וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדון דונובן: "הכל כאן היה בדיחה עבור בקהאם"

האמריקאי תקף את חברו ללוס אנג'לס גלאקסי: "הוא לא היה חבר טוב לקבוצה, לא נתן את הכל. והוא צריך לשאת בתוצאות ולרדת לספסל"

הצלחתה המפתיעה של נבחרת ארצות הברית בגביע הקונפדרציות, שם העפילה עד הגמר בו כמעט הפתיעה את ברזיל, החזירה באופן זמני את העניין לליגת ה-MLS, והזכירה למי שכבר הספיק לשכוח את הימים בהם היה אמור דייויד בקהאם להרים את הליגה הכושלת הזו לגבהים חדשים. לקראת חזרתו של הקשר האנגלי שהושאל למילאן בינואר ללוס אנג'לס גלאקסי, המתוכננת ל-16 ביולי, תקף אותו כוכב הגלאקסי ונבחרת ארצות הברית לנדון דונובן בספר חדש שפורסם בארצות הברית, "The Beckham Experience". הספר, מאת גרנט וואהל, עוסק בכשלונו של בקהאם בלוס אנג'לס ובין השאר מגלה כי היחסים בינו לבין דונובן היו מתוחים מאוד.

"אני לא יכול להגיד שהוא היה חבר טוב לקבוצה", אמר דונובן, שוויתר לבקהאם על סרט הקפטן עם הגעתו ומאז ראה את הגלאקסי מחמיצים את פלייאוף ה-MLS שנתיים ברציפות. "בהתחלה האמנו שהוא מחוייב לחלוטין, אבל עם הזמן הוא הוכיח שזה לא המצב, גם על המגרש וגם מחוצה לו. לדעתי הרגע בו המצב התהפך היה כשרוד חוליט עזב, כי מאותו רגע הוא החליט שהכל כאן הוא בדיחה עבורו".

"האם העובדה שהוא מרוויח כל כך הרבה כסף משפיעה על כך? כנראה שכן", המשיך דונובן. "אם משלמים למישהו כאלה סכומים אפשר לצפות ממנו להגיע לכל משחק, אפילו אם הוא מושעה. הוא היה צריך להיות איתנו כל הזמן ולעבוד קשה. אולי הוא פשוט לא מנהיג, וזה בסדר, אבל הוא לפחות היה צריך לתת את הכל, וזה לא קרה".

"נניח שהוא יישאר כאן עוד שלוש שנים", הוא סיכם. "אני לא מתכוון להעביר ככה את שלוש השנים הבאות. אני חייב להתעמת עם הבעייה הזו. אם הוא יתנהג כך, הוא צריך לשאת בתוצאות. שישימו אותו על הספסל, ויגידו לו שהוא ישחק רק אם יראה מחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully