וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "לאף שחקן אין מקום מובטח בהרכב"

מאמן ריאל לא מוותר על אלונסו (”יכול להיות שחקן חשוב”), מאמין בסניידר (”נרוויח ממנו”), ומחמיא לרונאלדו (”נטול פוזות”)

הפגרה שעברה על ריאל מדריד הייתה אולי הנוצצת ביותר בהיסטוריה של עולם הכדורגל, ובסוף השבוע התקבצו להם סוף סוף כמה מהגלאקטיקוס שאסף פלורנטינו פרז לפתיחת האימונים הלא רשמיים של הקבוצה לקראת העונה החדשה. רגע לפני ההמראה למסע בן עשרה ימים לאירלנד, ערך המאמן מנואל פלגריני מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקידו ונשמע מעודד מההכנות של קבוצתו.

אחרי שכבר שילמה מעל 200 מיליון יורו הקיץ על רכישתם של כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה וראול אלביול, הודה פלגריני כי לא יתנגד לחיזוק נוסף בעמדות הקישור וההגנה, אך אמר שהוא לא מצפה לתוספות חדשות לסגל אחרי ה-27 ביולי, התאריך בו יחזרו השחקנים הבינלאומיים של הקבוצה ממשימותיהם בנבחרות השונות ויצטרפו לאימונים.

"לאף שחקן אין מקום מובטח בהרכב", הצהיר פלגריני. "נחפש את השחקנים עם הכושר הטוב ביותר, וכולם יצטרכו להוכיח את עצמם בכל שבוע מחדש. כמאמן התפקיד שלי הוא לבחור בכל משחק את ההרכב המתאים ביותר". לאחר מכן התפנה להדוף את הביקורות על כך שפרז החתים שחקנים בלי ידיעתו: "אני נמצא בקשר רציף עם המועדון מהיום בו חתמתי, ואני מודע לחלוטין לכל מה שקורה כאן".

לאחר מכן דיבר פלגריני על השתלבותו של רונאלדו עם חבריו החדשים: "הוא היה הראשון שהגיע לאימונים. הוא נורמלי לגמרי, נטול פוזות של כוכב. התדמית שלו שונה לחלוטין מההתנהגות במציאות. הוא השתלב היטב".

כשנשאל על ההערכות שכל השחקנים ההולנדים של ריאל ימצאו את דרכם אל מחוץ למועדון עוד לפני פתיחת העונה אמר פלגריני שהוא מעדיף שלא לדבר על מי שיעזוב, אבל הפתיע כשציין דווקא את ווסלי סניידר כמי שעוד מסוגל לתרום לבלאנקוס: "הוא שחקן טוב מאוד ואם הוא יישאר נוכל להרוויח ממנו הרבה".

המאמן הצ'יליאני התייחס גם למשא ומתן עם צ'אבי אלונסו ואמר: "כמובן שהוא יכול להיות שחקן חשוב עבורנו, כמו שהוא הוכיח בנבחרת הספרדית. זה לא סוד שאנחנו רוצים אותו, אבל זה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully