וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולז סארספילד זכתה בקלאוסורה

הקבוצה שדורגה שניה ערב המחזור האחרון בארגנטינה ניצחה את המוליכה הורקאן 0:1 משער דרמטי של מוראלס בדקה ה-83

אומרים שהכדורגל בארגנטינה בדעיכה, שהגדולות לא מתפקדות והשיטה בה מתנהלת הליגה היא מוזרה. אז אומרים. בפועל, הליגה הארגנטינאית ממשיכה לספק משחקים נהדים וכמובן את מנת המתח הקבועה, בדיוק כמו בכל הטורנירים האחרונים, גם אם על האליפות לא מתחרות בוקה ג'וניורס או ריבר פלייט.

הפעם, הזוכה הדרמטית בטורניר הקלאוסורה הייתה ולז סארספילד, שדורגה שניה ערב המחזור האחרון. ולז ניצחה 0:1 את הורקאן, שיכלה להסתפק בתיקו בדרך לאליפות היסטורית ראשונה מאז 1973. עד לדקה ה-83 הכל נראה מצויין עבור האורחים, שהביאו איתם יותר מ-4,000 אוהדים לאצטדיונה של ולז, למרות מגפת שפעת שפוקדת את המדינה. בסופו של דבר, היה זה מקסימיליאנו מוראלס, קשר התקפי המושאל מפ.צ מוסקבה, שכבש את שער הניצחון לולז בדקה ה-83, ושלח את הקבוצה מהפרבר בבואנוס איירס לחגוג תואר ראשון מאז 2005, שהיה גם השביעי בהיסטוריה שלה. מיד לאחר שחגג את השער שלו מוראלס הורחק בגלל שהוריד את החולצה, אבל זה לא ממש קילקל את החגיגות של קבוצתו, כמו גם מהומות בסיום המשחק.

בחצי השעה הראשונה של המשחק נראה היה שאף אחת משתי הקבוצות לא תחגוג אליפות הערב. הברד הכבד שפקד את שמי בואנוס איירס גרם להפסקת המשחק, אבל השופט התחשב באוהדים הלחוצים וחידש את המצשחק כעבור חצי שעה. הורקאן ניסתה ללכת על בטוח ושיחקה התקפי, אבל אף אחד מנסיונתיה לא צלח כולל שער שנפסל בגלל נבדל. מנגד, ולז רק חיכתה להזדמנות וקיבלה אותה בסופו של דבר במאני טיים.


.

חימנסיה לה פלטה ניצלה, בינתיים

פרט למשחק האליפות, נערכו בארגנטינה עוד מספר מפגשים משמעותיים. סן מרטין ירדה ליגה אחרי שהפסידה 3:2 ללאנוס. חוסה סאנד כבש צמד עבור המנצחת בדקות 2 (פנדל) ו-63 ודייגו לאגוס כבש שער ניצחון ארבע דקות לסיום. דניאל וגה (52) וחורחה סראנו (72) הבקיעו למפסידים. לטוקומן תהיה בכל מקרה נציגה בליגה הראשונה, לאחר שאתלטיקו טוקומן בה מככב חבייר פאהס, שחקן הפועל תל אביב בעבר, חזרה לליגה הבכירה אחרי 25 שנה והצטרפה לצ'קאריטה.

מי שניצלה מירידה לפחות בינתיים היא חימנסיה לה פלאטה, שגברה 0:2 על חימנסיה חוחוי שכבר ירדה לפני כן. צמד של סבסטיאן רומרו בדקות 4 ו-68 העניקו לקבוצה מלה פלאטה שלוש נקודות יקרות והיא תפגוש במשחקי הפלייאוף את אתלטיקו רפאלה. רוסאריו סנטרל, שהפסידה 1:0 לגודוי קרוז (איבן בורגלו כבש בדקה ה-24), תתעמת במשחקי המבחן עם בלגראנו.

עוד קבוצות שהגיעו למחזור האחרון כשיש להן על מה לשחק היו סן לורנצו וטיגרה, אשר חיפשו להבטיח את הכרטיס לגביע הסודאמריקנה. בוקה ג'וניורס וריבר פלייט מוזמנות לטורניר השני בחשיבותו בדרום אמריקה, וגם לאנוס וולז כבר הבטיחו את מקומן, ועתה הצטרפו אליהן סן לורנצו וטיגרה.

סנלו ניצחה 0:3 את ארחנטינוס מצמד שערים של גונזאלו ברחסיו המצוין (15 ו-56) ועוד אחד של חואן מנואל טורס (75). הקבוצה של דייגו קאניה גברה באותה תוצאה על באנפילד, כשקרלוס לונה (40), עצמי של אריאל ברוג'י (44) ובעיטה חופשית מוצלחת של סבסטיאן רוסאנו (53) סידרו הופעה היסטורית בגביע יבשתי.

משחקים נוספים:

קולון - בוקה ג'וניורס 3:1
לקולון: חרמן ריברולה (39). לבוקה: מרטין פאלרמו (57 ו-69), סבסטיאן בטאגליה (68)

ריבר פלייט - אסטודיאנטס 2:1
לריבר: דייגו בונאנוטה (65). לאסטודיאנטס: חוסה קלדרון (25), מרקוס רוחו (50)

ראסינג קלוב - ניואל'ס אולד בויס 1:2
לראסינג: מתיאס מרטינז (22), אדריאן לוסרו (48). לניואל'ס: אלכסיס מאצ'וקה (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully