וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו ביקש מבניטז לעזוב לריאל

קשר ליברפול הביע בפני מאמנו את רצונו להצטרף לגלאקטיקוס של פלורנטינו פרז, שמעוניינים גם בד'אגוסטינו מאודינזה

אחרי שכבר החתימה את קאקה, כריסטיאנו רונאלדו, ראול אלביול וקארים בנזמה, לא מוותרת ריאל מדריד גם על מטרת הרכש הבאה שלה - צ'אבי אלונסו.

האפשרות שהקשר הבאסקי הנפלא של ליברפול יצטרף לאוסף הכוכבים של פלורנטינו פרז בסנטיאגו ברנבאו נראתה רחוקה עד סוף השבוע, לאור דרישתם של האדומים לקבל 47 מיליון יורו תמורתו, אבל על פי "אס" הביעה ליברפול נכונות להוריד את המחיר ל-35 מיליון יורו, מה שעשוי להאיץ את המגעים בעניינו.

גם אלונסו עצמו פעל כדי להוציא את ההעברה אל הפועל, כשדיבר עם מאמנו רפא בניטז וביקש ממנו רשות לעזוב את הקבוצה. בניטז התבטא לאחרונה בחריפות כנגד עזיבתם האפשרית של אלונסו ושל חאבייר מסצ'ראנו, אבל כעת נראה שהמאמן הספרדי לא יוכל לעמוד בפני בקשתו המפורשת של הקשר. הצעתה האחרונה של ריאל תמורתו של אלונסו עמדה על 27 מיליון, ונראה שלפרז לא תהיה בעיה לשפר אותה עוד קצת על מנת לגשר על הפערים.

שם נוסף שעלה כמועמד להגיע למדריד הוא קשרה של אודינזה, גטאנו ד'אגוסטינו. הלבנים של מדריד אישרו כי הם אכן רוצים את הקשר. הכוכב האיטלקי העולה היה אמור להצטרף בקיץ הנוכחי ליובנטוס, אבל העסקה לא הצליחה לקרום עור וגידים, וריאל, כאמור, לוטשת עיניה לשחקן. "זהו חלומו של כל שחקן", אמר ד'אגוסטינו על הפנייה של ריאל. "אני מתרגש ועצבני כאחד. אני מודה לריאל מדריד על הבעת ההתעניינות שלהם בי. אני שמח, אבל עדיין אין שום דבר רשמי".

נראה שהמגעים בין הקשר המצוין לבין ריאל הם מעבר לשמועה, כפי שאפשר היה להבין מהתמונה הכוללת, וכן מדבריו של אחד מקברניטי ריאל מיגל פרדזה, שהתראיין ל"מארקה". "אני לא יכול להכחיש שיש לו את התכונות הדרושות למה שאנו מחפשים", אמר פרדזה. "ד'אגוסטינו הוא אופציה קונקרטית, המאמן מנואל פלגריני והמנהל המקצועי חורחה ולדאנו בודקים את האופציה בכובד ראש".

עדכון ראשון: 10:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully