וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות צעירות: גרמניה סימנה משולש

גרמניה הצעירה הביסה את אנגליה 0:4 בגמר אליפות אירופה והשלימה תואר יבשתי שלישי בפחות משנה, ביחד עם נבחרות הנוער והנערים

הנבחרת הצעירה של גרמניה זכתה הערב (שני) לראשונה בתולדותיה באליפות אירופה לנבחרות צעירות אחרי ניצחון ענק 0:4 על מקבילתה האנגלית במשחק הגמר שהתקיים במאלמו, שבדיה.

בספטמבר 2008 זכתה נבחרת הנוער של גרמניה באליפות אירופה לנוער ורק לפני כחודש זכתה באותו התואר גם נבחרת הנערים. עם הניצחון הערב השלימו הגרמנים טריפל של זכיות בגילאים הצעירים. על שתיים מהן, זו של נבחרת הנוער וזו הערב, אחראי בעיקר האיש על הקווים בשתי האליפויות, שחקן העבר הגדול הורסט רובש. רק הפסד של הנבחרת הבוגרת לספרד בגמר יורו 2008 מנע הישג גדול יותר.

שתי הנבחרות כבר נפגשו לפני שבוע בדיוק בשלב הבתים ונפרדו ב-1:1, אבל הפעם גרמניה הכריעה את המשחק בתוך 90 דקות. גונזאלו קסטרו, שלפני שבוע כבש את שער היתרון של גרמניה, עשה זאת הערב פעם נוספת עם סיומת מצוינת מתוך הרחבה בדקה ה-23 והוריד את הגרמנים למחצית עם יתרון.

מסוט אוזיל הכפיל שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, כשבעיטה חופשית שלו נהדפה גרוע על ידי השוער האנגלי סקוט לואץ' לרשתו שלו. לואץ' אגב, שיחק הערב בגלל חסרונו של ג'ו הארט המושעה. מכאן האנגלים לחצו וניסו לחזור, אבל הפקירו את ההגנה וספגו את השלישי והרביעי מרגלי סנדרו ואגנר בדקות 76 ו-84. 0:4 לגרמניה והנבחרת של סטיוארט פירס תסתפק בסגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully