך מארק יוז אמור לבחור הרכב? זה מסקרן את כולנו".

בהמשך נשאל פרגוסון על עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ועל היחסים בין השניים: "שיא הקריירה של רונאלדו עדיין לפניו, כי הוא רק בן 24", אמר הסקוטי. "כשהוא יגיע לשם אהיה גאה מאוד כי היה לנו חלק בדרך שלו לשם. הוא היה יכול ללכת לריאל או לברצלונה כנער, אבל הוא הגיע למועדון הנכון בשלב הנכון בקריירה שלו, והוא מעריך את זה".

"אולי הוא אפילו עוד יחזור ליונייטד", הפתיע פרגוסון. "לעולם אי אפשר לדעת. זה לא חייב לקרות רק אם הדברים לא יסתדרו לו בריאל, הוא פשוט אוהב את יונייטד כך שהוא יכול לחזור בעתיד. בשש השנים שלו כאן הוא מעולם לא החמיץ אימון ומעולם לא נפצע. הוא תמיד שיחק והיה פנטסטי. לא היה לי קל לראות אותו עוזב, שוחחתי איתו על כך אבל הוא כבר קיבל את ההחלטה שלו. בשנה שעברה הוא התחנן בפני שאתן לו ללכת, והפעם זו הייתה החלטה שקולה שלו. יהיה לנו קשה בלעדיו, כי הוא השחקן הכי טוב בעולם הזה, בפער עצום לפני מסי או קאקה. רק תסתכלו על הסטטיסטיקות שלו, הן בלתי נתפשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully